Ik snap jou echt niet, Plums voorbeeld is een perfect voorbeeld van dominantie! Dan kom jij met eenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit is toch geen dominantie?
Dit is gewoon lekker als man je geilheid volgen. Dominantie is imho meer een rokje voor je klaar leggen bij de ingang van mijn huis met een briefje: trek dit aan, meer niet!
Misschien snap ik er ook de ballen van. Gelukkig blijven vrouwen nog steeds voor een deel raadsels voor me, en dat is prima zo.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:58 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ik snap jou echt niet, Plums voorbeeld is een perfect voorbeeld van dominantie! Dan kom jij met een-smiley en later nog een slap verhaaltje over een vent/baas die moet doorzetten en doorzeuren tot hij een zoentje terugkrijgt of iemand die een rokje klaarlegt....
Dominantie heb je en gebruik je, dat hoef je niet steeds af te dwingen. Het is gewoon een houding die je moelijk kunt faken.
Present!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:15 schreef julia22 het volgende:
Heel slecht, ik weet het: oudere mannen die getrouwd zijn.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:15 schreef julia22 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lurkt !
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]SexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben jij ook van de oudere mannen? Ik ook namelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:15 schreef julia22 het volgende:
Wel handig als je die taal een beetje verstaat.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 04:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word seksueel geprikkeld als mijn schatje volprop met eten.
Jax.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |