quote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt dekbedden die warmte bieden bij temperaturen tot 3 graden? Lijkt me wel met al die schapen daar!
Dat is het.quote:
maar ik heb er 1quote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
niet![]()
enorme kuddes die er een moord voor doen
hmm..quote:Op donderdag 5 april 2012 13:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar ik heb er 1
ik zoek alleen een nieuwe opdracht
op schoot! niet op z'n hoofd!quote:
nieuwe baan neemt wel meer onzekerheid met zich mee, proeftijd, tijdelijk contracten enzoquote:Op donderdag 5 april 2012 13:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm..
een neiuwe baan of een nieuwe opdracht..
als je er op vooruit gaat maakt dat toch niets uit??
of ben jij zo loyaal aan je baas
afhankelijk van de baan..quote:Op donderdag 5 april 2012 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nieuwe baan neemt wel meer onzekerheid met zich mee, proeftijd, tijdelijk contracten enzo
tuurlijk afhankelijk van baan, maar in deze tijdquote:Op donderdag 5 april 2012 13:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
afhankelijk van de baan..
BarMan kreeg ook meteen een vast contract. jah proeftijd van 2 maanden maar daarna in vaste dienst..
ik ben wel loyaalquote:Op donderdag 5 april 2012 13:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm..
een neiuwe baan of een nieuwe opdracht..
als je er op vooruit gaat maakt dat toch niets uit??
of ben jij zo loyaal aan je baas
mag ook hoorquote:
proeftijdquote:Op donderdag 5 april 2012 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nieuwe baan neemt wel meer onzekerheid met zich mee, proeftijd, tijdelijk contracten enzo
dat is dit ookquote:Op donderdag 5 april 2012 13:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
afhankelijk van de baan..
BarMan kreeg ook meteen een vast contract. jah proeftijd van 2 maanden maar daarna in vaste dienst..
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tuurlijk afhankelijk van baan, maar in deze tijdzou ik het een gewaagde sprong vinden (huisje, scheiding etc je begrijpt me wel.. toch
)
dat dusquote:
ja.. en nee..quote:Op donderdag 5 april 2012 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tuurlijk afhankelijk van baan, maar in deze tijdzou ik het een gewaagde sprong vinden (huisje, scheiding etc je begrijpt me wel.. toch
)
soms ben ik datquote:Op donderdag 5 april 2012 13:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja.. en nee..
ik zou het wel doen..
wok is misschien wat verstandiger..
Impulsief kan ook een goede eigenschap zijn hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 13:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja.. en nee..
ik zou het wel doen..
wok is misschien wat verstandiger..
Ik ben dat eigenlijk helemaal niet zo.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Impulsief kan ook een goede eigenschap zijn hoor![]()
ik wel..quote:
True...quote:Op donderdag 5 april 2012 13:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wel..
en dan achteraf denken.
" hm... was dat nou wel zo handig ? "
maar goed.. je moet spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt.. niet van de dingen die je niet gedaan hebt
er zijn niet veel dingen waar ik spijt van heb dat ik ze niet heb gedaanquote:Op donderdag 5 april 2012 13:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wel..
en dan achteraf denken.
" hm... was dat nou wel zo handig ? "
maar goed.. je moet spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt.. niet van de dingen die je niet gedaan hebt
op de meeste plekken welquote:Op donderdag 5 april 2012 13:29 schreef Koen66 het volgende:
Heeft Texel een beetje 3G dekking vraag ik me af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |