Hij bedoelt waarschijnlijk barabasquote:Op donderdag 5 april 2012 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Brutus?. Dat is een andere geschiedenis.
Nee, ff kwijt wie t toen was, maar hij niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:36 schreef Cee het volgende:
Henk Poort was vorig jaar toch ook al deze rol?
lol, wie was dennis vd geest vorig jaar?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Brutus?. Dat is een andere geschiedenis.
Nou ik zit ook nog met een schuin oog naar Valencia te kijkenquote:
Ja, dus toch!quote:
Hij was in ieder geval knettervals toen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ff kwijt wie t toen was, maar hij niet.
Robert Alberts toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:36 schreef Cee het volgende:
Henk Poort was vorig jaar toch ook al deze rol?
Nee, Rrrrroberrrt.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:36 schreef Cee het volgend...e:
Henk Poort was vorig jaar toch ook al deze rol
quote:
Wat een lillukurds!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:39 schreef Strani het volgende:
Zie je nou wel Greys, maken ze Danny alsnog af, die Rotterdammers!!!
Tuurlijk!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:39 schreef speknek het volgende:
Ik zou ook John de Wolf vrijlaten. Zouden ze dat expres gedaan hebben, een Amsterdammer als Jezus en John de Wolf als Barabas, zodat het volk De Wolf kiezen?
Jup, was van te voren gezegd dat één nummer hetzelfde zou zijn als vorig jaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:39 schreef Cee het volgende:
En dit nummer, dit werd vorig jaar toch wel ook gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
jaquote:Op donderdag 5 april 2012 21:39 schreef Cee het volgende:
En dit nummer, dit werd vorig jaar toch wel ook gedaan?
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:39 schreef speknek het volgende:
Ik zou ook John de Wolf vrijlaten. Zouden ze dat expres gedaan hebben, een Amsterdammer als Jezus en John de Wolf als Barabas, zodat het volk De Wolf kiezen?
+1quote:Op donderdag 5 april 2012 21:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
EO mag trots zijn op zo'n productie (beter dan die popstars/ john de mol shit)
Absoluut.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
EO mag trots zijn op zo'n productie (beter dan die popstars/ john de mol shit)
Die tekst ook knipperend erachterquote:Op donderdag 5 april 2012 21:42 schreef Cee het volgende:
Nou nou, beetje duidelijker articuleren, volk.
Doe ook maar een kussensloop over je hoofdquote:Op donderdag 5 april 2012 21:42 schreef babette21 het volgende:
zullen we de zweepslagen even overslaan... daar kan ik nooit zo goed tegen
Hebben we het straks over ja? Als dit programma afgelopen is. Nu eerst eventjes TV.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:42 schreef babette21 het volgende:
Dat was niet de Passion, dat was een snuff-film.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:42 schreef babette21 het volgende:
Als ze die Robert M. gaan toedienen op de peuterspeelplaats dan ga ik wel kijken hoor!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:42 schreef babette21 het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Hebben we het straks over ja? Als dit programma afgelopen is. Nu eerst eventjes TV.
[..]
Hebben we het straks over ja? Als dit programma afgelopen is. Nu eerst eventjes TV.
We hebben het wel over Jezus he! Publiek figuur!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:43 schreef Travel. het volgende:
Jammer dat dezer dagen er altijd beveiliging moet lopen omdat het anders niet goed gaat.
[..]
[..]
twitter:ZKHWillem4 twitterde op donderdag 05-04-2012 om 21:41:26Wij stellen voor om de Surinaamse variant toe te passen in Rotterdam. Daarmee krijgt #thepassion een verrassende wending! #amnestiewet reageer retweet
Hmm..als theaterproducties hun laatste uitvoering nou ook op TV zouden uitzenden, zouden ze daar ook flink wat mee kunnen verdienen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)of-meer-kosten.dhtml
...of op dvd zouden uitbrengen! kan er wel een paar bedenken die ik zou aanschaffen!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm..als theaterproducties hun laatste uitvoering nou ook op TV zouden uitzenden, zouden ze daar ook flink wat mee kunnen verdienen.
Met het kruis op z'n rug?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:47 schreef Droopie het volgende:
danny gaat naar boven, de erasmusbrug op
Preciesquote:Op donderdag 5 april 2012 21:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
...of op dvd zouden uitbrengen! kan er wel een paar bedenken die ik zou aanschaffen!
Dat wordt al veelvuldig gedaan. En daarbij, theater komt zo slecht over op tv. Of ja, minder goed in ieder geval.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm..als theaterproducties hun laatste uitvoering nou ook op TV zouden uitzenden, zouden ze daar ook flink wat mee kunnen verdienen.
Ik heb de 3 Musketiers op dvd gekocht toenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
...of op dvd zouden uitbrengen! kan er wel een paar bedenken die ik zou aanschaffen!
Oh, dan vallen ze me nooit zo op blijkbaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wordt al veelvuldig gedaan. En daarbij, theater komt zo slecht over op tv. Of ja, minder goed in ieder geval.
De auteursrechten zijn al lang verlopen hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:48 schreef Cee het volgende:
Gatver, reclame maken voor een boek. 't Is de publieke omroep!
Ze hadden voor het algemene verhaal vier ghostwriters nodig.quote:
Tuurlijk krijg je nooit het effect zoals in theater (soldaat van oranje is toch jammer zonder dakota), maar na een mooie avond in het theater kan 't wel een mooie "terugblik" zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wordt al veelvuldig gedaan. En daarbij, theater komt zo slecht over op tv. Of ja, minder goed in ieder geval.
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze hadden voor het algemene verhaal vier ghostwriters nodig.
Mensen die niet weten wat ze aan het kijken zijn en bijdehante opmerkingen er doorheen brullen om zich wat minder ongemakkelijk te voelen, zal je altijd hebben. Zelfs in 't theater. Ik haat ze.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
Wat een geroezemoes en gedoe daar in het publiek...
Of hoort dat er bij?
Wij willen bloed zienquote:Op donderdag 5 april 2012 21:50 schreef JJdJ1984 het volgende:
Het verhaal kennen we wel.
ZIEN wil ik het ZIEN.
Dat zeker! (ohhhh wat was Soldaat van Oranje magistraal maar ik zou iemand die het nog nooit gezien heeft het nooit aanraden om het te bekijken op tv, mocht dat ooit worden uitgezonden).quote:Op donderdag 5 april 2012 21:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
Tuurlijk krijg je nooit het effect zoals in theater (soldaat van oranje is toch jammer zonder dakota), maar na een mooie avond in het theater kan 't wel een mooie "terugblik" zijn.
Zou wel spectaculaire TV zijnquote:Op donderdag 5 april 2012 21:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je zou schrikken als henk nu met een kapmes zijn keel door snijdt
Beetje te veel drama voor een niet-acteur, denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:52 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vind het raar dat Philip dit niet verteld.
Van wie is het?quote:
Dat ze een hoer was, is wat het Vaticaan je wilt laten geloven.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar is Maria Magdalena? Geen feest is compleet zonder hoeren.
Eens, de hele opzet van SvO was een belevenis op zich, echt een vette aanrader. De nummers staan bijna allemaal op YT, mooi maar niet voldoende zonder de hele productie eromheen. Heb de cd dan ook laten liggen...quote:Op donderdag 5 april 2012 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zeker! (ohhhh wat was Soldaat van Oranje magistraal maar ik zou iemand die het nog nooit gezien heeft het nooit aanraden om het te bekijken op tv, mocht dat ooit worden uitgezonden).
Blijft toch jammer, hij is de verteller, die Henk niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje te veel drama voor een niet-acteur, denk ik.
Ik vind het ook mooi. Heftig, niet perfect, maar met veel emotie erin.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoor blijkbaar niet wat jullie horen want ik vind het goed klinken.
Dat jezus voor onze zonden is gestorven ook.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ze een hoer was, is wat het Vaticaan je wilt laten geloven.
Ik ook, hoor. Het is niet altijd zuiver, maar wel met gevoel.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoor blijkbaar niet wat jullie horen want ik vind het goed klinken.
Dat begrijp ik ook nooit zo. Het bestaan van Jezus zelf acht ik trouwens best plausibel.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat jezus voor onze zonden is gestorven ook.
Het was toch 'Verlaten'?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:55 schreef babette21 het volgende:
Het is volbracht? Ik heb "vader, waarom heb je me verraden" gemist...
Nee, in de katholieke kerk is dat Maria van Bethanië conform de richtlijnen voor de missaal van paus paulus VI en latere pausen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ze een hoer was, is wat het Vaticaan je wilt laten geloven.
Dat was ook tof in het voorstukje ja, dat ze lieten zien dat er toen al een cameraman op de Erasmus was, helemaal boveninquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Alleen als je Jezus bent, vriend. Alleen als je Jezus bent.
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:58 schreef Strani het volgende:
Straks is dit ook allemaal van te voren opgenomen en kijkt het publiek nou naar een kartonnen versie van Danny op de brug
Ik moet het doen met 1x per jaar JCSquote:Op donderdag 5 april 2012 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Is zes jaar protestante basisschool toch nog ergens goed voor geweest
Dat wist ik niet, interessant.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, in de katholieke kerk is dat Maria van Bethanië conform de richtlijnen voor de missaal van paus paulus VI en latere pausen.
Echt! Rode hemel, geen regen, helder weer. Het zat gelukkig allemaal mee.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:58 schreef speknek het volgende:
Dat was wel een mooi shot zeg, ze hebben wel mazzel met het weer e.d.
Awww als je bijles wilt mag je PM-en hoor! (Zonder zweepslagen, beloofd.)quote:Op donderdag 5 april 2012 21:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik moet het doen met 1x per jaar JCS
Nee, die was al slecht vanaf het begin want de Romeinen hadden een hellenistisch vrouwenbeeld.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, interessant.
Maar ik denk wel dat door de eeuwen heen, de manier waarop Maria Magdalena is geportretteerd, bijgedragen heeft aan de slechte behandeling van vrouwen in het algemeen.
Nouuuuuuu....!!!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:00 schreef Day het volgende:
Ik vond 't mooi!
En mijn stad is veel mooier dan Amsterdam!
Die vind ik meer geschikt als Judas.quote:
Neee, aub niet! Die heeft al een keer het kerstverhaal gedaan in Maastricht. VRESELIJK!!!quote:
Echt?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:01 schreef Day het volgende:
[..]
Neee, aub niet! Die heeft al een keer het kerstverhaal gedaan in Maastricht. VRESELIJK!!!
Nope, naar, belerend toontje en nodeloos gezwaai met z'n armen.quote:
Die doet het kerstverhaal.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wanneer krijgt Herman Finkers een rol?
Waar is mijn espresso?!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:02 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, naar, belerend toontje en nodeloos gezwaai met z'n armen.
"Net als die ene van Jezus, die met kruis en al een heuvel oploopt.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Die doet het kerstverhaal.
Hij is een van de wijz'n uut het oost'n
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
"Net als die ene van Jezus, die met kruis en al een heuvel oploopt.
Vraagt een voorbijganger: ''Ga je het halen ?''
Zegt Jezus: ''Ik denk het wel, maar pin me er niet op vast...''
Okee je hebt gelijk, hij is goed! Hij mag Jezus zijn!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
En dan nu allemaal even Jan Dulles van de 3Js als Judas luisteren
Die moet het volgend jaar doen
Of als Jezus! Plz!
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
"Net als die ene van Jezus, die met kruis en al een heuvel oploopt.
Vraagt een voorbijganger: ''Ga je het halen ?''
Zegt Jezus: ''Ik denk het wel, maar pin me er niet op vast...''
Echt he, man, wat een stemquote:Op donderdag 5 april 2012 22:04 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Okee je hebt gelijk, hij is goed! Hij mag Jezus zijn!
Ik stem voor!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:04 schreef Greys het volgende:
Morgen even de EO mailen, Joke Bruijs als jazzy Maria graag volgend jaar en Jan Dulles als Jezus
Nouja ik hou dus van Nederlandse muziek, kan de 3Js ook goed horen, maar dit stijgt er wel bovenuit ja!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt he, man, wat een stem
Dat komt er normaal bij de 3Js niet helemaal uit...
Nee, dat is dus het probleem. Jammer, want hij is echt goed!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg je er bij dat Joke mijn idee was? Ik wil in de aftiteling.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:04 schreef Greys het volgende:
Morgen even de EO mailen, Joke Bruijs als jazzy Maria graag volgend jaar en Jan Dulles als Jezus
Ik keek destijds die clippies vanwege Nick en Simon en de dansende Kees Tol en kende die hele Dulles toen nog niet. Maar vond 'm al wel heel goed!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
vergeet deze niet:quote:Op donderdag 5 april 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
En dan nu allemaal even Jan Dulles van de 3Js als Judas luisteren
Die moet het volgend jaar doen
Of als Jezus! Plz!
Die huppelende Kees ja, priceless!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik keek destijds die clippies vanwege Nick en Simon en de dansende Kees Tol en kende die hele Dulles toen nog niet. Maar vond 'm al wel heel goed!
Martin v.d. Starre was zoooooo goed in JCS!quote:
Ook niet vanaf 42 seconden in dat filmpje?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:05 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vind Jan Dulles echt helemaal niks, en nee, ook in dat filmpje niet.
was dat Judas? Die enorme uithaal van hem (in dit filmpje bij 0.30) is zooo lekker!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:09 schreef Day het volgende:
[..]
Martin v.d. Starre was zoooooo goed in JCS!
Neequote:Op donderdag 5 april 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook niet vanaf 42 seconden in dat filmpje?
Jaquote:Op donderdag 5 april 2012 22:17 schreef babette21 het volgende:
Prima versie van die Jan Dulles, maar niet spectaculair - voor mij haalt ie het iig niet bij die musicaljongen. Wel grappig dat we blij worden van dezelfde uithaal, al is het in verschillende versies
edit: tegen het einde wordt ie trouwens beter, moet ik bekennen
Ja, hij speelde Judas.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
was dat Judas? Die enorme uithaal van hem (in dit filmpje bij 0.30) is zooo lekker!
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef speknek het volgende:
Krijg toch allemaal de klere. JEZUS, DAS HOOG!
*klik*quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:24 schreef Travel. het volgende:
http://www.eo-acties.nl/gratis/gratis-dvd-the-passion
Lamaquote:U gaat er mee akkoord dat u eenmalig wordt gebeld door een EO-medewerker
Ik heb het geprobeerd en wat cijfers omgedraaidquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:38 schreef Greys het volgende:
Mjah, dan gaan ze natuurlijk vragen of je lid van de EO wilt worden.
En daar ben ik nooit zo goed in, in dat 'nee zeggen' gedeelte. Dus laat ik het ook maar niet doen
ja vond ik ook maar ja, dit is het verhaal nu eenmaalquote:Op zaterdag 7 april 2012 02:19 schreef mark211175 het volgende:
Na het zien van The Passion in Gouda en Rotterdam hoop ik voor de volgende keer dat de producenten wel wat meer creatiever zijn met het verhaal. Had nu echt het gevoel dat ik een stuk zag voor de tweede keer met andere nummers en andere artiesten erin.
waarom lacht iedereen op 0.35?quote:
samenhorigheid, we zittten allemaal in dezelfde kutwereld. respect man!quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:24 schreef pberends het volgende:
Die hele motherfucking cocksucking Mattheus Passion bullshit komt echt m'n neus uit. Gevalletje "Not sure if serious". Zijn er godverdomme mensen die hier serieus naar kijken, een stel zingende mannen (ofzo)? Waar dient het in Godsnaam voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 151 Pokémon.
Heb je al kunnen uitleggen waarom Skype rendabel kan zijn ?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:24 schreef pberends het volgende:
Die hele motherfucking cocksucking Mattheus Passion bullshit komt echt m'n neus uit. Gevalletje "Not sure if serious". Zijn er godverdomme mensen die hier serieus naar kijken, een stel zingende mannen (ofzo)? Waar dient het in Godsnaam voor?
Ja, dat hij bijvoorbeeld NIET aan het kruis genageld wordt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:19 schreef mark211175 het volgende:
Na het zien van The Passion in Gouda en Rotterdam hoop ik voor de volgende keer dat de producenten wel wat meer creatiever zijn met het verhaal.
Goh, welk bijdehandje hebben we hier? Mr. Nobody TLC spreektquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:24 schreef TLC het volgende:
[..]
Heb je al kunnen uitleggen waarom Skype rendabel kan zijn ?
En waar dient het in Godsnaam voor dat jij lid van de redactie van de FP bent ?ach ja, je moet maar ergens trots op zijn in je leven, goed gedaan knulletje.
Moet je perse christelijk zijn om iets van deze emo-onzin te voelen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:11 schreef Viking84 het volgende:
Vandaag Wat is mijn hart nog eens teruggekeken en echt gehuild. Die uitvoering is wel wonderschoon zeg, schítterend, wat een drama, wat een emotie!
awww pberends denkt dat ik een mr. nobody ben, whatever shall we do nowquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Goh, welk bijdehandje hebben we hier? Mr. Nobody TLC spreekt.
Het acteerwerk van Fransie.quote:
Ik ben ook niet (meer) christelijk en ik huil altijd om Wat is mijn hartquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Moet je perse christelijk zijn om iets van deze emo-onzin te voelen?
Ja, dat dacht ik ook toen jij mij een Mr. Nobody noemdequote:Op zaterdag 7 april 2012 21:59 schreef TLC het volgende:
[..]
awww pberends denkt dat ik een mr. nobody ben, whatever shall we do now
Oh, het is gewoon goedkope emotie.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet (meer) christelijk en ik huil altijd om Wat is mijn hart.
Jaja vanmiddag om 15:50 op NED1 tot 17:20.. manlief had voor mij gisteren in de gids opgezocht. ik dacht dat Matthijs zei dat op NED 3 kwam dus kon niks vinden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:00 schreef TLC het volgende:
Ontopic ; ik heb op zaterdag geen herhaling op tv kunnen vinden, maar dat zei Matthijs wel bij DWDD
Ik heb het nog eens beluisterd. En inderdaad hij kan keurig zingen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus, luister dit straks even en zeg het daarna EERLIJK wat je vindt
Judas Jan
Dat laatste kan ik me wel IETS bij voorstellenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:36 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Ik heb het nog eens beluisterd. En inderdaad hij kan keurig zingen.
Heb het liedje helemaal uitgeluisterd en dat op zich is al veelzeggend.![]()
Maar wat blijft is dat ik de persoon zelf een enorm ei vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |