of aanbieden bij gemeente werken als klein chemisch afvalquote:Op maandag 9 april 2012 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik kan natuurlijk de katten verkopen alhoewel ik denk dat ik dan verwijderingsbijdrage bij moet betalen
Een roze douchegordijn met vlinders? Ik stel de kat in het gelijk.quote:
BBN heeft een ding met vlinders...quote:Op maandag 9 april 2012 22:05 schreef Nebo het volgende:
[..]
Een roze douchegordijn met vlinders? Ik stel de kat in het gelijk.
Lotjequote:Op dinsdag 10 april 2012 08:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goedemorgen, tijd voor weer een rondje sportschool.
Sharquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Goedemorgen all!!!
Nebo succes met tentamen!!
een vibo er tegenaan gegooid.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar
Wat heb je nu weer gedaan met je raam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Nietsquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar
Wat heb je nu weer gedaan met je raam
Lekker, was dat zelfde raam die eerst lekte of dat niet?quote:
En wat had je met je nagels gedaan ? ;pquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Goedemorgen all!!!
Nebo succes met tentamen!!
Je kan bij Shar beter vragen, wanneer niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:04 schreef Altron het volgende:
[..]
En wat had je met je nagels gedaan ? ;p
Haha je bent echt verslaafd aan sporten volgens mij he?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goedemorgen, tijd voor weer een rondje sportschool.
Nee dit is een anderequote:Op dinsdag 10 april 2012 09:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Lekker, was dat zelfde raam die eerst lekte of dat niet?
Misschien foutje bij de bouw.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:04 schreef Altron het volgende:
[..]
En wat had je met je nagels gedaan ? ;p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat hij bedoeld omdat ik nog niet wist wat ik voor pasen zou doenquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Je kan bij Shar beter vragen, wanneer niet.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee dit is een andere
[..]Ander raamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik denk dat hij bedoeld omdat ik nog niet wist wat ik voor pasen zou doen
Toch navragen dan hoe het kan.
Ah, duidelijk. Had ze gezien op je FB. Mooie nagelsVeel plezierquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben ook sporten, lang leve vrij zijn![]()
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee dit is een andere
[..]Bedankt voor het gebruiken van de spoiler, ik zit namelijk weer tussen een vrouw of 50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik denk dat hij bedoeld omdat ik nog niet wist wat ik voor pasen zou doen
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:
Nee tijdsdrukquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha je bent echt verslaafd aan sporten volgens mij he?
bikini's zijn overratedquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee tijdsdrukbikini seizoen komt er aan!
Strakke jurkjes en korte rokjes seizoen danquote:
mono-kini's!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Strakke jurkjes en korte rokjes seizoen dan
Ja die zijn ook vet, maar dan wordt je wel heel raar bruin.quote:
Als zij een maatje kleiner zou nemen, gebeurt ongeveer hetzelfde. Als je niet per definitie als rollade rondloopt, zal dat toch echt mee moeten vallen hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik wil deze heel graag:
[ afbeelding ]
Maar daar lijk je zo snel een rollade in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2012 11:35:00 ]
Zo'n bikini ziet er niet uit imo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik wil deze heel graag:
[ afbeelding ]
Mij lukt het niet om voor werk nog even iets aan sport te doenquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]Ja heerlijk zo vroeg sporten, dan is het rustig en heb je daarna nog de hele dag voor jezelf.
Maar heb al mijn plannen afgezegd om naar een vriendin te gaan die met haar rug zit. Ze is er gisteren flink dooheen gegaan en kan nu echt niet vooruit.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik wil deze heel graag:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:34 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wou deze maar die was al uitverkochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ik vind hem wel heel sexy eigenlijk, een heel stuk leuker dan degene die Shar postte. Dat is echt zo'n tietenpletter.quote:
dat kun jij wel hebben toch? ik heb er ook een en bij mij gaat het ook prima ... alleen ik heb wel een andere vorm die open is aan de zijkant, dat scheelt welquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik wil deze heel graag:
[ afbeelding ]
Die zijn bij dames met een goed figuur echtquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat kun jij wel hebben toch? ik heb er ook een en bij mij gaat het ook prima ... alleen ik heb wel een andere vorm die open is aan de zijkant, dat scheelt wel
Ik heb deze maar dan in het legergroen:
[ afbeelding ]
Ik zocht dan ook iets wat leuk en origineel was zonder dat het sexy wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind hem wel heel sexy eigenlijk, een heel stuk leuker dan degene die Shar postte. Dat is echt zo'n tietenpletter.
Nee dat kan ik niet hebben, zulke mono's leggen de nadruk op precies de vekeerde plaatsen bij mij.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat kun jij wel hebben toch? ik heb er ook een en bij mij gaat het ook prima ... alleen ik heb wel een andere vorm die open is aan de zijkant, dat scheelt wel
Ik heb deze maar dan in het legergroen:
[ afbeelding ]
okaaayquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet hebben, zulke mono's leggen de nadruk op precies de vekeerde plaatsen bij mij.
Ik moet het juist hebben van mijn strakke buik en de niet de aandacht op mijn heupen leggen
Ja zo een wil ik ook nog!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zoiets zoals de linker:
[ afbeelding ]
Of zoals deze:
[ afbeelding ]
zou ik wel willen!
Moet nog een nieuwe bikini achtig iets, maar eerst nog even een maandje sporten hahaquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okaaay
maar anders ga je toch in de winkel ff passen, weet je het snel genoeg!
Same en same!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Moet nog een nieuwe bikini achtig iets, maar eerst nog even een maandje sporten haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |