Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Wat fijnquote:Op donderdag 5 april 2012 11:48 schreef Memento-Mori het volgende:
in bed gelegen en net telefoontje gehad dat operatie van papa goed is gegaan, hij heeft 3 omleidingen gekregen. Opluchting
jaquote:
Mooiquote:Op donderdag 5 april 2012 11:48 schreef Memento-Mori het volgende:
in bed gelegen en net telefoontje gehad dat operatie van papa goed is gegaan, hij heeft 3 omleidingen gekregen. Opluchting
Mag allemaal standaard zijn maar het blijft een operatie, en het blijft engig enzoquote:Op donderdag 5 april 2012 11:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jadan mag t n standaardoperatie zijn enzo en mn vader een fitte kerel van 52 maar toch het blijft n zware operatie.
Maar van de helft van de maatschappijen die ik heb staan er niet eens tussenquote:
Geeft niet schatquote:
geen verhuiskaartje gehad zeker, stomme service van postnlquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen verhuiskaartje gehad zeker, stomme service van postnl
Nietes mên, gewoon lekker zelf iets ontwerpenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:02 schreef douche-eendje het volgende:
Oeh tnt heeft ook een verhuiskaartenservice. Die ga ik regelen zodra ik in mn nieuwe huisje internet heb
Dat kan daar ook. Met foute tekst.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes mên, gewoon lekker zelf iets ontwerpen![]()
crea bea en zo
zoals het harpje thuis klinkt...quote:Op donderdag 5 april 2012 12:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat kan daar ook. Met foute tekst.
Men neme een fototoestel, foto van de harp die tussen verhuisdozen staat, fout tekstje a la "home is where the harp is"![]()
en mik mn nieuwe gegevens op de achterkant en klaar
kun je n zeker persoon geen mooie sticket laten maken met die tekst?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat kan daar ook. Met foute tekst.
Men neme een fototoestel, foto van de harp die tussen verhuisdozen staat, fout tekstje a la "home is where the harp is"![]()
en mik mn nieuwe gegevens op de achterkant en klaar
Hmmm dat is ook een ideequote:Op donderdag 5 april 2012 12:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kun je n zeker persoon geen mooie sticket laten maken met die tekst?![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kun je n zeker persoon geen mooie sticket laten maken met die tekst?![]()
![]()
Omg collectie foute teksten op mn kaartquote:
eigen harp is goud waardquote:Op donderdag 5 april 2012 12:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Omg collectie foute teksten op mn kaart
En de loodgieter belde net om te overleggen zodat hij nu naar de groothandel kan om spullen te halen. Wauwwat een leuke service en aardige man aan de telefoon!
Nou ja meneer klonk oud. Maar wel gewoon normaal, "ik wil even wat met u overleggen" etcquote:Op donderdag 5 april 2012 12:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
eigen harp is goud waard![]()
oooh misschien is hij wel zo leuk dat hij ook even naar jouw leidingen kijkt
Die zou ik eerder op een geboortekaartje doen, en afaik is D-E nog niet bezwangerd, toch?quote:
Nou ja, na die TT van gisteren...quote:Op donderdag 5 april 2012 12:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Die zou ik eerder op een geboortekaartje doen, en afaik is D-E nog niet bezwangerd, toch?
quote:
Maar maar maar wat moet de zeemeermin dan spelen?quote:
Of ik doe 2 fotos. Harp en konijnen.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:25 schreef PeZu het volgende:
als de harp van huis is dan dansen de noten op tafel
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Of ik doe 2 fotos. Harp en konijnen.
Als de konijnen van huis zijn dansen de wortels op tafel.
met een wortel en snaarquote:Op donderdag 5 april 2012 12:27 schreef MPG het volgende:
Je weet nooit hoe een harp een konijn vangt
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:27 schreef MPG het volgende:
Je weet nooit hoe een harp een konijn vangt
*slikt foute opmerking over het smeren van pijpleidingen in*quote:Op donderdag 5 april 2012 12:32 schreef douche-eendje het volgende:
Nou ja, nu ff snel rondje stad want loodgieter verwacht zelf al eerder bij mij te zijn
getver je sliktquote:Op donderdag 5 april 2012 12:34 schreef STING het volgende:
[..]
*slikt foute opmerking over het smeren van pijpleidingen in*
Hmmm, eiwittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij is manquote:
dat zei jezus ookquote:Op donderdag 5 april 2012 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit ik daar dagenlang alles opzij te zetten omdat er MISSCHIEN wel een klus gaat komen waar ik op stel en sprong heen moet kunnen..... Echt haast heeft het blijkbaar niet![]()
Nou weet je, het hoeft niet meerNa Pasen ben je de eerste
Gelijk heb je...quote:Op donderdag 5 april 2012 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit ik daar dagenlang alles opzij te zetten omdat er MISSCHIEN wel een klus gaat komen waar ik op stel en sprong heen moet kunnen..... Echt haast heeft het blijkbaar niet![]()
Nou weet je, het hoeft niet meerNa Pasen ben je de eerste
Bijna. Eerst nog even een overhemd terugbrengen naar de wink0lt (waar ik dus voorlopig verder nooit meer tijd voor ga hebben, althans niet onder hun openingstijdenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelijk heb je...
Weekend voor fles
Ja? Dus? Mag hij dan geen extra eiwitjes nemen?quote:
ja tuurlijk mag hij dat, ik verbied derhalve ook niks, ik zeg alleen dat ik het iew vindquote:Op donderdag 5 april 2012 12:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja? Dus? Mag hij dan geen extra eiwitjes nemen?
Of misschien is het wel een sneeuwbaleffect...
Beetje ruimdenkender, P.
Barracertjequote:Op donderdag 5 april 2012 13:04 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje rent door het topic heen
PIEOOOOOOOEEEEENNGGG!!!!![]()
helemaal nietquote:Op donderdag 5 april 2012 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
ik ren niet![]()
* LovelyLady gaat rustig zitten met een bakkie koffie
bijna goedquote:Op donderdag 5 april 2012 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
* LovelyLady wiebelt op stoel....
hmm
quote:
tja, leuk maar ik zoek geen vaste baan op dit momentquote:Hi Wok
I came across your profile and was impressed with your background and bladibladibla.
Some more details are below.
Position: Senior IT System & Network Administrator
Contract: Permanent
Salary: doe een gok
Competences: MCSE/MCITP, Active Directory, Exchange, Vmware ESX/VSphere, IBM SAN, TSM Backup, CCNA
nog meer bladibla
I hope to hear from you soon.
Best Regards,
Ik ren ook niet. Het rustig aan doen lijkt zich uit te gaan betalen of het is de Prednisonquote:Op donderdag 5 april 2012 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
ik ren niet![]()
* LovelyLady gaat rustig zitten met een bakkie koffie
nietquote:Op donderdag 5 april 2012 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, leuk maar ik zoek geen vaste baan op dit moment
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dag. Het is heus nog geen bedtijd. Grapjas.
Je bedoelt dekbedden die warmte bieden bij temperaturen tot 3 graden? Lijkt me wel met al die schapen daar!quote:Op donderdag 5 april 2012 13:29 schreef Koen66 het volgende:
Heeft Texel een beetje 3G dekking vraag ik me af
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt dekbedden die warmte bieden bij temperaturen tot 3 graden? Lijkt me wel met al die schapen daar!
Dat is het.quote:
maar ik heb er 1quote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
niet![]()
enorme kuddes die er een moord voor doen
hmm..quote:Op donderdag 5 april 2012 13:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar ik heb er 1
ik zoek alleen een nieuwe opdracht
op schoot! niet op z'n hoofd!quote:
nieuwe baan neemt wel meer onzekerheid met zich mee, proeftijd, tijdelijk contracten enzoquote:Op donderdag 5 april 2012 13:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm..
een neiuwe baan of een nieuwe opdracht..
als je er op vooruit gaat maakt dat toch niets uit??
of ben jij zo loyaal aan je baas
afhankelijk van de baan..quote:Op donderdag 5 april 2012 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nieuwe baan neemt wel meer onzekerheid met zich mee, proeftijd, tijdelijk contracten enzo
tuurlijk afhankelijk van baan, maar in deze tijdquote:Op donderdag 5 april 2012 13:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
afhankelijk van de baan..
BarMan kreeg ook meteen een vast contract. jah proeftijd van 2 maanden maar daarna in vaste dienst..
ik ben wel loyaalquote:Op donderdag 5 april 2012 13:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm..
een neiuwe baan of een nieuwe opdracht..
als je er op vooruit gaat maakt dat toch niets uit??
of ben jij zo loyaal aan je baas
mag ook hoorquote:
proeftijdquote:Op donderdag 5 april 2012 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nieuwe baan neemt wel meer onzekerheid met zich mee, proeftijd, tijdelijk contracten enzo
dat is dit ookquote:Op donderdag 5 april 2012 13:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
afhankelijk van de baan..
BarMan kreeg ook meteen een vast contract. jah proeftijd van 2 maanden maar daarna in vaste dienst..
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tuurlijk afhankelijk van baan, maar in deze tijdzou ik het een gewaagde sprong vinden (huisje, scheiding etc je begrijpt me wel.. toch
)
dat dusquote:
ja.. en nee..quote:Op donderdag 5 april 2012 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tuurlijk afhankelijk van baan, maar in deze tijdzou ik het een gewaagde sprong vinden (huisje, scheiding etc je begrijpt me wel.. toch
)
soms ben ik datquote:Op donderdag 5 april 2012 13:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja.. en nee..
ik zou het wel doen..
wok is misschien wat verstandiger..
Impulsief kan ook een goede eigenschap zijn hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 13:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja.. en nee..
ik zou het wel doen..
wok is misschien wat verstandiger..
Ik ben dat eigenlijk helemaal niet zo.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Impulsief kan ook een goede eigenschap zijn hoor![]()
ik wel..quote:
True...quote:Op donderdag 5 april 2012 13:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wel..
en dan achteraf denken.
" hm... was dat nou wel zo handig ? "
maar goed.. je moet spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt.. niet van de dingen die je niet gedaan hebt
er zijn niet veel dingen waar ik spijt van heb dat ik ze niet heb gedaanquote:Op donderdag 5 april 2012 13:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wel..
en dan achteraf denken.
" hm... was dat nou wel zo handig ? "
maar goed.. je moet spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt.. niet van de dingen die je niet gedaan hebt
op de meeste plekken welquote:Op donderdag 5 april 2012 13:29 schreef Koen66 het volgende:
Heeft Texel een beetje 3G dekking vraag ik me af
ik ga dit weekend kamperen!quote:
Nee man, da's pas over twee dagen.quote:
Een privezwembad in je tentquote:
Ik alleen als ik zeker weet dat het goed isquote:
Dan is het inderdaad niet impulsief.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik alleen als ik zeker weet dat het goed is
maar dan is het niet meer impulsief zeker
Lang weekend vrij
dans voor mequote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
lang weekend inderdaad, morgen eerder naar huis maandag vrij, alleen pas zondag naar mevrouw poes![]()
tot en met maandag
juist nietquote:
best wel, dr 'beste' vriendin komt langs. ( uiteraard ben ik dr beste vriendinquote:
weer is prut jaquote:Op donderdag 5 april 2012 14:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad niet impulsief.
En juh, ik ga er van proberen te genieten, helaas schijnt alleen het weer niet zo mee te zitten.
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
lang weekend inderdaad, morgen eerder naar huis maandag vrij, alleen pas zondag naar mevrouw poes![]()
tot en met maandag
Veel binnen zitten dus.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weer is prut ja
[..]dat is best kort
jaquote:Op donderdag 5 april 2012 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weer is prut ja
[..]dat is best kort
vrouwenquote:Op donderdag 5 april 2012 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
best wel, dr 'beste' vriendin komt langs. ( uiteraard ben ik dr beste vriendin) en zij moet mij niet
terwijl ik haar nooit wat aangedaan heb oid... ken dr amper. ze wil me gwn geen kans geven
omdat ze gwn jaloers is![]()
![]()
![]()
ik heb 'dr plek ' in gepikt volgens haar
Maar buiten is het te koud om euhm....quote:Op donderdag 5 april 2012 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nahja als het droog is kan je best naar buiten toch![]()
Juist.....quote:Op donderdag 5 april 2012 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
best wel, dr 'beste' vriendin komt langs. ( uiteraard ben ik dr beste vriendin) en zij moet mij niet
terwijl ik haar nooit wat aangedaan heb oid... ken dr amper. ze wil me gwn geen kans geven
omdat ze gwn jaloers is![]()
![]()
![]()
ik heb 'dr plek ' in gepikt volgens haar
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar buiten is het te koud om euhm....
Maar sowieso ff naar de markt zaterdag, en maandag ook de hele dag druk en onderweg.
Of binnen blijven, ik ga daar echt niet mee wachten totdat het volop zomer is hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dan wacht je maar tot het warmer is
jij ben veelste rationeel voor een vriouwquote:Op donderdag 5 april 2012 14:11 schreef Memento-Mori het volgende:
maar als ik t goed begrijp wil mk die vriendin wel n kans geven? dan zou bij mij die vriend/vriendin pech hebben hoor
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Of binnen blijven, ik ga daar echt niet mee wachten totdat het volop zomer is hoor.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee man, da's pas over twee en een half uur.
nouja als ik in t weekend mijn vriend er altijd zou zijn en een andere vriendin/vriend komt op bezoek dan is hij er gewoon, betekent niet dat we dan alles met zn 3en doen ofzo maar ik zou m niet dan maar niet laten komenquote:Op donderdag 5 april 2012 14:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij ben veelste rationeel voor een vriouw
Dat is dan duidelijkquote:Op donderdag 5 april 2012 14:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wilde het toch maar ff gezegd hebben.
quote:
ja dat zou ook het meest logische zijn jaquote:Op donderdag 5 april 2012 14:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja als ik in t weekend mijn vriend er altijd zou zijn en een andere vriendin/vriend komt op bezoek dan is hij er gewoon, betekent niet dat we dan alles met zn 3en doen ofzo maar ik zou m niet dan maar niet laten komen
quote:
Maar af en toe doe ik wel wat vanuit huis hoor, vandaagquote:
ja wil ik ook, maar kip mag mij niet, en ik kan mevrouwpeost niet verbieden om met kip om te gaan natuurlijkquote:Op donderdag 5 april 2012 14:11 schreef Memento-Mori het volgende:
maar als ik t goed begrijp wil mk die vriendin wel n kans geven? dan zou bij mij die vriend/vriendin pech hebben hoor
Je hebt je foto er zeker te lang op open gehadquote:Op donderdag 5 april 2012 14:18 schreef Moeraskat het volgende:
omg mn beeldscherm brandde door !!!!!!!!!! gelukkig heb ik nu een nieuwe
neequote:Op donderdag 5 april 2012 14:19 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt je foto er zeker te lang op open gehad![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar af en toe doe ik wel wat vanuit huis hoor, vandaag.
En dan nog, ziek of niet: morgen begint het weekend.
die bitch is gwn zo jaloers dat ze mijn aanwezigheid niet aankan O.O dus dan blijf ik maar wegquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
. Ben jij er zoeen? Wel thuis zitten profiteren van de ziektewet, maar zodra het weekend is, kan meneer wel weekend vieren
. Mooi is da
.
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..].
Weekend heb je gewoon, of je nou wil of niet.
die met die tepolsquote:
Het is ook niet zo dat ik nou een volgepland weekend heb of zo hoor... integendeel. Ik heb me zelfs afgemeld voor een verjaardag om gewoon thuis rustig aan te kunnen doenquote:
Ja, da zal.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..].
Weekend heb je gewoon, of je nou wil of niet.
Ja afmelden voor een verjaardag is ook niet zo bijzonderquote:Op donderdag 5 april 2012 14:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat ik nou een volgepland weekend heb of zo hoor... integendeel. Ik heb me zelfs afgemeld voor een verjaardag om gewoon thuis rustig aan te kunnen doen.
Kroeg? Wat is dat?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, da zal.
Ik ken dat volk. Overdag te moe om te werken, want "ziek", maar 's avonds wel een hele Meneer in de kroeg![]()
. Fijne "collega's"
![]()
.
Ik vind het eigenlijk heel erg logischquote:Op donderdag 5 april 2012 14:23 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja afmelden voor een verjaardag is ook niet zo bijzonder.
power offquote:Op donderdag 5 april 2012 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
oke k heb nu dus een ander beeldscherm maar nu heb ik van die bewegende balken in mn scherm.. weetjewel?... hoe krijg ik dat weg?
Bewegende balken? Scrollbars?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
oke k heb nu dus een ander beeldscherm maar nu heb ik van die bewegende balken in mn scherm.. weetjewel?... hoe krijg ik dat weg?
Ik had ook gewoon kunnen gaan. Maar ik ben even niet eigenwijs nuquote:Op donderdag 5 april 2012 14:23 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja afmelden voor een verjaardag is ook niet zo bijzonder.
van die strepen die over je beeld bewegen, zoals vroegerquote:
Even de frequentie aanpassen in je instellingen?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
van die strepen die over je beeld bewegen, zoals vroeger
hoe doe ik dat? windows noobquote:Op donderdag 5 april 2012 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even de frequentie aanpassen in je instellingen?
Huh? Ik heb nog nooit bewegende strepen in mn beeld gehad, behalve bij mijn kapotte videokabelquote:Op donderdag 5 april 2012 14:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
van die strepen die over je beeld bewegen, zoals vroeger
hoe ?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Huh? Ik heb nog nooit bewegende strepen in mn beeld gehad, behalve bij mijn kapotte videokabel...
Maar probeer eerst een sde refreshrate omhoog te doen...
Rechtsklikken op de desktop, eigenschappen, tabblad geavanceerd, en dan de dropdown.quote:
En das dus NIET een magneet bij het scherm houden!quote:Op donderdag 5 april 2012 14:29 schreef Rafeiro het volgende:
Of als het een CRT monitor is even dat magneetknopje gebruiken (deguass ofzo).
crtquote:Op donderdag 5 april 2012 14:29 schreef Rafeiro het volgende:
Of als het een CRT monitor is even dat magneetknopje gebruiken (deguass ofzo).
krijg heel andere dingenquote:Op donderdag 5 april 2012 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Rechtsklikken op de desktop, eigenschappen, tabblad geavanceerd, en dan de dropdown.
TFT of CRT?quote:
SPOILER: noobmodusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
TFT of CRT?platSPOILER: noobmodusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
belineaquote:
Personalize? (onderste optie in de dropdown na rechtsklikken op de desktop)quote:Op donderdag 5 april 2012 14:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
krijg heel andere dingen
windows 7
Eigenlijk niet nee, maar als die ernstig laag staat, zie je volgens mij toch echt flicker.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:32 schreef Rafeiro het volgende:
Bij TFT zou de refreshrate eigenlijk niet uit moeten maken.
jawel als hij te hoog staat kan je strepen krijgen, al diverse amlen meegemaaktquote:Op donderdag 5 april 2012 14:32 schreef Rafeiro het volgende:
Bij TFT zou de refreshrate eigenlijk niet uit moeten maken.
Jaquote:Op donderdag 5 april 2012 14:34 schreef Moeraskat het volgende:
nou ik krijg alleen dingen over resolutie enzo
Ow, als je toch bezig bent...quote:
Ik doe altijd alleen degene strijken die ik aandoe.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, als je toch bezig bent...
* MPG geeft stapel overhemden voor de strijk aan JJH.
probeer eens wat 50 doet.quote:
geen verschilquote:
Mwehquote:
hoi jaquote:
Yukiquote:
Omdat stom gedoe op m'n werkquote:
Hmmquote:Op donderdag 5 april 2012 14:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat stom gedoe op m'n werk
Ik ben geneigd me gewoon 100% beter te melden zodat niet alles aan m'n neus voorbij gaat.
je mist leuke kansen nu zeker?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat stom gedoe op m'n werk
Ik ben geneigd me gewoon 100% beter te melden zodat niet alles aan m'n neus voorbij gaat.
Thanksquote:
ik dacht al, ik hoor niksquote:Op donderdag 5 april 2012 14:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks
Oh fuck, bijna belangrijkste telefoontje van de dag vergeten
de bestelling voor het avondeten?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks
Oh fuck, bijna belangrijkste telefoontje van de dag vergeten
Ja. Werd me vandaag weer even fijn duidelijk.quote:
mja balen mopquote:Op donderdag 5 april 2012 14:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Werd me vandaag weer even fijn duidelijk.
Iedereen met dezelfde functie als ik heeft extra taken, projecten en uitdagingen.
Ik niet
Bleghben er even helemaal klaar mee.
En 100% beter melden is natuurlijk ook geen optie, want dan zit ik over 2 maanden waarschijnlijk full time thuis
Ik krijg de indruk dat de leidinggevenden en managers daar anders over denken...quote:Op donderdag 5 april 2012 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
Yuki, meisje jouw tijd komt heus wel.
Maar de wereld houdt daar niet mee opquote:Op donderdag 5 april 2012 15:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat de leidinggevenden en managers daar anders over denken...
maar no offence als jij geen 40uur kan draaien op dit moment, hoe wil je dan die extra taken doenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat de leidinggevenden en managers daar anders over denken...
no offence..quote:Op donderdag 5 april 2012 15:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
hmm ik was de helft van je kwartetquote:
dat dusquote:Op donderdag 5 april 2012 15:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
no offence..
maar denk je dat je er nu extra taken en projecten BIJ kan hebben??
je kan niet eens 40 uur ( of weet ik het hoeveel) je normale werkzaamheden uitvoeren..
zorg nou eerst maar even dat je je normale werkzaamheden uit kan voeren.. dan kan je daarna weer gaan proberen extra werkzaamheden te gaan doen..
je moet eea WEL de tijd geven hoor!
je BENT gewoon niet beter !
en ik bedoel het liever dan dat het er staat
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
no offence..
maar denk je dat je er nu extra taken en projecten BIJ kan hebben??
je kan niet eens 40 uur ( of weet ik het hoeveel) je normale werkzaamheden uitvoeren..
zorg nou eerst maar even dat je je normale werkzaamheden uit kan voeren.. dan kan je daarna weer gaan proberen extra werkzaamheden te gaan doen..
je moet eea WEL de tijd geven hoor!
je BENT gewoon niet beter !
en ik bedoel het liever dan dat het er staat
Twee posts vol waarheidquote:Op donderdag 5 april 2012 15:05 schreef Barreltje het volgende:
ik heb trek in een chocolade penny wafel
Ik verwacht ook niet dat ze me NU extra taken geven, ik snap ook wel dat het er nu niet in zit. Daarom zeg ik ook dat ik geneigd ben om me helemaal beter te melden, want DAN kan het wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar no offence als jij geen 40uur kan draaien op dit moment, hoe wil je dan die extra taken doenis toch logisch dat ze die nu aan de fulltime werkenden geven? ja zuur voor jou maar niet onbegrijpelijk
inderdaadquote:
ja het is ongelofelijk zuur maar je gezondheid is belangrijker en hoe lullig ook t werk gaat idd gewoon door. Maar dat is ook geen onwil van de leidinggevenden, die taken moeten uitgevoerd worden en door jouw gezondheid ben jij nu helaas niet beschikbaar om door te groeien, maar klote is tquote:Op donderdag 5 april 2012 15:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat ze me NU extra taken geven, ik snap ook wel dat het er nu niet in zit. Daarom zeg ik ook dat ik geneigd ben om me helemaal beter te melden, want DAN kan het wel.
Het gaat er meer om dat dit de tijd bij uitstek is om me te bewijzen en me nieuwe dingen meester te maken, want voor je het weet zitten we in de drukke eindejaarsperiode (die start al over een paar maanden) en dan is die ruimte er niet meer.
M'n ziek zijn nu heeft daardoor ook heel veel gevolgen voor de nabije toekomst, waarin ik wel weer 36 uur kan werken.
het is ook gewoon niet leukquote:Op donderdag 5 april 2012 15:10 schreef Yuki het volgende:
En ik weet dat het goed bedoeld is allemaal, maar het kwam me net heel erg rauw op m'n dak vallen (dat ik met de neus op de feiten werd gedrukt op m'n werk dus) en dan is het gewoon even slikken![]()
Onwil? Nee.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja het is ongelofelijk zuur maar je gezondheid is belangrijker en hoe lullig ook t werk gaat idd gewoon door. Maar dat is ook geen onwil van de leidinggevenden, die taken moeten uitgevoerd worden en door jouw gezondheid ben jij nu helaas niet beschikbaar om door te groeien, maar klote is t
wat is er "mis" met yuki dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Onwil? Nee.
Maar ik ben wel overduidelijk het zwakke meisje die niks aan kan (terwijl dat dus ook niet waar is, ik kan alleen minder hebben) en zo word ik doorlopend benaderd op mn werk.
Fijn dat ze rekening met me houdenmaar ik ben bang voor een stigma dat ik niet meer kwijt raak. Dáár ben ik bang voor, wat de leidinggevenden betreft.
daarom heb ik op mijn werk al mijn problemen verzwegen ik wil geen speciale behandelingquote:Op donderdag 5 april 2012 15:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Onwil? Nee.
Maar ik ben wel overduidelijk het zwakke meisje die niks aan kan (terwijl dat dus ook niet waar is, ik kan alleen minder hebben) en zo word ik doorlopend benaderd op mn werk.
Fijn dat ze rekening met me houdenmaar ik ben bang voor een stigma dat ik niet meer kwijt raak. Dáár ben ik bang voor, wat de leidinggevenden betreft.
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:05 schreef Barreltje het volgende:
ik heb trek in een chocolade penny wafel
Dat deed ik dus ook, totdat ik me wel ziek moest melden en er echt niet meer onderuit kon om te zeggen wat er aan de hand was.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
daarom heb ik op mijn werk al mijn problemen verzwegen ik wil geen speciale behandeling
het is soms ook wel erg moeilijk dat zeer zekerquote:Op donderdag 5 april 2012 15:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat deed ik dus ook, totdat ik me wel ziek moest melden en er echt niet meer onderuit kon om te zeggen wat er aan de hand was.
Verleden nam ik liever niet mee, maar dat was niet vol te houden.
Whehequote:Op donderdag 5 april 2012 15:24 schreef DaMart het volgende:
Wat een rotpuzzels zijn die Rubik's kubussen eigenlijk. Ik ben wel een lang weekend zoet, geloof ik.
mijn nichtje van 3 lost hem op binnen 3 minutwenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:24 schreef DaMart het volgende:
Wat een rotpuzzels zijn die Rubik's kubussen eigenlijk. Ik ben wel een lang weekend zoet, geloof ik.
ik heb er nog nooit 1 opgelostquote:Op donderdag 5 april 2012 15:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn nichtje van 3 lost hem op binnen 3 minutwen
Doe mij jouw nichtje van drie.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn nichtje van 3 lost hem op binnen 3 minutwen
hee robert m opbokkenquote:
ooit wel geloof ik, toen ik klein was.quote:
voor mij ook niet. voordat ik er achter kwam dat je met die vlakken kon draaien heb ik hem schijnbaar alleen gebruikt om mee te gooien, en dat mocht schijnbaar nietquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mij ook niet. voordat ik er achter kwam dat je met die vlakken kon draaien heb ik hem schijnbaar alleen gebruikt om mee te gooien, en dat mocht schijnbaar niet
zin om nog een badkamertje te doen?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:52 schreef Yuki het volgende:
Handschoenen, kalkverwijderaar en allesreiniger gehaald; zo maar eens storten op de schoonmaak van de badkamer
komt door die vuige inkomenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:53 schreef Yuki het volgende:
Waarom maakt mijn telefoon vaneen mini pedobear?
Ik heb al geen zin om de mijne te doenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zin om nog een badkamertje te doen?
Whuuuut?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:53 schreef Yuki het volgende:
Waarom maakt mijn telefoon vaneen mini pedobear?
zoveel werk is de mijne ook niet, volgens mij hou ik mn huisje best netjesquote:Op donderdag 5 april 2012 15:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb al geen zin om de mijne te doen
pedobear verneukt toch alleen kleine kinderen?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Smileys zijn allemaal verneukt maar een pedobear
Vast een "feature" van de fabrikantquote:Op donderdag 5 april 2012 15:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:32 schreef Inkomen het volgende:
Het is wel zo'n dag waar je als je thuis komt nog een rekening van je vorige woning van 2011 vindt en die nog terecht is ook. Het ging zo goed!
wtf ios virus?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mej. Inkomen? Je zus? Of je dochter?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:06 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja, dat was dus net nadat de beoogde toekomstige mej. Inkomen al een vriend bleek te hebben
say whut?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:06 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja, dat was dus net nadat de beoogde toekomstige mej. Inkomen al een vriend bleek te hebben
ouchquote:Op donderdag 5 april 2012 16:06 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Een schone deerne.quote:
Inko digt chick, chick digt terug, chick heeft al iemand.quote:
Juistquote:
Hihiquote:
Je bedoelt de beoogde toekomstige mevr. Inkomen?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:11 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Een schone deerne.
[..]
Inko digt chick, chick digt terug, chick heeft al iemand.
[..]
Juist
[..]
Hihi
Neen.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
Maar ze was al je vriendin? en toen besloot ze ineens dat ze een ander had.. en heeft jou laten zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was nog in de, eh, voorbereiding
Ja, die. En dat is inderdaad Plan Bquote:Op donderdag 5 april 2012 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bedoelt de beoogde toekomstige mevr. Inkomen?
Enne, wat is die probleem? Alles kan kapot, nietwaar?
Dat wordt neem ik aan toch gewoon riant vergoed in natura?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:14 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja, die. En dat is inderdaad Plan BMaar Plan B betekent extra moeite en da's net werk maar dan onbetaald.
Inko ziet chick zittenquote:
Ik ben al bezig met de offertequote:Op donderdag 5 april 2012 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wordt neem ik aan toch gewoon riant vergoed in natura?
Zo niet, ale werkzaamheden uitbesteden aan chick.
Fixed.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Inko ziet chick zitten
Chick ziet Inko zitten
Lijkt allemaal puick dus.
Dan komt Inko erachter dat chick al een vent heeft.
Einde proloog.
Zie edit.quote:
Ik zou zeggen.. vriend saboterenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Inko ziet chick zitten
Chick ziet Inko zitten
Lijkt allemaal puick dus.
Dan komt Inko erachter dat chick al een vent heeft.
Einde proloog.
Wordt vervolgd...
Er zit 250km afstand in die relatie. Dit kan ikquote:Op donderdag 5 april 2012 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou zeggen.. vriend saboteren
chick inkoppen -> daar kan je in inkomen
toch
Holyquote:Op donderdag 5 april 2012 16:20 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Er zit 250km afstand in die relatie. Dit kan ikzelfs zonder auto
Tussen Chick en Inkomen, of tussen Chick en Vent?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:20 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Er zit 250km afstand in die relatie. Dit kan ikzelfs zonder auto
Fha was toch vrijgezellig weer, juist?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |