Juist.....quote:Op donderdag 5 april 2012 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
best wel, dr 'beste' vriendin komt langs. ( uiteraard ben ik dr beste vriendin) en zij moet mij niet
terwijl ik haar nooit wat aangedaan heb oid... ken dr amper. ze wil me gwn geen kans geven
omdat ze gwn jaloers is![]()
![]()
![]()
ik heb 'dr plek ' in gepikt volgens haar
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar buiten is het te koud om euhm....
Maar sowieso ff naar de markt zaterdag, en maandag ook de hele dag druk en onderweg.
Of binnen blijven, ik ga daar echt niet mee wachten totdat het volop zomer is hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dan wacht je maar tot het warmer is
jij ben veelste rationeel voor een vriouwquote:Op donderdag 5 april 2012 14:11 schreef Memento-Mori het volgende:
maar als ik t goed begrijp wil mk die vriendin wel n kans geven? dan zou bij mij die vriend/vriendin pech hebben hoor
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Of binnen blijven, ik ga daar echt niet mee wachten totdat het volop zomer is hoor.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee man, da's pas over twee en een half uur.
nouja als ik in t weekend mijn vriend er altijd zou zijn en een andere vriendin/vriend komt op bezoek dan is hij er gewoon, betekent niet dat we dan alles met zn 3en doen ofzo maar ik zou m niet dan maar niet laten komenquote:Op donderdag 5 april 2012 14:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij ben veelste rationeel voor een vriouw
Dat is dan duidelijkquote:Op donderdag 5 april 2012 14:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wilde het toch maar ff gezegd hebben.
quote:
ja dat zou ook het meest logische zijn jaquote:Op donderdag 5 april 2012 14:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja als ik in t weekend mijn vriend er altijd zou zijn en een andere vriendin/vriend komt op bezoek dan is hij er gewoon, betekent niet dat we dan alles met zn 3en doen ofzo maar ik zou m niet dan maar niet laten komen
quote:
Maar af en toe doe ik wel wat vanuit huis hoor, vandaagquote:
ja wil ik ook, maar kip mag mij niet, en ik kan mevrouwpeost niet verbieden om met kip om te gaan natuurlijkquote:Op donderdag 5 april 2012 14:11 schreef Memento-Mori het volgende:
maar als ik t goed begrijp wil mk die vriendin wel n kans geven? dan zou bij mij die vriend/vriendin pech hebben hoor
Je hebt je foto er zeker te lang op open gehadquote:Op donderdag 5 april 2012 14:18 schreef Moeraskat het volgende:
omg mn beeldscherm brandde door !!!!!!!!!! gelukkig heb ik nu een nieuwe
neequote:Op donderdag 5 april 2012 14:19 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt je foto er zeker te lang op open gehad![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar af en toe doe ik wel wat vanuit huis hoor, vandaag.
En dan nog, ziek of niet: morgen begint het weekend.
die bitch is gwn zo jaloers dat ze mijn aanwezigheid niet aankan O.O dus dan blijf ik maar wegquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
. Ben jij er zoeen? Wel thuis zitten profiteren van de ziektewet, maar zodra het weekend is, kan meneer wel weekend vieren
. Mooi is da
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |