Ze hadden voor het algemene verhaal vier ghostwriters nodig.quote:
Tuurlijk krijg je nooit het effect zoals in theater (soldaat van oranje is toch jammer zonder dakota), maar na een mooie avond in het theater kan 't wel een mooie "terugblik" zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wordt al veelvuldig gedaan. En daarbij, theater komt zo slecht over op tv. Of ja, minder goed in ieder geval.
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze hadden voor het algemene verhaal vier ghostwriters nodig.
Mensen die niet weten wat ze aan het kijken zijn en bijdehante opmerkingen er doorheen brullen om zich wat minder ongemakkelijk te voelen, zal je altijd hebben. Zelfs in 't theater. Ik haat ze.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
Wat een geroezemoes en gedoe daar in het publiek...
Of hoort dat er bij?
Wij willen bloed zienquote:Op donderdag 5 april 2012 21:50 schreef JJdJ1984 het volgende:
Het verhaal kennen we wel.
ZIEN wil ik het ZIEN.
Dat zeker! (ohhhh wat was Soldaat van Oranje magistraal maar ik zou iemand die het nog nooit gezien heeft het nooit aanraden om het te bekijken op tv, mocht dat ooit worden uitgezonden).quote:Op donderdag 5 april 2012 21:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
Tuurlijk krijg je nooit het effect zoals in theater (soldaat van oranje is toch jammer zonder dakota), maar na een mooie avond in het theater kan 't wel een mooie "terugblik" zijn.
Zou wel spectaculaire TV zijnquote:Op donderdag 5 april 2012 21:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je zou schrikken als henk nu met een kapmes zijn keel door snijdt
Beetje te veel drama voor een niet-acteur, denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:52 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vind het raar dat Philip dit niet verteld.
Van wie is het?quote:
Dat ze een hoer was, is wat het Vaticaan je wilt laten geloven.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar is Maria Magdalena? Geen feest is compleet zonder hoeren.
Eens, de hele opzet van SvO was een belevenis op zich, echt een vette aanrader. De nummers staan bijna allemaal op YT, mooi maar niet voldoende zonder de hele productie eromheen. Heb de cd dan ook laten liggen...quote:Op donderdag 5 april 2012 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zeker! (ohhhh wat was Soldaat van Oranje magistraal maar ik zou iemand die het nog nooit gezien heeft het nooit aanraden om het te bekijken op tv, mocht dat ooit worden uitgezonden).
Blijft toch jammer, hij is de verteller, die Henk niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje te veel drama voor een niet-acteur, denk ik.
Ik vind het ook mooi. Heftig, niet perfect, maar met veel emotie erin.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoor blijkbaar niet wat jullie horen want ik vind het goed klinken.
Dat jezus voor onze zonden is gestorven ook.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ze een hoer was, is wat het Vaticaan je wilt laten geloven.
Ik ook, hoor. Het is niet altijd zuiver, maar wel met gevoel.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoor blijkbaar niet wat jullie horen want ik vind het goed klinken.
Dat begrijp ik ook nooit zo. Het bestaan van Jezus zelf acht ik trouwens best plausibel.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat jezus voor onze zonden is gestorven ook.
Het was toch 'Verlaten'?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:55 schreef babette21 het volgende:
Het is volbracht? Ik heb "vader, waarom heb je me verraden" gemist...
Nee, in de katholieke kerk is dat Maria van Bethanië conform de richtlijnen voor de missaal van paus paulus VI en latere pausen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ze een hoer was, is wat het Vaticaan je wilt laten geloven.
Dat was ook tof in het voorstukje ja, dat ze lieten zien dat er toen al een cameraman op de Erasmus was, helemaal boveninquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Alleen als je Jezus bent, vriend. Alleen als je Jezus bent.
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:58 schreef Strani het volgende:
Straks is dit ook allemaal van te voren opgenomen en kijkt het publiek nou naar een kartonnen versie van Danny op de brug
Ik moet het doen met 1x per jaar JCSquote:Op donderdag 5 april 2012 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Is zes jaar protestante basisschool toch nog ergens goed voor geweest
Dat wist ik niet, interessant.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, in de katholieke kerk is dat Maria van Bethanië conform de richtlijnen voor de missaal van paus paulus VI en latere pausen.
Echt! Rode hemel, geen regen, helder weer. Het zat gelukkig allemaal mee.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:58 schreef speknek het volgende:
Dat was wel een mooi shot zeg, ze hebben wel mazzel met het weer e.d.
Awww als je bijles wilt mag je PM-en hoor! (Zonder zweepslagen, beloofd.)quote:Op donderdag 5 april 2012 21:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik moet het doen met 1x per jaar JCS
Nee, die was al slecht vanaf het begin want de Romeinen hadden een hellenistisch vrouwenbeeld.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, interessant.
Maar ik denk wel dat door de eeuwen heen, de manier waarop Maria Magdalena is geportretteerd, bijgedragen heeft aan de slechte behandeling van vrouwen in het algemeen.
Nouuuuuuu....!!!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:00 schreef Day het volgende:
Ik vond 't mooi!
En mijn stad is veel mooier dan Amsterdam!
Die vind ik meer geschikt als Judas.quote:
Neee, aub niet! Die heeft al een keer het kerstverhaal gedaan in Maastricht. VRESELIJK!!!quote:
Echt?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:01 schreef Day het volgende:
[..]
Neee, aub niet! Die heeft al een keer het kerstverhaal gedaan in Maastricht. VRESELIJK!!!
Nope, naar, belerend toontje en nodeloos gezwaai met z'n armen.quote:
Die doet het kerstverhaal.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wanneer krijgt Herman Finkers een rol?
Waar is mijn espresso?!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:02 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, naar, belerend toontje en nodeloos gezwaai met z'n armen.
"Net als die ene van Jezus, die met kruis en al een heuvel oploopt.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Die doet het kerstverhaal.
Hij is een van de wijz'n uut het oost'n
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
"Net als die ene van Jezus, die met kruis en al een heuvel oploopt.
Vraagt een voorbijganger: ''Ga je het halen ?''
Zegt Jezus: ''Ik denk het wel, maar pin me er niet op vast...''
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |