hij is manquote:
dat zei jezus ookquote:Op donderdag 5 april 2012 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit ik daar dagenlang alles opzij te zetten omdat er MISSCHIEN wel een klus gaat komen waar ik op stel en sprong heen moet kunnen..... Echt haast heeft het blijkbaar niet![]()
Nou weet je, het hoeft niet meerNa Pasen ben je de eerste
Gelijk heb je...quote:Op donderdag 5 april 2012 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit ik daar dagenlang alles opzij te zetten omdat er MISSCHIEN wel een klus gaat komen waar ik op stel en sprong heen moet kunnen..... Echt haast heeft het blijkbaar niet![]()
Nou weet je, het hoeft niet meerNa Pasen ben je de eerste
Bijna. Eerst nog even een overhemd terugbrengen naar de wink0lt (waar ik dus voorlopig verder nooit meer tijd voor ga hebben, althans niet onder hun openingstijdenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelijk heb je...
Weekend voor fles
Ja? Dus? Mag hij dan geen extra eiwitjes nemen?quote:
ja tuurlijk mag hij dat, ik verbied derhalve ook niks, ik zeg alleen dat ik het iew vindquote:Op donderdag 5 april 2012 12:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja? Dus? Mag hij dan geen extra eiwitjes nemen?
Of misschien is het wel een sneeuwbaleffect...
Beetje ruimdenkender, P.
Barracertjequote:Op donderdag 5 april 2012 13:04 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje rent door het topic heen
PIEOOOOOOOEEEEENNGGG!!!!![]()
helemaal nietquote:Op donderdag 5 april 2012 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
ik ren niet![]()
* LovelyLady gaat rustig zitten met een bakkie koffie
bijna goedquote:Op donderdag 5 april 2012 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
* LovelyLady wiebelt op stoel....
hmm
quote:
tja, leuk maar ik zoek geen vaste baan op dit momentquote:Hi Wok
I came across your profile and was impressed with your background and bladibladibla.
Some more details are below.
Position: Senior IT System & Network Administrator
Contract: Permanent
Salary: doe een gok
Competences: MCSE/MCITP, Active Directory, Exchange, Vmware ESX/VSphere, IBM SAN, TSM Backup, CCNA
nog meer bladibla
I hope to hear from you soon.
Best Regards,
Ik ren ook niet. Het rustig aan doen lijkt zich uit te gaan betalen of het is de Prednisonquote:Op donderdag 5 april 2012 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
ik ren niet![]()
* LovelyLady gaat rustig zitten met een bakkie koffie
nietquote:Op donderdag 5 april 2012 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, leuk maar ik zoek geen vaste baan op dit moment
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dag. Het is heus nog geen bedtijd. Grapjas.
Je bedoelt dekbedden die warmte bieden bij temperaturen tot 3 graden? Lijkt me wel met al die schapen daar!quote:Op donderdag 5 april 2012 13:29 schreef Koen66 het volgende:
Heeft Texel een beetje 3G dekking vraag ik me af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |