Het wordt bij Ola gemaakt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik ooit geweest.. daar zit ola ook toch?
Oohquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:50 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Het wordt bij Ola gemaakt.Iedereen denkt ook dat de raketjes daar worden gemaakt, maar dat is lariekoek.
Olaquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:50 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Het wordt bij Ola gemaakt.Iedereen denkt ook dat de raketjes daar worden gemaakt, maar dat is lariekoek.
Ja heb ik ook wel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Hebben jullie dat ook? Vrouwen niet serieus kunnen nemen als ze het over voetbal hebben.
Nah sommige weten echt wel wat ze zeggenquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Hebben jullie dat ook? Vrouwen niet serieus kunnen nemen als ze het over voetbal hebben.
Neequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, enkele uitzonderingen daargelaten. Ik heb het vooral over puberwijven die voor Ajax zijn 'WANT AJAX IS DE BESTEE, AJAXIED VOOR HET LEVEEEEUUH'quote:Op woensdag 4 april 2012 00:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nah sommige weten echt wel wat ze zeggen.
Ik vloek soms alles bij elkaarquote:Op woensdag 4 april 2012 00:02 schreef Crack_ het volgende:
Dit is wel sneu tho. Als psv moet spelen is het enige wat ik doe soms "Olaaaa" roepen
![]()
![]()
Hmm ja maar dat doen mannen ook en dan is het ook vervelendquote:Op woensdag 4 april 2012 00:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, enkele uitzonderingen daargelaten. Ik heb het vooral over puberwijven die voor Ajax zijn 'WANT AJAX IS DE BESTEE, AJAXIED VOOR HET LEVEEEEUUH'
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, enkele uitzonderingen daargelaten. Ik heb het vooral over puberwijven die voor Ajax zijn 'WANT AJAX IS DE BESTEE, AJAXIED VOOR HET LEVEEEEUUH'
Het is maar een spelletje hoor!quote:Op woensdag 4 april 2012 00:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vloek soms alles bij elkaarLaatst keek ik PSV-Twente, stond het 0-3 en ik heb me wat afgekankerd
![]()
sws elke wedstrijd wel schelden enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Als ik de helft van zijn skills had pff..quote:Op woensdag 4 april 2012 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
vrouwenhoe praat je dit goed
[ afbeelding ]
??quote:Op woensdag 4 april 2012 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Kopen? Ik heb driemaal zoveel e-game als die miscbrah.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als ik de helft van zijn skills had pff..
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=143669323quote:
?quote:Op woensdag 4 april 2012 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Jij komt niet verder dan: "Samen Fallout 3 spelen? :$"quote:Op woensdag 4 april 2012 00:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kopen? Ik heb driemaal zoveel e-game als die miscbrah.
doetutnie maja sletje welquote:Op woensdag 4 april 2012 00:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=143669323
Gewoon beetje flirten online en je tits laten zien, boeiendquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gewoon beetje flirten online en je tits laten zien, boeiend
Klare taal wel dit.quote:Desiree is such a sloot. "Lol I have a BF but let me take pics and ooooooh I love wen u order me around.".
Pak Chai haar Badoo.com account af voor het te laat is.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij komt niet verder dan: "Samen Fallout 3 spelen? :$"
Die gast had geen game, dat wijf is gewoon te dom voor woorden.
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=143669323
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wow that's rude"
"U mirin?"
Heaven is a place on earth with you
Terwijl je je ogen richt op Chai, hossel ik je chick via facebook. u mirin?quote:Op woensdag 4 april 2012 00:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pak Chai haar Badoo.com account af voor het te laat is.
* Panzermaus scherpt NetNanny-filters aan bij gfquote:Op woensdag 4 april 2012 00:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Terwijl je je ogen richt op Chai, hossel ik je chick via facebook. u mirin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het einde van dit kalender jaar ben ik zoals op Pic 2.![]()
wie danquote:Op woensdag 4 april 2012 00:23 schreef Crack_ het volgende:
Holyfuckingkut, in brabant iedereen zwanger. wat is dit
Alle mannen en vrouwen!quote:Op woensdag 4 april 2012 00:23 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:23 schreef Mozy het volgende:
Ok,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het einde van dit kalender jaar ben ik zoals op Pic 2.
Ik ga ook aestetic worden..
Ohw das wel heel jong jaquote:Op woensdag 4 april 2012 00:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deze mensen zijn nog onder de 20 he.
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:23 schreef Mozy het volgende:
mirin hard, mooie veins ook op zijn armen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het einde van dit kalender jaar ben ik zoals op Pic 2.[Bodybuilding] (#197) Waar we melk drinken in de biosquote:
zie je daar gr
Ja serieus, vandaag ook weer 2 vriendinnen die tante worden, ik zie overal baby's en zwangeren echt wtfquote:
Oo thx!quote:Op woensdag 4 april 2012 00:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
mirin hard, mooie veins ook op zijn armen.
[..]
[Bodybuilding] (#197) Waar we melk drinken in de bios
zie je daar gr
godver nu moet ik eerst fappen voor ik kan slapenquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
godver nu moet ik eerst fappen voor ik kan slapen
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:23 schreef Crack_ het volgende:
ik welquote:Op woensdag 4 april 2012 08:13 schreef Chai het volgende:
Ik ken geen een zwanger iemand en ook geen baby's.
quote:Op woensdag 4 april 2012 08:26 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Ja hier ook de beuk erin.
Waarom plaatsen mensen zoveel van die niets toevoegende plaatjes trouwens?
ja waarom eigenlijkquote:Op woensdag 4 april 2012 08:26 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Ja hier ook de beuk erin.
Waarom plaatsen mensen zoveel van die niets toevoegende plaatjes trouwens?
ik vind zoveel nutteloosquote:Op woensdag 4 april 2012 08:38 schreef Moeraskat het volgende:
ik vind ze niet echt nutteloos maar goed
precies, maar ik maak me daar dan ook niet druk over, jij wel?quote:
zeldenquote:Op woensdag 4 april 2012 08:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
precies, maar ik maak me daar dan ook niet druk over, jij wel?
komt omdat ik een ninja quoter benquote:Op woensdag 4 april 2012 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tik m aan
tevens: te laat met mn ninja edit
ninja's, the're everywherequote:Op woensdag 4 april 2012 08:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
komt omdat ik een ninja quoter ben
uiteraarsmaadquote:
moet wachten op een collega, en dies iets aan't uitleggen aan een stagiairequote:
bedankt dat je me herhaaltquote:Op woensdag 4 april 2012 08:59 schreef Salatrel het volgende:
uhuh "iets uitleggen aan een stagiaire"
Hoe je hogerop komt waarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:59 schreef Salatrel het volgende:
uhuh "iets uitleggen aan een stagiaire"
quote:Ben benieuwd, ik weet is voor iedereen anders maar toch vraag ik me het af.Een jongen zei tegen mij dat al zijn exen wel sperma doorslikken. En klaarkomen in het gezicht kon bij hen ook. En ook dat ze anaal seks deden. Ze vonden het heel erg normaal volgens die jongen. Nu vraag ik me dus af of ik niet te preuts ben.
Zijn vorige ex-en kon hij aanklikken en via het scherm bekijken terwijl zijn kwakje in een tissue belandde?quote:
Ach, natuurlijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:22 schreef Chai het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/140234
quote:Maar ik bedoelde natuurlijk een situatie waarin je al naakt in bed ligt. Dan gelden er wel degelijk algemeen geaccepteerde normen. Dan hoef je echt niet te vragen "Mag ik nu je bil vastpakken?" of "Mag ik je tepel strelen"?
Wanneer je in haar gezicht wilt komen, dan moet je dat echter WEL van tevoren overleggen.
Halloquote:
Eensquote:
Wat een onzin, in de passie ga je dat allemaal niet vragen en zo. Het idee.quote:
Nee.. Maar ik lurk af en toe wel hoor. Hoe is het? Elke keer als ik nu boodschappen ga doen kijk ik of ik jou ergens ziequote:Op woensdag 4 april 2012 09:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Doornroosje![]()
.. das weer tijdje geleden. Niet zoveel meer op FOK! ?
Ja met mij goedquote:Op woensdag 4 april 2012 09:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee.. Maar ik lurk af en toe wel hoor. Hoe is het? Elke keer als ik nu boodschappen ga doen kijk ik of ik jou ergens zie
De Passie van Christus bedoel je? Ja 't is bijna Pasen hè.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat een onzin, in de passie ga je dat allemaal niet vragen en zo. Het idee.
quote:Op woensdag 4 april 2012 09:41 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja met mij goed.. met jou ook?
Hahaha, ja kijk maar uit, lig er regelmatig met mijn telelens![]()
![]()
![]()
De Passie van de Here Jezus, zoon des Here Gods. Inderdaad. Daar had ik het over.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De Passie van Christus bedoel je? Ja 't is bijna Pasen hè.
ik las het net,quote:Op woensdag 4 april 2012 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
Vanochtend laat op werk door een omgevallen vrachtwagen met kippenop de snelweg
hahahaha ja zag het al op het nieuws ...quote:Op woensdag 4 april 2012 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
Gelijk een paar in de frituur gedaan.quote:
RIPquote:Politie en Rijkswaterstaat sloten de snelweg in noordelijke richting af, omdat de vrachtwagen op de rijbaan lag en er kippen op de weg liepen. Die zijn inmiddels gevangen.
Een groot deel van de kippen heeft het ongeval niet overleefd en moest worden geruimd
Gister een kudde paarden op de weg bij Eindhoven.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
Laat GeenWijn het niet horen.quote:
wat een beestenboel weer allemaalquote:Op woensdag 4 april 2012 09:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gister een kudde paarden op de weg bij Eindhoven.
een paar uur later waren ze toch dood geweestquote:Op woensdag 4 april 2012 09:55 schreef rosepetals het volgende:
Er zijn wel wat overlevende onder de kippen..
[..]
RIP
De dieren komen in opstandquote:Op woensdag 4 april 2012 09:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar was ik ook, heb ik ook nog wat van in de frituur gegooid.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Laat GeenWijn het niet horen.
De Gezalfde. Ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:45 schreef Id_do_her het volgende:
De Passie van de Here Jezus, zoon des Here Gods. Inderdaad. Daar had ik het over.
Oh was jij dat, ik dacht: "Wat ruik ik toch?"quote:Op woensdag 4 april 2012 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar was ik ook, heb ik ook nog wat van in de frituur gegooid.
GeenWijn
Ze pikken het niet langer. Die kippen.quote:
De Lam van God hemzelve.quote:
Ah, dan is die nu onderweg hierheen ...quote:Op woensdag 4 april 2012 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze week is die vanmorgen al langs geweest.
vrijdag vrij
nee, voor mij niet zo'n goede vrijdagquote:Op woensdag 4 april 2012 10:08 schreef Garisson72 het volgende:
Vraag aan de kantoorslaven hier: hebben jullie vrijdag a.s. vrij?
Tuurlijk niet, zo goed is die vrijdag ook weer niet hier.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:08 schreef Garisson72 het volgende:
Ja. Maar moest wel vrij nemen. Bedrijf is gewoon open.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:08 schreef Garisson72 het volgende:
atv dag jaquote:Op woensdag 4 april 2012 10:08 schreef Garisson72 het volgende:
ach thuis zou ik dan toch beetje niks doen .. doe ik hier ook (niks) .. nu scheelt het me een vrije dagquote:
Directeuren hebben in principe vrij wanneer ze willen toch?quote:
Ik ga dan wel thuis werken, dus het wordt sowieso moeilijk om het onderscheid te ontwaren.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:13 schreef remi1986 het volgende:
ach thuis zou ik dan toch beetje niks doen .. doe ik hier ook (niks) .. nu scheelt het me een vrije dag
True, maar als je dat adagium te uitbundig huldigt ben je niet lang directeur.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
Directeuren hebben in principe vrij wanneer ze willen toch?
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
True, maar als je dat adagium te uitbundig huldigt ben je niet lang directeur.
Voor mensen in Zuid Holland met Vodafone ...quote:Op Twitter zijn berichten verschenen van Vodafoneklanten in Zuid-Holland die hinder hebben ondervonden van de storingen in het netwerk
Heb je niets leukers te vertellen?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Voor mensen in Zuid Holland met Vodafone ...
http://webwereld.nl/nieuw(...)reld+%28Webwereld%29
He, nieuwe sig.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:22 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Heb je niets leukers te vertellen?
jawel!!!!!!!!! Broodje ijs is beschikbaar voor mijn telefoonquote:Op woensdag 4 april 2012 10:22 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Vertel jij maar eens iets leuks.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:22 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Wat is dat?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jawel!!!!!!!!! Broodje ijs is beschikbaar voor mijn telefoon![]()
![]()
![]()
![]()
Ik check iedereen altijd goed uit voor ik iets tegen ze zeg.quote:
Zoals echte bazen doen. Heel verstandig.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik check iedereen altijd goed uit voor ik iets tegen ze zeg.
Hey kittiequote:
Ja, de moeraskat uit de boom kijken.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:27 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Zoals echte bazen doen. Heel verstandig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij had deze ook een vriend.Alles voor een beetje muscleboy.
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:28 schreef Panzermaus het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=143669323&page=33
Lachen man, het gaat maar door. De eerste spoonpics zijn al binnen. Vrouwen zijn sletten.Waarom een lepel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Lachen man, het gaat maar door. De eerste spoonpics zijn al binnen. Vrouwen zijn sletten.nice assSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij had deze ook een vriend.Alles voor een beetje muscleboy.
Lachen man, het gaat maar door. De eerste spoonpics zijn al binnen. Vrouwen zijn sletten.Klopt, sletten of hoeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij had deze ook een vriend.Alles voor een beetje muscleboy.
Of moeders.
Maar wat is dit?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
moet je vorige SC lezen ...quote:Op woensdag 4 april 2012 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, sletten of hoeren.
Of moeders.
Maar wat is dit?
Lees die thread, gegarandeerde lols. Een user trollt op Facebook vrouwen met shirtless foto's van een andere user. En nu werken ze samen om meer foto's etc los te krijgen.quote:
Ja, ik ga alles ff teruglezenquote:
quote:
haiquote:Op woensdag 4 april 2012 10:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Goeiemorgen boeren en boerinnetjes en een paar uit de Randstad
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Hallo Amsterdamquote:Op woensdag 4 april 2012 10:36 schreef Vaseline_ het volgende:
dit soort shit gebeurt wekelijks daar. Moet je voorstellen dat je dan via Facebook gefronteerd wordt met screenshots van je vriendin en haar slettengedrag.quote:OP creates fake facebook account with pics of a miscer of defixion (miscer)
OP trolls girls for a bit
OP finds a 7/10 with a BF, but is still flirting (desiree)
OP gets some decent pics from her (no nudes)
Defixion finds the thread, he aint mad tho
OP works with Defixion to try and setup some skype action
OP keeps working on Desiree, gets an epic ass pic (with spoon)
Defixion skypes blonde chick and get nudies (still uploading?)
Cliffs up to page 33.
ben geen boer, en kom ook niet uit de randstadquote:Op woensdag 4 april 2012 10:36 schreef Vaseline_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:38 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ben geen boer, en kom ook niet uit de randstad
Alles buiten de randstad is boer volgens randstadters dus gewoon in mee gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Kekke humor hebben ze wel.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alles buiten de randstad is boer volgens randstadters dus gewoon in mee gaan.
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lees die thread, gegarandeerde lols. Een user trollt op Facebook vrouwen met shirtless foto's van een andere user. En nu werken ze samen om meer foto's etc los te krijgen.Waarom gebeurt dit niet op FOK!.
hoezo wat denken ze?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
dit soort shit gebeurt wekelijks daar. Moet je voorstellen dat je dan via Facebook gefronteerd wordt met screenshots van je vriendin en haar slettengedrag.Wat denken ze man.
Zeer goeie bilquote:Op woensdag 4 april 2012 10:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat lees ik nou weer over vrouwen die geronseld worden op fb voor foto'sgoeie bil wel met die lepel tho
nou vooruit dan maar weerquote:Op woensdag 4 april 2012 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alles buiten de randstad is boer volgens randstadters dus gewoon in mee gaan.
Maar is hij die jongen van dat plaatje wel of niet?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
dit soort shit gebeurt wekelijks daar. Moet je voorstellen dat je dan via Facebook gefronteerd wordt met screenshots van je vriendin en haar slettengedrag.Wat denken ze man.
De TS niet, de foto's zijn van een mede-user die dat body heeft. Die user zag dus die thread ('haha wat mijn foto's?) en helpt TS nu door meer pics te geven en op FB en Skype te trollen met die meisjes. Doel is nog meer materiaal los te krijgen en hun vriend op de hoogte te stellen.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Maar is hij die jongen van dat plaatje wel of niet?
Wat een moeilijk lekker wijf is dat zeg pf.
Ik las 'tepel' en ging als een bezetene terugscrollen.quote:
En in Schijndel?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:52 schreef Gridlok het volgende:
Daar hedde in Eindhoven heel mooi woordje voor, goor-wijf.
nee, beer praat normaal nooit zoquote:
sorry, ik zal even mijn mond gaan spoelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn ook screenshots van de FB convo's en er staat een Skype-gesprek gepland (of is al gedaan). Heb ook nnietit de hele thread gelezen.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar is die foto van die lepel de enige? Heb weinig zin om 35 pagina's te lezen xd
Je hebt het er maar druk mee, iig.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er zijn ook screenshots van de FB convo's en er staat een Skype-gesprek gepland (of is al gedaan). Heb ook nnietit de hele thread gelezen.
Hier gebeuren dit soort dingen ook btw.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er zijn ook screenshots van de FB convo's en er staat een Skype-gesprek gepland (of is al gedaan). Heb ook nnietit de hele thread gelezen.
Op facebook ja?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hier gebeuren dit soort dingen ook btw.
Alleen dan andersom, nerdjes die hun piemel posten en 'wijfuh' die pics posten van anderen.
beer jaquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, ik zal even mijn mond gaan spoelengoedzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:05 schreef remi1986 het volgende:
pfff zo voel ik me ook vandaag
[ afbeelding ]
He bah.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen dan andersom, nerdjes die hun piemel posten en 'wijfuh' die pics posten van anderen.
Is hij een furry? Ben jij een furry, gianni61?quote:
heb je nog een oude iMac? ... http://www.kickstarter.com/projects/jakeharms/imac-aquariums mss een leuk hobby projectjequote:
Waskeburt?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:08 schreef Sinosappel het volgende:
Afgeknapt op vrouwen en bodybuilders 4 life
dit is oudquote:Op woensdag 4 april 2012 11:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb je nog een oude iMac? ... http://www.kickstarter.com/projects/jakeharms/imac-aquariums mss een leuk hobby projectje
Vond ik wel geniaal
ik ben redelijk behaard jaquote:Op woensdag 4 april 2012 11:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is hij een furry? Ben jij een furry, gianni61?
Het moeten sowieso 'vrienden' zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kwestie van de 'juiste' vrienden maken.
wel cool .. zag hem net voorbij komen op Twitter (ja ik heb Twitterquote:Op woensdag 4 april 2012 11:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit is oudplus een vriend van mij heeft dit serieus
Blijft niet veel meer overquote:Op woensdag 4 april 2012 11:08 schreef Sinosappel het volgende:
Afgeknapt op vrouwen en bodybuilders 4 life
Rekbaar begrip tegenwoordig, dat scheelt.quote:
Flinke rugvacht en buikstruik dus. Maar wel een kale kop, zie ik in je fobo.quote:
Allen ecto'squote:Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Blijft niet veel meer overnu alleen nog honten of niet?
Ben ik schuldig aan, ik was 13/14 toen ik dat deedquote:Op woensdag 4 april 2012 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nauwelijks voorkomend fenomeen, schijnt.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Rekbaar begrip tegenwoordig, dat scheelt.
echte mannen hebben borsthaarquote:Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Rekbaar begrip tegenwoordig, dat scheelt.
[..]
Flinke rugvacht en buikstruik dus. Maar wel een kale kop, zie ik in je fobo.
Sowieso een illusie, heb ik gehoord.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:13 schreef Id_do_her het volgende:
Nauwelijks voorkomend fenomeen, schijnt.
Handen afhakken dusquote:
Hahaha viesssss jij.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben ik schuldig aan, ik was 13/14 toen ik dat deedWas leuk al die jongens trollen die dan echt zo zaten van Wauwwwwwwwww babe!
kknerdjes
jup,quote:Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef Garisson72 het volgende:
Flinke rugvacht en buikstruik dus. Maar wel een kale kop, zie ik in je fobo.
Van een wijze man waarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Sowieso een illusie, heb ik gehoord.
Dan ben ik een minimaal echte man.quote:
Dat kun je van de heer H. Westbroek wel zeggen.quote:
Dat klopt.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat kun je van de heer H. Westbroek wel zeggen.
Ik 5 verdeeld over 2 ariolen.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
"ik heb 3 haren op mijn borst, ik ben een beer"
is een liedje.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
"ik heb 3 haren op mijn borst, ik ben een beer"
Was leedvermaak. Die gasten vroegen dan ook altijd voor de cam van: Wat vind je van m'n pik of iets in die richting. En dan natuurlijk zeggen dat je hem een beetje aan de kleine kant vindquote:Op woensdag 4 april 2012 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Handen afhakken dus
[..]
Hahaha viesssss jij.
Oh, ik piekeren in mijn hoofd wat te doen.quote:
Nee man, gewoon zo lang je maar kan de comb-over doen met vier enorm lange vlasharen.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:14 schreef gianni61 het volgende:
jup,
daar groeit vrij weinig meer, dus das beter om het gewoon helemaal weg te scheren
srsquote:Op woensdag 4 april 2012 11:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was leedvermaak. Die gasten vroegen dan ook altijd voor de cam van: Wat vind je van m'n pik of iets in die richting. En dan natuurlijk zeggen dat je hem een beetje aan de kleine kant vindHeb wel lol gehad met vriendinnen maar het was best sad
Je had een topic moeten oprichten a la dat bodybuilding topicquote:Op woensdag 4 april 2012 11:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was leedvermaak. Die gasten vroegen dan ook altijd voor de cam van: Wat vind je van m'n pik of iets in die richting. En dan natuurlijk zeggen dat je hem een beetje aan de kleine kant vindHeb wel lol gehad met vriendinnen maar het was best sad
gouden tipquote:Op woensdag 4 april 2012 11:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee man, gewoon zo lang je maar kan de comb-over doen met vier enorm lange vlasharen.
ennu ?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, ik piekeren in mijn hoofd wat te doen.
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Berg ik mijn scheerapparatuur weer op.
Gewoon doen wat jezelf wil, niet iedereen pleasen mang.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laten bijknippen door een goeie cup G toch?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik cancel mijn full-body wax afspraak dan ook maar. Nog nét op tijd!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Destijds stuurde ik foto's van een meisje die er nu zo uitziet:quote:Op woensdag 4 april 2012 11:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je had een topic moeten oprichten a la dat bodybuilding topic
Met al die pics van die piemels. En dan zeggen dat alle mannen sletten zijn
Ielll die voetenquote:Op woensdag 4 april 2012 11:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Destijds stuurde ik foto's van een meisje die er nu zo uitziet:
[ afbeelding ]Zo roze, moordend
Ik wist gewoon niet wat te doen man. Dat heb ik ook weleens.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon doen wat jezelf wil, niet iedereen pleasen mang.
Zeker, de zoektocht gaat door.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Laten bijknippen door een goeie cup G toch?
Ze heeft wel wat weg van dezequote:Op woensdag 4 april 2012 11:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Destijds stuurde ik foto's van een meisje die er nu zo uitziet:
[ afbeelding ]Zo roze, moordend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Twijfelen is menselijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wist gewoon niet wat te doen man. Dat heb ik ook weleens.
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze heeft wel wat weg van dezeMijn hemel, die hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja, ze moet natuurlijk ook wel met een schaar overweg kunnen. Anders werkt het niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb je verder nog criteria, of alleen dikke tieten?
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, ze moet natuurlijk ook wel met een schaar overweg kunnen. Anders werkt het niet.
En niet zo tenenkrommend 'mens' zijn zoals die manager bij de Brainwash.
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:21 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Vrouwen met grote borsten.
Gepijpt worden en er bewust van zijn dat ze niet moeilijk doet over een mouthpie.
Haar van achteren nemen terwijl ik aan haar tieten grijp
Beffen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol,het zit diep he?quote:
knappe jonge (nohommo)quote:Op woensdag 4 april 2012 11:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ladies, vinden jullie zo'n kop icm dat lichaam nou aantrekkelijk?
Neen.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, wat een gezichtsuitdrukkingquote:Op woensdag 4 april 2012 11:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
hahahaha vrouwenquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef Sanchos het volgende:
en het is definitief over. Mevrouw zegt dat ik helemaal veranderd ben en heel afwezig, dus ik vroeg waaruit ze dat opmaakte, dat antwoord kon ze me niet geven, dus ik vraag wat is er aan de hand?
Begon ze een heel verhaal dat ik haar niet vertouw, dat ik d'r niet meer wilde en bla bla bla bla...
Dus ik zei, als ik jou niet wilde was ik niet teruggekomen, wat is er nu aan de hand? ik heb het gevoel dat er wat anders is.
Zegt zij, ja ik voel niks meer voor deze relatie, ik loop mezelf voor de gek te houden en jij loopt het alleen erger te maken. Dus ik ben linea recta de deur uitgelopen, ik geloof me oren niet, het is altijd mijn schuld..
de mazzel... ik loop met een gat in mijn hart rond en heb zin voor de trein te springen bij wijze van spreken. 1 jaar lang geen gezeik niks en het gaat 1 keer fout. Ik heb geen zin meer om voor te vechten.
Gianniquote:
En daarom dan voor de trein willen springen.quote:
Arrogante kop zeg.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
"Bij wijze van spreken"quote:Op woensdag 4 april 2012 11:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En daarom dan voor de trein willen springen.
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja beetje te knap, en gladjes, en gebruind, en te gespierd, en die blik.
Ik vind dit niet leuk voor Panzermaus.quote:
Dix schijnt heel erg sociaal awkward te zijn. En zijn foto's hosselen mad lekkere chicksquote:Op woensdag 4 april 2012 10:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lees die thread, gegarandeerde lols. Een user trollt op Facebook vrouwen met shirtless foto's van een andere user. En nu werken ze samen om meer foto's etc los te krijgen.Waarom gebeurt dit niet op FOK!.
Wie is dat?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vind dit niet leuk voor Panzermaus.
Te glad maar zou daar wel een verdwijntrucje op kunnenquote:Op woensdag 4 april 2012 11:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Te glad maar zou daar wel een verdwijntrucje op kunnen
Ik heb panzertje z'n gezicht nooit gezien. maar gewoon het hele plaatje staat me niet aanquote:Op woensdag 4 april 2012 11:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vind dit niet leuk voor Panzermaus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |