De lange regen jas en de snoepjes hebben gewerkt vandaagquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:08 schreef wc-eend het volgende:
En dan komen er twee oostenrijkse meisjes van 18-19 een week bij de eend logeren
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
De lange regen jas en de snoepjes hebben gewerkt vandaag
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hahahaha neeeeee breezers zijn genoegquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
In de strip gaan er meer mensen dood zeker?quote:Op zondag 8 april 2012 11:12 schreef Nebo het volgende:
Eerste bundel van The Walking Dead alweer bijna uit. Gaat toch wel iets anders dan de serie zeg
Hmmm valt op zich mee, een paar personages zijn heel anders en een zeker personage gaat al veel eerder dood.quote:Op zondag 8 april 2012 11:13 schreef wc-eend het volgende:
[..]
In de strip gaan er meer mensen dood zeker?
Ik heb de serie niet gekeken dus geen idee... maar de comics worden echt goedquote:Op zondag 8 april 2012 11:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hmmm valt op zich mee, een paar personages zijn heel anders en een zeker personage gaat al veel eerder dood.
Die zal vandaag niet bezorgd zijn he, het is zondag.quote:Op zondag 8 april 2012 11:35 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik heb de serie niet gekeken dus geen idee... maar de comics worden echt goed
en
Kerst 2011 is warmer dan Pasen 2012![]()
Maarja... hier rustig op het werk.. maar één iemand die niet is komen opdagen... valt mee dus...
Als alles goed is ligt The Witcher 2 voor de Xbox 360 op me te wachten als ik thuiskom
Is bij de boeken van Dexter net zo. Sommige acteurs zullen het wel erg leuk doen of ze hebben een goede man/vrouw/neger/latino verhouding nodig op tv...quote:Op zondag 8 april 2012 11:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hmmm valt op zich mee, een paar personages zijn heel anders en een zeker personage gaat al veel eerder dood.
Als het goed is, is die gisteren bezorgd, heb vannacht bij mijn ouders gelogeerdquote:Op zondag 8 april 2012 11:37 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die zal vandaag niet bezorgd zijn he, het is zondag.
Televisie is natuurlijk ook heel ander publiek.. Dat zie je bij game of thrones ook heel goed in vergelijking met de boeken...quote:Op zondag 8 april 2012 11:38 schreef koei het volgende:
[..]
Is bij de boeken van Dexter net zo. Sommige acteurs zullen het wel erg leuk doen of ze hebben een goede man/vrouw/neger/latino verhouding nodig op tv...
Doe eens wat aan die afschuwelijke achtergrond op games, ik wil daar echt niet komen nuquote:
Ik zit nu een behoorlijk eind in het eerste boek en ik moet zeggen dat de serie het tot dusver redelijk trouw lijkt te volgen. Zit nu bij aflevering 5 of 6 (ja, zo meet ik hoe ver ik ben in het boekquote:Op zondag 8 april 2012 11:40 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Televisie is natuurlijk ook heel ander publiek.. Dat zie je bij game of thrones ook heel goed in vergelijking met de boeken...
Ja de serie blijft heel trouw aan het boek, maar je merkt dat het toch dat anders is vanwege televisie...quote:Op zondag 8 april 2012 11:42 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zit nu een behoorlijk eind in het eerste boek en ik moet zeggen dat de serie het tot dusver redelijk trouw lijkt te volgen. Zit nu bij aflevering 5 of 6 (ja, zo meet ik hoe ver ik ben in het boek)
Zeker waar, meer boobies en soms wat naadlozere overgangen tussen scenes. Ik had trouwens niet verwacht dat ik met één bundel van The Walking Dead al bij het einde van seizoen 2 zou zijn. Die serie kan nog wel even door gaan. Volume 2 heb ik thuis liggen, die ga ik ook maar gewoon lekker lezen, kijk ik seizoen 3 lekker vanuit een ander perspectiefquote:Op zondag 8 april 2012 13:10 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja de serie blijft heel trouw aan het boek, maar je merkt dat het toch dat anders is vanwege televisie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |