Mwehquote:
hoi jaquote:
Yukiquote:
Omdat stom gedoe op m'n werkquote:
Hmmquote:Op donderdag 5 april 2012 14:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat stom gedoe op m'n werk
Ik ben geneigd me gewoon 100% beter te melden zodat niet alles aan m'n neus voorbij gaat.
je mist leuke kansen nu zeker?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat stom gedoe op m'n werk
Ik ben geneigd me gewoon 100% beter te melden zodat niet alles aan m'n neus voorbij gaat.
Thanksquote:
ik dacht al, ik hoor niksquote:Op donderdag 5 april 2012 14:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks
Oh fuck, bijna belangrijkste telefoontje van de dag vergeten
de bestelling voor het avondeten?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks
Oh fuck, bijna belangrijkste telefoontje van de dag vergeten
Ja. Werd me vandaag weer even fijn duidelijk.quote:
mja balen mopquote:Op donderdag 5 april 2012 14:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Werd me vandaag weer even fijn duidelijk.
Iedereen met dezelfde functie als ik heeft extra taken, projecten en uitdagingen.
Ik niet
Bleghben er even helemaal klaar mee.
En 100% beter melden is natuurlijk ook geen optie, want dan zit ik over 2 maanden waarschijnlijk full time thuis
Ik krijg de indruk dat de leidinggevenden en managers daar anders over denken...quote:Op donderdag 5 april 2012 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
Yuki, meisje jouw tijd komt heus wel.
Maar de wereld houdt daar niet mee opquote:Op donderdag 5 april 2012 15:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat de leidinggevenden en managers daar anders over denken...
maar no offence als jij geen 40uur kan draaien op dit moment, hoe wil je dan die extra taken doenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat de leidinggevenden en managers daar anders over denken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |