Wat werkt er niet?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:39 schreef MuRKie het volgende:
Draai mijn Desire sinds een weekje op Ice Cream Sandwich. Zo hou ik het nog wel even uit tot ik mijn abo kan verlengen in september zonder verveeld te raken..
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1355660quote:Op woensdag 4 april 2012 11:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat werkt er niet?laatste keer dat ik er over las was er meer kapot dan heel
Vrijwel alles werkt dusquote:What's not working:
Usb tethering
Video and panorama doesn't work
Thnaks, hier ook de beste ervaringen met Oxygen, draaide altijd als een zonnetjequote:Op woensdag 4 april 2012 12:02 schreef Spelvout het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1355660
[..]
Vrijwel alles werkt dus
Ik heb het geprobeerd maar ik vond het nog te laggy, en ik vond ICS ook niet zo fijn werken. De beste ervaring die ik tot nu toe heb gehad is met Oxygen. Draai nu zelf een aantal maanden MIUI en dat bevalt me ook prima
In juni maar eens de One X bestellen (alhoewel er tegen die tijd vast wel nieuwere toestellen zijn aangekondigd)
Ik hoop dat er tussen september en december ook nieuwe toestellen komen want ik ben elke keer aan de late kant (de Desire was ook al bijna een half jaar oud volgens mij) of ik ben elke keer te vroeg en komen er net nadat ik verlengd heb nieuwe modellen..quote:Op woensdag 4 april 2012 12:02 schreef Spelvout het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1355660
[..]
Vrijwel alles werkt dus
Ik heb het geprobeerd maar ik vond het nog te laggy, en ik vond ICS ook niet zo fijn werken. De beste ervaring die ik tot nu toe heb gehad is met Oxygen. Draai nu zelf een aantal maanden MIUI en dat bevalt me ook prima
In juni maar eens de One X bestellen (alhoewel er tegen die tijd vast wel nieuwere toestellen zijn aangekondigd)
Enige waar ik op het moment mee zit is dat de camera instabiel is en redelijk vaak zorgt voor launcher crashes.. Maar dat wordt hopelijk nog wel gemaakt..quote:Op woensdag 4 april 2012 11:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat werkt er niet?laatste keer dat ik er over las was er meer kapot dan heel
Abo voor 1 jaar, 430 euro en daarbij een telefoon ''gratis''quote:
Ik denk niet dat die ooit zal komen. Oxygen staat er om bekend zo "schoon" mogelijk te willen zijn, en de enige manier waarop ICS enigzinds werkt is met een heleboel "hacks". Bovendien heeft die kerel in Januari een kindje gekregen dus die heeft denk ik wel andere zaken aan zijn hoofdquote:Op woensdag 4 april 2012 13:16 schreef wormtrein het volgende:
De Oxygen rom heb ik hier ook, bevalt uitstekend. Echter, de ICS update van Oxygen laat wel lang op zich wachten.. ben benieuwd!
Overigens denk ik het nóg wel een jaartje uit te kunnen houden met m'n Desire, werkt nog steeds perfect en ik mis eigenlijk niks. Nouja, een betere camera zou fijn zijn (zoals de One S) en een betere accuduur.
Ouch, ziet er pijnlijk uit. Laten vallen?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:03 schreef bokkepoot het volgende:
Mijn zwaar mishandelde beestje...
En vanwege sentimentele waarde komt er nu wel een nieuw scherm in
[ afbeelding ]
Ja, och, ben wel meteen die 3G watchdog gaan gebruikenquote:Op woensdag 4 april 2012 12:47 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Abo voor 1 jaar, 430 euro en daarbij een telefoon ''gratis''
Zelfde probleem, zelfde ROM.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:06 schreef Spelvout het volgende:
Ik heb trouwens regelmatig een probleem met het tonen van foto's. Bijv. bij een foto die horizontaal is genomen: in portrait toont hij hem in landscape, en in landscape toont hij hem in portrait. Precies het tegenovergestelde dus. Herkenbaar? Oplossingen?
Snelle paint:
[ afbeelding ]
edit:
Ik draai MIUI 2.2.24 (Android 2.3.7)
Ik las gisteren over iemand anders met hetzelfde probleem, maar ik weet niet meer of dat in het Android topic of in het Desire topic was.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:07 schreef Vanyel het volgende:
WTF
Handcent op mijn Desire heeft blijkbaar een update gehad en nu kan ik mijn SMS geschiedenis niet meer zien bij de contactpersonen.
SMS van ING krijg ik al helemaal niet meer binnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |