Whehequote:Op donderdag 5 april 2012 15:24 schreef DaMart het volgende:
Wat een rotpuzzels zijn die Rubik's kubussen eigenlijk. Ik ben wel een lang weekend zoet, geloof ik.
mijn nichtje van 3 lost hem op binnen 3 minutwenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:24 schreef DaMart het volgende:
Wat een rotpuzzels zijn die Rubik's kubussen eigenlijk. Ik ben wel een lang weekend zoet, geloof ik.
ik heb er nog nooit 1 opgelostquote:Op donderdag 5 april 2012 15:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn nichtje van 3 lost hem op binnen 3 minutwen
Doe mij jouw nichtje van drie.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn nichtje van 3 lost hem op binnen 3 minutwen
hee robert m opbokkenquote:
ooit wel geloof ik, toen ik klein was.quote:
voor mij ook niet. voordat ik er achter kwam dat je met die vlakken kon draaien heb ik hem schijnbaar alleen gebruikt om mee te gooien, en dat mocht schijnbaar nietquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mij ook niet. voordat ik er achter kwam dat je met die vlakken kon draaien heb ik hem schijnbaar alleen gebruikt om mee te gooien, en dat mocht schijnbaar niet
zin om nog een badkamertje te doen?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:52 schreef Yuki het volgende:
Handschoenen, kalkverwijderaar en allesreiniger gehaald; zo maar eens storten op de schoonmaak van de badkamer
komt door die vuige inkomenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:53 schreef Yuki het volgende:
Waarom maakt mijn telefoon vaneen mini pedobear?
Ik heb al geen zin om de mijne te doenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zin om nog een badkamertje te doen?
Whuuuut?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:53 schreef Yuki het volgende:
Waarom maakt mijn telefoon vaneen mini pedobear?
zoveel werk is de mijne ook niet, volgens mij hou ik mn huisje best netjesquote:Op donderdag 5 april 2012 15:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb al geen zin om de mijne te doen
pedobear verneukt toch alleen kleine kinderen?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Smileys zijn allemaal verneukt maar een pedobear
Vast een "feature" van de fabrikantquote:Op donderdag 5 april 2012 15:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Smileys zijn allemaal verneukt maar een pedobear
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:32 schreef Inkomen het volgende:
Het is wel zo'n dag waar je als je thuis komt nog een rekening van je vorige woning van 2011 vindt en die nog terecht is ook. Het ging zo goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |