ik ga dit weekend kamperen!quote:
Nee man, da's pas over twee dagen.quote:
Een privezwembad in je tentquote:
Ik alleen als ik zeker weet dat het goed isquote:
Dan is het inderdaad niet impulsief.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik alleen als ik zeker weet dat het goed is
maar dan is het niet meer impulsief zeker
Lang weekend vrij
dans voor mequote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
lang weekend inderdaad, morgen eerder naar huis maandag vrij, alleen pas zondag naar mevrouw poes![]()
tot en met maandag
juist nietquote:
best wel, dr 'beste' vriendin komt langs. ( uiteraard ben ik dr beste vriendinquote:
weer is prut jaquote:Op donderdag 5 april 2012 14:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad niet impulsief.
En juh, ik ga er van proberen te genieten, helaas schijnt alleen het weer niet zo mee te zitten.
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
lang weekend inderdaad, morgen eerder naar huis maandag vrij, alleen pas zondag naar mevrouw poes![]()
tot en met maandag
Veel binnen zitten dus.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weer is prut ja
[..]dat is best kort
jaquote:Op donderdag 5 april 2012 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weer is prut ja
[..]dat is best kort
vrouwenquote:Op donderdag 5 april 2012 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
best wel, dr 'beste' vriendin komt langs. ( uiteraard ben ik dr beste vriendin) en zij moet mij niet
terwijl ik haar nooit wat aangedaan heb oid... ken dr amper. ze wil me gwn geen kans geven
omdat ze gwn jaloers is![]()
![]()
![]()
ik heb 'dr plek ' in gepikt volgens haar
Maar buiten is het te koud om euhm....quote:Op donderdag 5 april 2012 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nahja als het droog is kan je best naar buiten toch![]()
Juist.....quote:Op donderdag 5 april 2012 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
best wel, dr 'beste' vriendin komt langs. ( uiteraard ben ik dr beste vriendin) en zij moet mij niet
terwijl ik haar nooit wat aangedaan heb oid... ken dr amper. ze wil me gwn geen kans geven
omdat ze gwn jaloers is![]()
![]()
![]()
ik heb 'dr plek ' in gepikt volgens haar
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar buiten is het te koud om euhm....
Maar sowieso ff naar de markt zaterdag, en maandag ook de hele dag druk en onderweg.
Of binnen blijven, ik ga daar echt niet mee wachten totdat het volop zomer is hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dan wacht je maar tot het warmer is
jij ben veelste rationeel voor een vriouwquote:Op donderdag 5 april 2012 14:11 schreef Memento-Mori het volgende:
maar als ik t goed begrijp wil mk die vriendin wel n kans geven? dan zou bij mij die vriend/vriendin pech hebben hoor
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Of binnen blijven, ik ga daar echt niet mee wachten totdat het volop zomer is hoor.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee man, da's pas over twee en een half uur.
nouja als ik in t weekend mijn vriend er altijd zou zijn en een andere vriendin/vriend komt op bezoek dan is hij er gewoon, betekent niet dat we dan alles met zn 3en doen ofzo maar ik zou m niet dan maar niet laten komenquote:Op donderdag 5 april 2012 14:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij ben veelste rationeel voor een vriouw
Dat is dan duidelijkquote:Op donderdag 5 april 2012 14:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wilde het toch maar ff gezegd hebben.
quote:
ja dat zou ook het meest logische zijn jaquote:Op donderdag 5 april 2012 14:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja als ik in t weekend mijn vriend er altijd zou zijn en een andere vriendin/vriend komt op bezoek dan is hij er gewoon, betekent niet dat we dan alles met zn 3en doen ofzo maar ik zou m niet dan maar niet laten komen
quote:
Maar af en toe doe ik wel wat vanuit huis hoor, vandaagquote:
ja wil ik ook, maar kip mag mij niet, en ik kan mevrouwpeost niet verbieden om met kip om te gaan natuurlijkquote:Op donderdag 5 april 2012 14:11 schreef Memento-Mori het volgende:
maar als ik t goed begrijp wil mk die vriendin wel n kans geven? dan zou bij mij die vriend/vriendin pech hebben hoor
Je hebt je foto er zeker te lang op open gehadquote:Op donderdag 5 april 2012 14:18 schreef Moeraskat het volgende:
omg mn beeldscherm brandde door !!!!!!!!!! gelukkig heb ik nu een nieuwe
neequote:Op donderdag 5 april 2012 14:19 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt je foto er zeker te lang op open gehad![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar af en toe doe ik wel wat vanuit huis hoor, vandaag.
En dan nog, ziek of niet: morgen begint het weekend.
die bitch is gwn zo jaloers dat ze mijn aanwezigheid niet aankan O.O dus dan blijf ik maar wegquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
. Ben jij er zoeen? Wel thuis zitten profiteren van de ziektewet, maar zodra het weekend is, kan meneer wel weekend vieren
. Mooi is da
.
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..].
Weekend heb je gewoon, of je nou wil of niet.
die met die tepolsquote:
Het is ook niet zo dat ik nou een volgepland weekend heb of zo hoor... integendeel. Ik heb me zelfs afgemeld voor een verjaardag om gewoon thuis rustig aan te kunnen doenquote:
Ja, da zal.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..].
Weekend heb je gewoon, of je nou wil of niet.
Ja afmelden voor een verjaardag is ook niet zo bijzonderquote:Op donderdag 5 april 2012 14:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat ik nou een volgepland weekend heb of zo hoor... integendeel. Ik heb me zelfs afgemeld voor een verjaardag om gewoon thuis rustig aan te kunnen doen.
Kroeg? Wat is dat?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, da zal.
Ik ken dat volk. Overdag te moe om te werken, want "ziek", maar 's avonds wel een hele Meneer in de kroeg![]()
. Fijne "collega's"
![]()
.
Ik vind het eigenlijk heel erg logischquote:Op donderdag 5 april 2012 14:23 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja afmelden voor een verjaardag is ook niet zo bijzonder.
power offquote:Op donderdag 5 april 2012 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
oke k heb nu dus een ander beeldscherm maar nu heb ik van die bewegende balken in mn scherm.. weetjewel?... hoe krijg ik dat weg?
Bewegende balken? Scrollbars?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
oke k heb nu dus een ander beeldscherm maar nu heb ik van die bewegende balken in mn scherm.. weetjewel?... hoe krijg ik dat weg?
Ik had ook gewoon kunnen gaan. Maar ik ben even niet eigenwijs nuquote:Op donderdag 5 april 2012 14:23 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja afmelden voor een verjaardag is ook niet zo bijzonder.
van die strepen die over je beeld bewegen, zoals vroegerquote:
Even de frequentie aanpassen in je instellingen?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
van die strepen die over je beeld bewegen, zoals vroeger
hoe doe ik dat? windows noobquote:Op donderdag 5 april 2012 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even de frequentie aanpassen in je instellingen?
Huh? Ik heb nog nooit bewegende strepen in mn beeld gehad, behalve bij mijn kapotte videokabelquote:Op donderdag 5 april 2012 14:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
van die strepen die over je beeld bewegen, zoals vroeger
hoe ?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Huh? Ik heb nog nooit bewegende strepen in mn beeld gehad, behalve bij mijn kapotte videokabel...
Maar probeer eerst een sde refreshrate omhoog te doen...
Rechtsklikken op de desktop, eigenschappen, tabblad geavanceerd, en dan de dropdown.quote:
En das dus NIET een magneet bij het scherm houden!quote:Op donderdag 5 april 2012 14:29 schreef Rafeiro het volgende:
Of als het een CRT monitor is even dat magneetknopje gebruiken (deguass ofzo).
crtquote:Op donderdag 5 april 2012 14:29 schreef Rafeiro het volgende:
Of als het een CRT monitor is even dat magneetknopje gebruiken (deguass ofzo).
krijg heel andere dingenquote:Op donderdag 5 april 2012 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Rechtsklikken op de desktop, eigenschappen, tabblad geavanceerd, en dan de dropdown.
TFT of CRT?quote:
SPOILER: noobmodusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
TFT of CRT?platSPOILER: noobmodusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
belineaquote:
Personalize? (onderste optie in de dropdown na rechtsklikken op de desktop)quote:Op donderdag 5 april 2012 14:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
krijg heel andere dingen
windows 7
Eigenlijk niet nee, maar als die ernstig laag staat, zie je volgens mij toch echt flicker.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:32 schreef Rafeiro het volgende:
Bij TFT zou de refreshrate eigenlijk niet uit moeten maken.
jawel als hij te hoog staat kan je strepen krijgen, al diverse amlen meegemaaktquote:Op donderdag 5 april 2012 14:32 schreef Rafeiro het volgende:
Bij TFT zou de refreshrate eigenlijk niet uit moeten maken.
Jaquote:Op donderdag 5 april 2012 14:34 schreef Moeraskat het volgende:
nou ik krijg alleen dingen over resolutie enzo
Ow, als je toch bezig bent...quote:
Ik doe altijd alleen degene strijken die ik aandoe.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, als je toch bezig bent...
* MPG geeft stapel overhemden voor de strijk aan JJH.
probeer eens wat 50 doet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |