Nice. Ik heb lunch overgeslagen en ben nu collegesheets aan het doorkijken met een bak ijs. Zo maar eens naar de supermarkt fietsen voor een fatsoenlijke maaltijdquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Een zak m&ms op .. laat ik maar eens normaal gaan ontbijten
good busy!quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:39 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nice. Ik heb lunch overgeslagen en ben nu collegesheets aan het doorkijken met een bak ijs. Zo maar eens naar de supermarkt fietsen voor een fatsoenlijke maaltijd
quote:
JOH!quote:
LOL! Epische faal van ondergetekendquote:
Aankleden is overratedquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
good busy!
ik krijg zo een vriendinnetje over de vloer ... dus ik ga mij nu maar aankleden en wat eten maar ben misselijk van de m&ms
zeker als vriendinnetje langs komtquote:
Best knap voor een potje pongquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:29 schreef SuperFruitig het volgende:
FPS 61/60 CONSTANT
PROGRAMMING LIKE A SIR
boks ouwe!quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:29 schreef SuperFruitig het volgende:
FPS 61/60 CONSTANT
PROGRAMMING LIKE A SIR
Gewoon fake QTE's erin gooien.. Fixed.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
boks ouwe!
en nou als je ook dingen als graphics, audio en user input gebruikt.
gewoon de nintendo-manier doen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
jahoor....quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:19 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn koelkast goed gevuld voor het lange weekendFoto is uiteraard expres bewogen.
Ik heb geen notesquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Haha ik hoor net dat ik van fok mod een note heb ... ik schrok al ...
maar thanks eendje
Ik wel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |