quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef speknek het volgende:
Krijg toch allemaal de klere. JEZUS, DAS HOOG!
*klik*quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:24 schreef Travel. het volgende:
http://www.eo-acties.nl/gratis/gratis-dvd-the-passion
Lamaquote:U gaat er mee akkoord dat u eenmalig wordt gebeld door een EO-medewerker
Ik heb het geprobeerd en wat cijfers omgedraaidquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:38 schreef Greys het volgende:
Mjah, dan gaan ze natuurlijk vragen of je lid van de EO wilt worden.
En daar ben ik nooit zo goed in, in dat 'nee zeggen' gedeelte. Dus laat ik het ook maar niet doen
ja vond ik ook maar ja, dit is het verhaal nu eenmaalquote:Op zaterdag 7 april 2012 02:19 schreef mark211175 het volgende:
Na het zien van The Passion in Gouda en Rotterdam hoop ik voor de volgende keer dat de producenten wel wat meer creatiever zijn met het verhaal. Had nu echt het gevoel dat ik een stuk zag voor de tweede keer met andere nummers en andere artiesten erin.
waarom lacht iedereen op 0.35?quote:
samenhorigheid, we zittten allemaal in dezelfde kutwereld. respect man!quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:24 schreef pberends het volgende:
Die hele motherfucking cocksucking Mattheus Passion bullshit komt echt m'n neus uit. Gevalletje "Not sure if serious". Zijn er godverdomme mensen die hier serieus naar kijken, een stel zingende mannen (ofzo)? Waar dient het in Godsnaam voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 151 Pokémon.
Heb je al kunnen uitleggen waarom Skype rendabel kan zijn ?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:24 schreef pberends het volgende:
Die hele motherfucking cocksucking Mattheus Passion bullshit komt echt m'n neus uit. Gevalletje "Not sure if serious". Zijn er godverdomme mensen die hier serieus naar kijken, een stel zingende mannen (ofzo)? Waar dient het in Godsnaam voor?
Ja, dat hij bijvoorbeeld NIET aan het kruis genageld wordt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:19 schreef mark211175 het volgende:
Na het zien van The Passion in Gouda en Rotterdam hoop ik voor de volgende keer dat de producenten wel wat meer creatiever zijn met het verhaal.
Goh, welk bijdehandje hebben we hier? Mr. Nobody TLC spreektquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:24 schreef TLC het volgende:
[..]
Heb je al kunnen uitleggen waarom Skype rendabel kan zijn ?
En waar dient het in Godsnaam voor dat jij lid van de redactie van de FP bent ?ach ja, je moet maar ergens trots op zijn in je leven, goed gedaan knulletje.
Moet je perse christelijk zijn om iets van deze emo-onzin te voelen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:11 schreef Viking84 het volgende:
Vandaag Wat is mijn hart nog eens teruggekeken en echt gehuild. Die uitvoering is wel wonderschoon zeg, schítterend, wat een drama, wat een emotie!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |