Whehequote:Op donderdag 5 april 2012 15:24 schreef DaMart het volgende:
Wat een rotpuzzels zijn die Rubik's kubussen eigenlijk. Ik ben wel een lang weekend zoet, geloof ik.
mijn nichtje van 3 lost hem op binnen 3 minutwenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:24 schreef DaMart het volgende:
Wat een rotpuzzels zijn die Rubik's kubussen eigenlijk. Ik ben wel een lang weekend zoet, geloof ik.
ik heb er nog nooit 1 opgelostquote:Op donderdag 5 april 2012 15:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn nichtje van 3 lost hem op binnen 3 minutwen
Doe mij jouw nichtje van drie.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn nichtje van 3 lost hem op binnen 3 minutwen
hee robert m opbokkenquote:
ooit wel geloof ik, toen ik klein was.quote:
voor mij ook niet. voordat ik er achter kwam dat je met die vlakken kon draaien heb ik hem schijnbaar alleen gebruikt om mee te gooien, en dat mocht schijnbaar nietquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mij ook niet. voordat ik er achter kwam dat je met die vlakken kon draaien heb ik hem schijnbaar alleen gebruikt om mee te gooien, en dat mocht schijnbaar niet
zin om nog een badkamertje te doen?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:52 schreef Yuki het volgende:
Handschoenen, kalkverwijderaar en allesreiniger gehaald; zo maar eens storten op de schoonmaak van de badkamer
komt door die vuige inkomenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:53 schreef Yuki het volgende:
Waarom maakt mijn telefoon vaneen mini pedobear?
Ik heb al geen zin om de mijne te doenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zin om nog een badkamertje te doen?
Whuuuut?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:53 schreef Yuki het volgende:
Waarom maakt mijn telefoon vaneen mini pedobear?
zoveel werk is de mijne ook niet, volgens mij hou ik mn huisje best netjesquote:Op donderdag 5 april 2012 15:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb al geen zin om de mijne te doen
pedobear verneukt toch alleen kleine kinderen?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Smileys zijn allemaal verneukt maar een pedobear
Vast een "feature" van de fabrikantquote:Op donderdag 5 april 2012 15:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:32 schreef Inkomen het volgende:
Het is wel zo'n dag waar je als je thuis komt nog een rekening van je vorige woning van 2011 vindt en die nog terecht is ook. Het ging zo goed!
wtf ios virus?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mej. Inkomen? Je zus? Of je dochter?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:06 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja, dat was dus net nadat de beoogde toekomstige mej. Inkomen al een vriend bleek te hebben
say whut?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:06 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja, dat was dus net nadat de beoogde toekomstige mej. Inkomen al een vriend bleek te hebben
ouchquote:Op donderdag 5 april 2012 16:06 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Een schone deerne.quote:
Inko digt chick, chick digt terug, chick heeft al iemand.quote:
Juistquote:
Hihiquote:
Je bedoelt de beoogde toekomstige mevr. Inkomen?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:11 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Een schone deerne.
[..]
Inko digt chick, chick digt terug, chick heeft al iemand.
[..]
Juist
[..]
Hihi
Neen.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
Maar ze was al je vriendin? en toen besloot ze ineens dat ze een ander had.. en heeft jou laten zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was nog in de, eh, voorbereiding
Ja, die. En dat is inderdaad Plan Bquote:Op donderdag 5 april 2012 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bedoelt de beoogde toekomstige mevr. Inkomen?
Enne, wat is die probleem? Alles kan kapot, nietwaar?
Dat wordt neem ik aan toch gewoon riant vergoed in natura?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:14 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja, die. En dat is inderdaad Plan BMaar Plan B betekent extra moeite en da's net werk maar dan onbetaald.
Inko ziet chick zittenquote:
Ik ben al bezig met de offertequote:Op donderdag 5 april 2012 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wordt neem ik aan toch gewoon riant vergoed in natura?
Zo niet, ale werkzaamheden uitbesteden aan chick.
Fixed.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Inko ziet chick zitten
Chick ziet Inko zitten
Lijkt allemaal puick dus.
Dan komt Inko erachter dat chick al een vent heeft.
Einde proloog.
Zie edit.quote:
Ik zou zeggen.. vriend saboterenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Inko ziet chick zitten
Chick ziet Inko zitten
Lijkt allemaal puick dus.
Dan komt Inko erachter dat chick al een vent heeft.
Einde proloog.
Wordt vervolgd...
Er zit 250km afstand in die relatie. Dit kan ikquote:Op donderdag 5 april 2012 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou zeggen.. vriend saboteren
chick inkoppen -> daar kan je in inkomen
toch
Holyquote:Op donderdag 5 april 2012 16:20 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Er zit 250km afstand in die relatie. Dit kan ikzelfs zonder auto
Tussen Chick en Inkomen, of tussen Chick en Vent?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:20 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Er zit 250km afstand in die relatie. Dit kan ikzelfs zonder auto
Fha was toch vrijgezellig weer, juist?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |