Ik snap jou echt niet, Plums voorbeeld is een perfect voorbeeld van dominantie! Dan kom jij met eenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit is toch geen dominantie?
Dit is gewoon lekker als man je geilheid volgen. Dominantie is imho meer een rokje voor je klaar leggen bij de ingang van mijn huis met een briefje: trek dit aan, meer niet!
Misschien snap ik er ook de ballen van. Gelukkig blijven vrouwen nog steeds voor een deel raadsels voor me, en dat is prima zo.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:58 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ik snap jou echt niet, Plums voorbeeld is een perfect voorbeeld van dominantie! Dan kom jij met een-smiley en later nog een slap verhaaltje over een vent/baas die moet doorzetten en doorzeuren tot hij een zoentje terugkrijgt of iemand die een rokje klaarlegt....
Dominantie heb je en gebruik je, dat hoef je niet steeds af te dwingen. Het is gewoon een houding die je moelijk kunt faken.
Present!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:15 schreef julia22 het volgende:
Heel slecht, ik weet het: oudere mannen die getrouwd zijn.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:15 schreef julia22 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lurkt !
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]SexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben jij ook van de oudere mannen? Ik ook namelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:15 schreef julia22 het volgende:
Wel handig als je die taal een beetje verstaat.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 04:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word seksueel geprikkeld als mijn schatje volprop met eten.
Jax.quote:
Ja..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ben jij ook van de oudere mannen? Ik ook namelijk.
Absoluut! Ik ben het er helemaal mee eens! En heel simpel, als iemand zo achter je gaat staan en je zo vasthoudt, dan kan je mij opdweilen!quote:Op zondag 1 april 2012 14:14 schreef Egelbeer het volgende:
Ik raak opgewonden van:
... mannen in pak, en liefst net wat casual, bijvoorbeeld losse stropdas of gewoon geen
... overhemd met opgestroopte mouwen is ook erg sexy
... een stoere kerel op een motor of in een vette auto, maar geen bodybuilder aub
... gekreun, gehijg in m'n oor
... gezoend en gebeten worden in de nek. Vooral als de persoon met die 'bepaalde blik' kijkt daarna, dan vreet ik 'm zo op![]()
... uberhaupt die blik, een stel mooie ogen doet het héél goed
... een sexy baardje
... een niet al te behaarde vent
... gezoend worden in m'n zij, dat voelt hemels![]()
It ain't hard to set me off, als je de juiste persoon bent.
Ja en dan die recht op hun doel afgaan, pakken wat ze willen en zich niet laten tegenhouden door mijn "Nee, stop, niet doen"...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:46 schreef Audreyoot het volgende:
Mannen met blauwe/groene ogen en donkere haren
En zo'n 'rough look' met stoppelbaardje en halflang haar, biker-type.
watquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:52 schreef Jul137 het volgende:
[..]
Ja en dan die recht op hun doel afgaan, pakken wat ze willen en zich niet laten tegenhouden door mijn "Nee, stop, niet doen"...
Heet dat niet verkrachting?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:52 schreef Jul137 het volgende:
[..]
Ja en dan die recht op hun doel afgaan, pakken wat ze willen en zich niet laten tegenhouden door mijn "Nee, stop, niet doen"...
voor mij is neen ook neen inderdaad zou ik nooit doen tenzij je bv een stopwoord afspreekt ...quote:
Hmm, en als ze nee zegt wat dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:49 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
voor mij is neen ook neen inderdaad zou ik nooit doen tenzij je bv een stopwoord afspreekt ...neen is dan niet meer het stopwoord ... dan is het weer wat anders en meer speels. Maar echte neen is neen. Anders ben je gewoon een eikel en geen vrouw/meisje waardig.
Kan je anders even een plot schrijven van hoe dat te werk gaat?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:52 schreef Jul137 het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet. Er word al vaak zat boven je gevraagd hoe ze dat bedoelt.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je anders even een plot schrijven van hoe dat te werk gaat?
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet. Er word al vaak zat boven je gevraagd hoe ze dat bedoelt.
Hoeft ze geen verhaaltje of plot zoals jij het noemt te schrijven hoe ze dat bedoelt.
Of ze moet daarmee antwoord geven op al die vragen en niet op elke post apart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg ook niet dat je haar dwingt. Ik wil niet dat het een slow chat word of een verhaaltjes topic. Daar hebben we er namelijk zat van. En het is niet raar. Lees nog maar eens.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oneens.
En of ze het wilt dat is het 2e, ze heeft alle mogelijkheid om niet op mijn post te reageren, ik dwing haar nergens naar.
En die onderstreepte zin vind ik heel raar.
Vandaar dat ik je post een beetje raar vind.
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:21 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Vrouwen met grote borsten.
Gepijpt worden en er bewust van zijn dat ze niet moeilijk doet over een mouthpie.
Haar van achteren nemen terwijl ik aan haar tieten grijp
Beffen!Op het moment dat je gepijpt word en het moment dat je haar van achter neemt en haar tieten vastgrijpt ben je al opgewonden, lees de vraag in de OP nog eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op het moment dat je gepijpt word en het moment dat je haar van achter neemt en haar tieten vastgrijpt ben je al opgewonden, lees de vraag in de OP nog eens.
oh....quote:Op woensdag 4 april 2012 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op het moment dat je gepijpt word en het moment dat je haar van achter neemt en haar tieten vastgrijpt ben je al opgewonden, lees de vraag in de OP nog eens.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:44 schreef kingtoppie het volgende:
maar jij geeft aan dat je het zelf niet kiest oid.. prima.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou nee, dominantie is meer de gever zijn ipv de nemer. Dus in dit geval dat ze tegen de muur aangeduwd word; haar domineren.
fapfapfapquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hmm, dat doe ik zo vaak. Niks bijzonders, vooral als je weet dat ze wil. Het is meer dominantie, als ze niet meegaand is en dan alsnog kan overtuigen. Dat kan ik dan weer niet, maar echte dominante mannen dan wel.
Even een scene schets om uit te leggen wat ik bedoel:
*man duwt meid tegen de muur en probeert te zoenen*
"Peter, nee, dit kan niet. Het is uit en jij hebt een ander/bent te oud/mijn baas.."
"Nu geld dat niet, ik ben nu met jou bezig!"
"Maar Peter ,ik vind je heel lief maar.." *Peter legt vinger op haar lippen, kijkt diep in haar ogen. Peter lacht even ,legt zijn hand achter haar hoofd en trekt haar naar zich toe
"Peter je bent onweerstaanbaar" *smak etc.*
Een negerrappert met zn broek op zn knieen en zn petje achterstevoren?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad ja
Helaas weten deze proleten niet wie je bedoelt
Dat denkt iedereen maar nee helaas.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:29 schreef Dempingsfactor het volgende:
De dames die op oudere mannen vallen zullen inmiddels wel een volle mailbox hebben?![]()
Dit ben ik dus totaal niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:29 schreef Dempingsfactor het volgende:
On-topic (zie eerder):
- lange vrouwen![]()
- zelfverzekerde vrouwen![]()
- vrouwen die het initiatief nemen![]()
- vrouwen die krachttraining doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is (maar er niet uitzien als een manwijf)![]()
- vrouwen die in een haltertopje hardlopen of pull-ups doen
Dit grenst aan de perfectie...quote:
Ik bedoelde het in de trant van "Dit is niet het moment of de plaats" of "Ik ben druk met iets anders" en dat ik door zijn aanrakingen toch overstag ga...quote:Op woensdag 4 april 2012 11:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
gepush
Kan je anders even een plot schrijven van hoe dat te werk gaat?
Dat hoeft niet persé.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leuk gaat zitten doen?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:33 schreef krokethoofd het volgende:
Maar het is natuurlijk ook niet zo dat als je weet dat je vriendin opgewonden raakt van een kus in haar nek, en je geeft haar een kus, dat ze dan opeens stopt met wat ze deed en leuk gaat zitten doen....
Volgens mij is iedereen hier op fok inmiddels dronken of niet?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:33 schreef krokethoofd het volgende:
Maar het is natuurlijk ook niet zo dat als je weet dat je vriendin opgewonden raakt van een kus in haar nek, en je geeft haar een kus, dat ze dan opeens stopt met wat ze deed en leuk gaat zitten doen....
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:35 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen hier op fok inmiddels dronken of niet?
Ik ben al ver heen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:35 schreef b4kl4p het volgende:
Volgens mij is iedereen hier op fok inmiddels dronken of niet?
Valt vies tegen he.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen maar nee helaas.
[..]
Dit ben ik dus totaal niet.
Dat is wel leuk ja.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Een vrouw die je aankijkt en in haar lippen bijt.
Dat vooral.quote:
Echt precies dit ja! Alleen geen baardquote:Op zondag 1 april 2012 14:14 schreef Egelbeer het volgende:
Ik raak opgewonden van:
... mannen in pak, en liefst net wat casual, bijvoorbeeld losse stropdas of gewoon geen
... overhemd met opgestroopte mouwen is ook erg sexy
... een stoere kerel op een motor of in een vette auto, maar geen bodybuilder aub
... gekreun, gehijg in m'n oor
... gezoend en gebeten worden in de nek. Vooral als de persoon met die 'bepaalde blik' kijkt daarna, dan vreet ik 'm zo op![]()
... uberhaupt die blik, een stel mooie ogen doet het héél goed
... een sexy baardje
... een niet al te behaarde vent
... gezoend worden in m'n zij, dat voelt hemels![]()
It ain't hard to set me off, als je de juiste
persoon bent.
hangt er van af, bij een eerste keer is het niets, maar na er over gepraat te hebben kan dit heeeel geil zijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:52 schreef Jul137 het volgende:
[..]
Niet iets wat ik spontaan zou doenquote:Op maandag 9 april 2012 18:24 schreef Mylene het volgende:
Dominante mannen: vernederen, in het gezicht slaan, haren trekken etc etc.
Wtf klinkt als sm.quote:Op maandag 9 april 2012 18:24 schreef Mylene het volgende:
Dominante mannen: vernederen, in het gezicht slaan, haren trekken etc etc.
I dunno, gewoon van die grote gespierde mannen handen, ik weet niet wat het is maar daar heb ik gewoon iets mee.quote:Op maandag 9 april 2012 23:19 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
zou je denken?
[..]
Dat heb ik dus vaker gehoord..leg eens uit?
Ja ik snap dat dus nietquote:Op maandag 9 april 2012 23:22 schreef missrose. het volgende:
[..]
I dunno, gewoon van die grote gespierde mannen handen, ik weet niet wat het is maar daar heb ik gewoon iets mee.
Haha hij mag mijn handje wel vasthouden.quote:Op maandag 9 april 2012 23:25 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Ja ik snap dat dus niethaha...is het dan omdat je (maybe onbewust) een stap verder denkt of zo? Zo van...daar mag hij me wel....?
Haha bedoel dat niet raar hoor, snap gewoon niet hoe dat werkt is in jullie hoofdjes.Ik vind genoeg aan vrouwen mooi.....maar ik heb echt nooit dat ik specifiek iets met haar handen heb
Ooooh ok hehe, ik dacht dat je daar zegmaar altijd op lettequote:Op maandag 9 april 2012 23:30 schreef missrose. het volgende:
[..]
Haha hij mag mijn handje wel vasthouden.![]()
Ja normaal gesproken let ik daar ook nooit op, maar afgelopen tijd zit ik telkens naar de handen te kijken, ik denk dat het ook een beetje komt omdat mijn handen best klein zijn.
Haha het is niet erg ofso dat het een obsessie word maarja. :pquote:Op maandag 9 april 2012 23:33 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Ooooh ok hehe, ik dacht dat je daar zegmaar altijd op lette![]()
maar wel een teken dat je smoor bent denk ik? hehe
Dat ik zeg je bent smoor(verliefd)?quote:Op maandag 9 april 2012 23:36 schreef missrose. het volgende:
[..]
Haha het is niet erg ofso dat het een obsessie word maarja. :p
Haha wat bedoel je daarmee?
Niet?quote:
Nou eigenlijk heeft hij wel gelijk, het zijn idd pezenquote:
Die trip gaat hard he?quote:Op woensdag 11 april 2012 00:28 schreef FreakoZveld het volgende:
Als ik een meisje uit de discotheek meeneem naar huis, vervolgens op bed gaat liggen met haar. Een beetje strelen, zoenen waarop ze vervolgens haar broekje uit doet er een gigantische mossel tussen haar benen zit, die ze om mijn hoofd heen zet en de zuigkracht die me dan tot mijn nek naar binnen laat gaan terwijl ze met een veertje mijn ballen zit te strelen
En als je je hoofd er uit haalt hoor jequote:Op woensdag 11 april 2012 00:28 schreef FreakoZveld het volgende:
Als ik een meisje uit de discotheek meeneem naar huis, vervolgens op bed gaat liggen met haar. Een beetje strelen, zoenen waarop ze vervolgens haar broekje uit doet er een gigantische mossel tussen haar benen zit, die ze om mijn hoofd heen zet en de zuigkracht die me dan tot mijn nek naar binnen laat gaan terwijl ze met een veertje mijn ballen zit te strelen
Bril opzetquote:Op woensdag 11 april 2012 01:13 schreef Mishu het volgende:
Nerdy jongens, onderdrukt genot. Dat zo een beetje. Een ambitieus type dat zich laat verleiden tot slechte dingen
....and then it's get's messyquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:50 schreef MsMessy het volgende:
Een streling door m'n haar, achter over m'n nek bij de haargrens of langs de kaaklijn over de hals naar de decolleteEen zoen op de hals net onder het oor. Een arm om je heen waarbij de vingers net rusten op de zijkant van de borst. Mannenhanden met iets knokkige vingers en aders die duidelijk onder de huid liggen en sommige licht erotische foto's

Nou, wat mij zeer opwindend lijkt is dat een oudere man mijn armen vastpakt en mij streng (in de zin dat ik stout ben geweest ofzoquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hmm, dat doe ik zo vaak. Niks bijzonders, vooral als je weet dat ze wil. Het is meer dominantie, als ze niet meegaand is en dan alsnog kan overtuigen. Dat kan ik dan weer niet, maar echte dominante mannen dan wel.
Even een scene schets om uit te leggen wat ik bedoel:
*man duwt meid tegen de muur en probeert te zoenen*
"Peter, nee, dit kan niet. Het is uit en jij hebt een ander/bent te oud/mijn baas.."
"Nu geld dat niet, ik ben nu met jou bezig!"
"Maar Peter ,ik vind je heel lief maar.." *Peter legt vinger op haar lippen, kijkt diep in haar ogen. Peter lacht even ,legt zijn hand achter haar hoofd en trekt haar naar zich toe
"Peter je bent onweerstaanbaar" *smak etc.*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |