abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 maart 2012 @ 15:24:59 #176
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_108587452
Strak jurkje met inkijk tot net onder de billenn, met daaronder hakken.

In de zomer voornamelijk, met daaronder hoguit een bh en string.

Blote benen ook altijd prima
pi_108587622
Assertiviteit. Dominantie. Voorbeeld: Afgelopen weekend een man ontmoet, klikte ontzettend goed, leuk mee gepraat etc.
Duwt ie me vervolgens zomaar tegen een muur en begint te zoenen. Nou, dan heb je me hoor :D O+ (Ben niet zo moeilijk op te winden I guess ;) ) Helpt ook wel dat hij een sexy baardje heeft.

quote:
5s.gif Op woensdag 22 februari 2012 17:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

In bed of buiten bed?

Dus als een agent voor je zelfverzekerd je op de bon slingert, soppen?
:')! Hahah
I'm not a sinner.
pi_108588671
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:29 schreef Plums het volgende:
Assertiviteit. Dominantie. Voorbeeld: Afgelopen weekend een man ontmoet, klikte ontzettend goed, leuk mee gepraat etc.
Duwt ie me vervolgens zomaar tegen een muur en begint te zoenen. Nou, dan heb je me hoor :D O+ (Ben niet zo moeilijk op te winden I guess ;) ) Helpt ook wel dat hij een sexy baardje heeft.
Dit is toch geen dominantie? :')

Dit is gewoon lekker als man je geilheid volgen. Dominantie is imho meer een rokje voor je klaar leggen bij de ingang van mijn huis met een briefje: trek dit aan, meer niet!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:00:25 #179
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108588799
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit is gewoon lekker als man je geilheid volgen. Dominantie is imho meer een rokje voor je klaar leggen bij de ingang van mijn huis met een briefje: trek dit aan, meer niet!
Doe jij dat?
Heaven is a place on earth with you
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:01:23 #180
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_108588837
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nou nee, dominantie is meer de gever zijn ipv de nemer. Dus in dit geval dat ze tegen de muur aangeduwd word; haar domineren.
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:04:26 #181
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108588961
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nou nee, dominantie is meer de gever zijn ipv de nemer. Dus in dit geval dat ze tegen de muur aangeduwd word; haar domineren.
Dit dus.
Vind ik ook opwindend. ^O^
pi_108589194
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Hmm, dat doe ik zo vaak. Niks bijzonders, vooral als je weet dat ze wil. Het is meer dominantie, als ze niet meegaand is en dan alsnog kan overtuigen. Dat kan ik dan weer niet, maar echte dominante mannen dan wel.

Even een scene schets om uit te leggen wat ik bedoel:

*man duwt meid tegen de muur en probeert te zoenen*
"Peter, nee, dit kan niet. Het is uit en jij hebt een ander/bent te oud/mijn baas.."
"Nu geld dat niet, ik ben nu met jou bezig!"
"Maar Peter ,ik vind je heel lief maar.." *Peter legt vinger op haar lippen, kijkt diep in haar ogen. Peter lacht even ,legt zijn hand achter haar hoofd en trekt haar naar zich toe
"Peter je bent onweerstaanbaar" *smak etc.*
pi_108589351
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:34 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Beetje GHB in hun drankje, jeweet.
Nee, ik bedoel chicks die dat uit zichzelf doen, beetje stiekem maar dat je t wel doorhebt. Lastig uit te leggen :)
pi_108589662
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hmm, dat doe ik zo vaak. Niks bijzonders, vooral als je weet dat ze wil. Het is meer dominantie, als ze niet meegaand is en dan alsnog kan overtuigen. Dat kan ik dan weer niet, maar echte dominante mannen dan wel.

"Peter, nee, dit kan niet. Het is uit en jij hebt een ander/bent te oud/mijn baas.."
"Maar Peter ,ik vind je heel lief maar.." *Peter legt vinger op haar lippen, kijkt diep in haar ogen. Peter lacht even ,legt zijn hand achter haar hoofd en trekt haar naar zich toe
Geil verhaal. ;(
  donderdag 1 maart 2012 @ 18:31:04 #185
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108594215
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

wat is deze post lol
pi_108594786
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:31 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

wat is deze post lol
Mijn uitleg van echte dominantie. Ok, misschien te zoetsappig :')
pi_108596313
Wat ik bedoel, dat ik wel eens gasten zie, waarbij het meisje aangeeft niet te willen zoenen, hij toch pogingen blijft doen en zij uiteindelijk toch bezwijkt.

Veel mensen hadden allang gezegd van "Je wil niet? Dan niet!". De echte dominante zelfverzekerde man ziet echter kans, zet door en heeft alsnog zijn zin (maar zij stiekem ook. :p )

Kortom ,het getuigt dan imho van meer dominantie, dan ff haar tegen de muur duwen, waar dan geen tegenstribbeling bij optreedt.
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:25:01 #188
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108596536
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:20 schreef Godshand het volgende:
Wat ik bedoel, dat ik wel eens gasten zie, waarbij het meisje aangeeft niet te willen zoenen, hij toch pogingen blijft doen en zij uiteindelijk toch bezwijkt.

Veel mensen hadden allang gezegd van "Je wil niet? Dan niet!". De echte dominante zelfverzekerde man ziet echter kans, zet door en heeft alsnog zijn zin (maar zij stiekem ook. :p )

Kortom ,het getuigt dan imho van meer dominantie, dan ff haar tegen de muur duwen, waar dan geen tegenstribbeling bij optreedt.
Dat zie ik nou nooit om me heen.
Dat soort mannen: totaal niet opwindend.
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:26:57 #189
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_108596622
quote:

Dat is dwang, dat is weer wat anders dan dominantie :'). Volgens mij begrijp jij het niet helemaal maar oké.
pi_108596881
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Dat is dwang, dat is weer wat anders dan dominantie :'). Volgens mij begrijp jij het niet helemaal maar oké.
Dat is geen dwang, want als ze echt niet wil, holt ze wel weg of geeft een klap.

Ik heb het zo wel eens in de kroeg gezien, of in de disco. Je ziet het meisje/vrouw dan ook niet met een boos hoofd afweren, maar met een lach of gewoon een nietszeggend gezicht. Uiteindelijk zie je ze de rest van de avond zoenen en hand in hand naar huis gaan.
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:32:59 #191
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_108596882
quote:

Nee is bijna altijd ook nee bij vrouwens wbt seks. enige x dat het niet andersom is van awt ze willen :')
pi_108601603
Witte hemden over een mooi figuur!
En muzikanten (klassiek of rock ofzo, niet Tropical Danny)

hier wordt het mooi gecombineerd, maar pas als ze drumt, als ze stil en een beetje ingezakt zit vind ik er weinig aan :D
I don't care if you want me 'cause I'm yours anyhow
pi_108606005
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 21:04 schreef MalenaScordia het volgende:
Witte hemden over een mooi figuur!
En muzikanten (klassiek of rock ofzo, niet Tropical Danny)

hier wordt het mooi gecombineerd, maar pas als ze drumt, als ze stil en een beetje ingezakt zit vind ik er weinig aan :D
Wow, die zangeres en drumster! Ze drumt geil, lekker wild. Zou ze zo ook in bed zijn? :9

Bedankt voor het clipje :P
pi_108606058
Mannen in pak :@
XO till we overdose
pi_108607245
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wow, die zangeres en drumster! Ze drumt geil, lekker wild. Zou ze zo ook in bed zijn? :9

Bedankt voor het clipje :P
haha alstu.
Ik weet niet of ze ook zo in bed is, zoals ze erbij zit zou je denken van niet, maar als ze speelt...Misschien gevalletje lady in the streets, wild in the sheets
I don't care if you want me 'cause I'm yours anyhow
  vrijdag 2 maart 2012 @ 18:42:06 #196
363519 slacKard.x
gek op meisjes met bruine ogen
pi_108634218
Vrouwen die hun voortanden zachtjes in hun onderlip zetten en dan geil naar je kijken (:
we cant feed the poor but we can fund a war
  vrijdag 2 maart 2012 @ 19:23:29 #197
108913 Godshand
guide4you
pi_108635891
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef ovoxo het volgende:
Mannen in pak :@
Soppen voor jou:

pi_108636132
Mijn DM-geschiedenis.
pi_108640931
Zoenen aan de achterkant van mijn nek en tussen schouderbladen. Nog maar pas ontdekt! :o
pi_108642299
Oh en als mijn vriend zijn bovenlijf bloot heeft. Als ie tegen me aan komt liggen en ik voel/weet dat ie opgewonden is.
Verder hou ik van donkere mannen waarbij je wat borsthaar ziet en heb iets met oren en donkere nekken. :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')