Ja..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ben jij ook van de oudere mannen? Ik ook namelijk.
Absoluut! Ik ben het er helemaal mee eens! En heel simpel, als iemand zo achter je gaat staan en je zo vasthoudt, dan kan je mij opdweilen!quote:Op zondag 1 april 2012 14:14 schreef Egelbeer het volgende:
Ik raak opgewonden van:
... mannen in pak, en liefst net wat casual, bijvoorbeeld losse stropdas of gewoon geen
... overhemd met opgestroopte mouwen is ook erg sexy
... een stoere kerel op een motor of in een vette auto, maar geen bodybuilder aub
... gekreun, gehijg in m'n oor
... gezoend en gebeten worden in de nek. Vooral als de persoon met die 'bepaalde blik' kijkt daarna, dan vreet ik 'm zo op![]()
... uberhaupt die blik, een stel mooie ogen doet het héél goed
... een sexy baardje
... een niet al te behaarde vent
... gezoend worden in m'n zij, dat voelt hemels![]()
It ain't hard to set me off, als je de juiste persoon bent.
Ja en dan die recht op hun doel afgaan, pakken wat ze willen en zich niet laten tegenhouden door mijn "Nee, stop, niet doen"...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:46 schreef Audreyoot het volgende:
Mannen met blauwe/groene ogen en donkere haren
En zo'n 'rough look' met stoppelbaardje en halflang haar, biker-type.
watquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:52 schreef Jul137 het volgende:
[..]
Ja en dan die recht op hun doel afgaan, pakken wat ze willen en zich niet laten tegenhouden door mijn "Nee, stop, niet doen"...
Heet dat niet verkrachting?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:52 schreef Jul137 het volgende:
[..]
Ja en dan die recht op hun doel afgaan, pakken wat ze willen en zich niet laten tegenhouden door mijn "Nee, stop, niet doen"...
voor mij is neen ook neen inderdaad zou ik nooit doen tenzij je bv een stopwoord afspreekt ...quote:
Hmm, en als ze nee zegt wat dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:49 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
voor mij is neen ook neen inderdaad zou ik nooit doen tenzij je bv een stopwoord afspreekt ...neen is dan niet meer het stopwoord ... dan is het weer wat anders en meer speels. Maar echte neen is neen. Anders ben je gewoon een eikel en geen vrouw/meisje waardig.
Kan je anders even een plot schrijven van hoe dat te werk gaat?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:52 schreef Jul137 het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet. Er word al vaak zat boven je gevraagd hoe ze dat bedoelt.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je anders even een plot schrijven van hoe dat te werk gaat?
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet. Er word al vaak zat boven je gevraagd hoe ze dat bedoelt.
Hoeft ze geen verhaaltje of plot zoals jij het noemt te schrijven hoe ze dat bedoelt.
Of ze moet daarmee antwoord geven op al die vragen en niet op elke post apart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg ook niet dat je haar dwingt. Ik wil niet dat het een slow chat word of een verhaaltjes topic. Daar hebben we er namelijk zat van. En het is niet raar. Lees nog maar eens.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oneens.
En of ze het wilt dat is het 2e, ze heeft alle mogelijkheid om niet op mijn post te reageren, ik dwing haar nergens naar.
En die onderstreepte zin vind ik heel raar.
Vandaar dat ik je post een beetje raar vind.
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:21 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Vrouwen met grote borsten.
Gepijpt worden en er bewust van zijn dat ze niet moeilijk doet over een mouthpie.
Haar van achteren nemen terwijl ik aan haar tieten grijp
Beffen!Op het moment dat je gepijpt word en het moment dat je haar van achter neemt en haar tieten vastgrijpt ben je al opgewonden, lees de vraag in de OP nog eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op het moment dat je gepijpt word en het moment dat je haar van achter neemt en haar tieten vastgrijpt ben je al opgewonden, lees de vraag in de OP nog eens.
oh....quote:Op woensdag 4 april 2012 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op het moment dat je gepijpt word en het moment dat je haar van achter neemt en haar tieten vastgrijpt ben je al opgewonden, lees de vraag in de OP nog eens.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:44 schreef kingtoppie het volgende:
maar jij geeft aan dat je het zelf niet kiest oid.. prima.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou nee, dominantie is meer de gever zijn ipv de nemer. Dus in dit geval dat ze tegen de muur aangeduwd word; haar domineren.
fapfapfapquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hmm, dat doe ik zo vaak. Niks bijzonders, vooral als je weet dat ze wil. Het is meer dominantie, als ze niet meegaand is en dan alsnog kan overtuigen. Dat kan ik dan weer niet, maar echte dominante mannen dan wel.
Even een scene schets om uit te leggen wat ik bedoel:
*man duwt meid tegen de muur en probeert te zoenen*
"Peter, nee, dit kan niet. Het is uit en jij hebt een ander/bent te oud/mijn baas.."
"Nu geld dat niet, ik ben nu met jou bezig!"
"Maar Peter ,ik vind je heel lief maar.." *Peter legt vinger op haar lippen, kijkt diep in haar ogen. Peter lacht even ,legt zijn hand achter haar hoofd en trekt haar naar zich toe
"Peter je bent onweerstaanbaar" *smak etc.*
Een negerrappert met zn broek op zn knieen en zn petje achterstevoren?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad ja
Helaas weten deze proleten niet wie je bedoelt
Dat denkt iedereen maar nee helaas.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:29 schreef Dempingsfactor het volgende:
De dames die op oudere mannen vallen zullen inmiddels wel een volle mailbox hebben?![]()
Dit ben ik dus totaal niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:29 schreef Dempingsfactor het volgende:
On-topic (zie eerder):
- lange vrouwen![]()
- zelfverzekerde vrouwen![]()
- vrouwen die het initiatief nemen![]()
- vrouwen die krachttraining doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is (maar er niet uitzien als een manwijf)![]()
- vrouwen die in een haltertopje hardlopen of pull-ups doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |