Nice. Ik heb lunch overgeslagen en ben nu collegesheets aan het doorkijken met een bak ijs. Zo maar eens naar de supermarkt fietsen voor een fatsoenlijke maaltijdquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Een zak m&ms op .. laat ik maar eens normaal gaan ontbijten
good busy!quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:39 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nice. Ik heb lunch overgeslagen en ben nu collegesheets aan het doorkijken met een bak ijs. Zo maar eens naar de supermarkt fietsen voor een fatsoenlijke maaltijd
quote:
JOH!quote:
LOL! Epische faal van ondergetekendquote:
Aankleden is overratedquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
good busy!
ik krijg zo een vriendinnetje over de vloer ... dus ik ga mij nu maar aankleden en wat eten maar ben misselijk van de m&ms
zeker als vriendinnetje langs komtquote:
Best knap voor een potje pongquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:29 schreef SuperFruitig het volgende:
FPS 61/60 CONSTANT
PROGRAMMING LIKE A SIR
boks ouwe!quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:29 schreef SuperFruitig het volgende:
FPS 61/60 CONSTANT
PROGRAMMING LIKE A SIR
Gewoon fake QTE's erin gooien.. Fixed.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
boks ouwe!
en nou als je ook dingen als graphics, audio en user input gebruikt.
gewoon de nintendo-manier doen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
jahoor....quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:19 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn koelkast goed gevuld voor het lange weekendFoto is uiteraard expres bewogen.
Ik heb geen notesquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Haha ik hoor net dat ik van fok mod een note heb ... ik schrok al ...
maar thanks eendje
Ik wel!quote:
Sinds wanneer win jij een 1vs1quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Die custom servers van BF3
99% van de tijd wordt ik ge-instantbanned omdat ik een 1vs1 chopper / 1vs1 vliegtuig duel win van een of andere huilieadmin
Wat een zaadgame sinds die patch.
Dat was echt een briljante aflevering inderdaad, veel hardop gelachen. Prachtig stukje komediequote:
Ik heb er een paar van vroeger nog toen ik nog vervelend was maar is alweer lang geleden!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eend had er blijkbaar een gemaakt bij mij
Ik heb ook nog iets van toen ze dachten dat FLodder450 een kloon van mij wasquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog iets van toen ze dachten dat FLodder450 een kloon van mij was![]()
Ik verdenk daar toch nog altijd Nick van dat hij flodder450 als kloon heeft.
Gisteren ging wel lekker inderdaadquote:Op zaterdag 7 april 2012 08:27 schreef Reintji het volgende:
Lekkere BF3 potjes Fruit en Ross! Laat ik eens met jullie meedoen in het vervolg.
Met iets meer speeltijd heb ik overigens nog steeds 10 ranks minder dan fruit
Ik zou zeggen PICS!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen!!!
* lotje-plusone is blij!!
Kuuks!!!!!!! Hoe is het!!!quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou zeggen PICS!.
Maar ik ga zo m'n mannetje weer z'n flesje geven en door in de alledaagse dingen voor zover mogelijk, dus ben ik bang dat ik er overheen ga lezen.
Maar doe toch maar een plaatje.
+ Baas de repair haas?quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gisteren ging wel lekker inderdaad
Fruit+ Ross in de scout = win
Mager maar gezond aan het worden. Pics op Facebook schatquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kuuks!!!!!!! Hoe is het!!!
Pics van je mannetje?
Ik zat al te spieken ... hij is zoooooo schattigquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mager maar gezond aan het worden. Pics op Facebook schat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |