quote:
ik heb nog 12 smaken, en ik heb nu ook een vaas gevuld en alsnog staan er 2 dozen in mijn lade vol met die zooiquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:37 schreef Fallen het volgende:
[..]![]()
Kom het wel een keer halen dan.
Overigens kom ik er net achter dat ik echt geen koffie meer in huis heb.
Awesome!quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:33 schreef Nebo het volgende:
Dammit, ik ga vandaag denk ik toch de Batman-All Stars bestellen!
Zonnig geelquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:
wat voor kleur moeten er vandaag op mijn nagellllls!!!?
Of roze/rood, de kleur van mijn liefde voor jouquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:
wat voor kleur moeten er vandaag op mijn nagellllls!!!?
okayquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:45 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Of roze/rood, de kleur van mijn liefde voor jou![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:45 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Of roze/rood, de kleur van mijn liefde voor jou![]()
![]()
Roze, iets vrolijker dan roodquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okaymoet je wel nog even roze of rood kiezen
Deze voor zondag :quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die gaat zondag al op mijn nagels voor pasen
wat is de 2e keus?
die bovenstequote:Op vrijdag 6 april 2012 10:50 schreef Altron het volgende:
[..]
Deze voor zondag :
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
lol
Toch meesterlijk voor een keertje Sharquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die bovenste
die onderste zijn nog wel okay, maar dan 1 nagel maar met kuikentje, ik vind dingen zo snel te overdone!
ik heb voor zondag een parstel watermarble, voor tweede paasdat is een kuikentje wel een ideequote:Op vrijdag 6 april 2012 11:05 schreef Altron het volgende:
[..]
Toch meesterlijk voor een keertje Shar
Beter dan al dat saaie gedoe.
Hou ik je aanquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb voor zondag een parstel watermarble, voor tweede paasdat is een kuikentje wel een idee
Das geen probleem, moet toch fotos maken voor sitequote:Op vrijdag 6 april 2012 11:15 schreef Altron het volgende:
[..]
Hou ik je aan![]()
En ik wil er foto's van zien !
Wees maar blij dat je er nu van af bent dan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:15 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Looks like someone has stolen my moves!
niet echtquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je er nu van af bent dan.
Bronsonquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:15 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Looks like someone has stolen my moves!
-edit: NOG 1!!!!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:54 schreef SocialDisorder het volgende:
BABY!!Hadoukid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
Heb helemaal niets met die dingen...quote:
Hmm wat betreft de art vind ik ze redelijk gelijkwaardig, maar qua kleur blijf ik toch bij die anderequote:Op vrijdag 6 april 2012 13:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
deze vind ik persoonlijk toffer
Heb je niks met schoenen??quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:51 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb helemaal niets met die dingen...
Een maat van mij heeft ook weet ik hoeveel verschillende uitvoeringen..
Eenschquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:58 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hmm wat betreft de art vind ik ze redelijk gelijkwaardig, maar qua kleur blijf ik toch bij die andere
begrijpelijk, ik heb meer met maximaal 2 kleuren aan m'n poten, ik hoef geen discotheek.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:58 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hmm wat betreft de art vind ik ze redelijk gelijkwaardig, maar qua kleur blijf ik toch bij die andere
quote:
Bitch please!quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
begrijpelijk, ik heb meer met maximaal 2 kleuren aan m'n poten, ik hoef geen discotheek.
Pff, ik heb ze omgebouwd met 100W LED-strips. De hele buurt verlichten en zichtbaar vanuit SPACE JEWEETZELLUF!quote:
Als je op je tenen gaat staan raak je al de thermosfeer..quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Pff, ik heb ze omgebouwd met 100W LED-strips. De hele buurt verlichten en zichtbaar vanuit SPACE JEWEETZELLUF!
Ik normaal gesproken ook niet, maar deze heeft gelukkig niet al te extreem contrasterende kleurtjes. Onder een spijkerbroek of grijze/beige broek kan het nog welquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
begrijpelijk, ik heb meer met maximaal 2 kleuren aan m'n poten, ik hoef geen discotheek.
there is no such thing as overkillquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je op je tenen gaat staan raak je al de thermosfeer..
Beetje overkill denk je niet?
Overkill is underkill turned good!quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
there is no such thing as overkill
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |