Hij bedoelt waarschijnlijk barabasquote:Op donderdag 5 april 2012 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Brutus?. Dat is een andere geschiedenis.
Nee, ff kwijt wie t toen was, maar hij niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:36 schreef Cee het volgende:
Henk Poort was vorig jaar toch ook al deze rol?
lol, wie was dennis vd geest vorig jaar?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Brutus?. Dat is een andere geschiedenis.
Nou ik zit ook nog met een schuin oog naar Valencia te kijkenquote:
Ja, dus toch!quote:
Hij was in ieder geval knettervals toen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ff kwijt wie t toen was, maar hij niet.
Robert Alberts toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:36 schreef Cee het volgende:
Henk Poort was vorig jaar toch ook al deze rol?
Nee, Rrrrroberrrt.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:36 schreef Cee het volgend...e:
Henk Poort was vorig jaar toch ook al deze rol
quote:
Wat een lillukurds!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:39 schreef Strani het volgende:
Zie je nou wel Greys, maken ze Danny alsnog af, die Rotterdammers!!!
Tuurlijk!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:39 schreef speknek het volgende:
Ik zou ook John de Wolf vrijlaten. Zouden ze dat expres gedaan hebben, een Amsterdammer als Jezus en John de Wolf als Barabas, zodat het volk De Wolf kiezen?
Jup, was van te voren gezegd dat één nummer hetzelfde zou zijn als vorig jaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:39 schreef Cee het volgende:
En dit nummer, dit werd vorig jaar toch wel ook gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
jaquote:Op donderdag 5 april 2012 21:39 schreef Cee het volgende:
En dit nummer, dit werd vorig jaar toch wel ook gedaan?
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:39 schreef speknek het volgende:
Ik zou ook John de Wolf vrijlaten. Zouden ze dat expres gedaan hebben, een Amsterdammer als Jezus en John de Wolf als Barabas, zodat het volk De Wolf kiezen?
+1quote:Op donderdag 5 april 2012 21:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
EO mag trots zijn op zo'n productie (beter dan die popstars/ john de mol shit)
Absoluut.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
EO mag trots zijn op zo'n productie (beter dan die popstars/ john de mol shit)
Die tekst ook knipperend erachterquote:Op donderdag 5 april 2012 21:42 schreef Cee het volgende:
Nou nou, beetje duidelijker articuleren, volk.
Doe ook maar een kussensloop over je hoofdquote:Op donderdag 5 april 2012 21:42 schreef babette21 het volgende:
zullen we de zweepslagen even overslaan... daar kan ik nooit zo goed tegen
Hebben we het straks over ja? Als dit programma afgelopen is. Nu eerst eventjes TV.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:42 schreef babette21 het volgende:
Dat was niet de Passion, dat was een snuff-film.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:42 schreef babette21 het volgende:
Als ze die Robert M. gaan toedienen op de peuterspeelplaats dan ga ik wel kijken hoor!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:42 schreef babette21 het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Hebben we het straks over ja? Als dit programma afgelopen is. Nu eerst eventjes TV.
[..]
Hebben we het straks over ja? Als dit programma afgelopen is. Nu eerst eventjes TV.
We hebben het wel over Jezus he! Publiek figuur!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:43 schreef Travel. het volgende:
Jammer dat dezer dagen er altijd beveiliging moet lopen omdat het anders niet goed gaat.
[..]
[..]
twitter:ZKHWillem4 twitterde op donderdag 05-04-2012 om 21:41:26Wij stellen voor om de Surinaamse variant toe te passen in Rotterdam. Daarmee krijgt #thepassion een verrassende wending! #amnestiewet reageer retweet
Hmm..als theaterproducties hun laatste uitvoering nou ook op TV zouden uitzenden, zouden ze daar ook flink wat mee kunnen verdienen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)of-meer-kosten.dhtml
...of op dvd zouden uitbrengen! kan er wel een paar bedenken die ik zou aanschaffen!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm..als theaterproducties hun laatste uitvoering nou ook op TV zouden uitzenden, zouden ze daar ook flink wat mee kunnen verdienen.
Met het kruis op z'n rug?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:47 schreef Droopie het volgende:
danny gaat naar boven, de erasmusbrug op
Preciesquote:Op donderdag 5 april 2012 21:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
...of op dvd zouden uitbrengen! kan er wel een paar bedenken die ik zou aanschaffen!
Dat wordt al veelvuldig gedaan. En daarbij, theater komt zo slecht over op tv. Of ja, minder goed in ieder geval.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm..als theaterproducties hun laatste uitvoering nou ook op TV zouden uitzenden, zouden ze daar ook flink wat mee kunnen verdienen.
Ik heb de 3 Musketiers op dvd gekocht toenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
...of op dvd zouden uitbrengen! kan er wel een paar bedenken die ik zou aanschaffen!
Oh, dan vallen ze me nooit zo op blijkbaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wordt al veelvuldig gedaan. En daarbij, theater komt zo slecht over op tv. Of ja, minder goed in ieder geval.
De auteursrechten zijn al lang verlopen hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:48 schreef Cee het volgende:
Gatver, reclame maken voor een boek. 't Is de publieke omroep!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |