Echt! Rode hemel, geen regen, helder weer. Het zat gelukkig allemaal mee.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:58 schreef speknek het volgende:
Dat was wel een mooi shot zeg, ze hebben wel mazzel met het weer e.d.
Awww als je bijles wilt mag je PM-en hoor! (Zonder zweepslagen, beloofd.)quote:Op donderdag 5 april 2012 21:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik moet het doen met 1x per jaar JCS
Nee, die was al slecht vanaf het begin want de Romeinen hadden een hellenistisch vrouwenbeeld.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, interessant.
Maar ik denk wel dat door de eeuwen heen, de manier waarop Maria Magdalena is geportretteerd, bijgedragen heeft aan de slechte behandeling van vrouwen in het algemeen.
Nouuuuuuu....!!!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:00 schreef Day het volgende:
Ik vond 't mooi!
En mijn stad is veel mooier dan Amsterdam!
Die vind ik meer geschikt als Judas.quote:
Neee, aub niet! Die heeft al een keer het kerstverhaal gedaan in Maastricht. VRESELIJK!!!quote:
Echt?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:01 schreef Day het volgende:
[..]
Neee, aub niet! Die heeft al een keer het kerstverhaal gedaan in Maastricht. VRESELIJK!!!
Nope, naar, belerend toontje en nodeloos gezwaai met z'n armen.quote:
Die doet het kerstverhaal.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wanneer krijgt Herman Finkers een rol?
Waar is mijn espresso?!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:02 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, naar, belerend toontje en nodeloos gezwaai met z'n armen.
"Net als die ene van Jezus, die met kruis en al een heuvel oploopt.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Die doet het kerstverhaal.
Hij is een van de wijz'n uut het oost'n
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
"Net als die ene van Jezus, die met kruis en al een heuvel oploopt.
Vraagt een voorbijganger: ''Ga je het halen ?''
Zegt Jezus: ''Ik denk het wel, maar pin me er niet op vast...''
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |