Zachte G's. Ook een pluspunt.quote:
Zachtere G dan die bestaat niequote:Op donderdag 9 februari 2012 09:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zachte G's. Ook een pluspunt.
[ afbeelding ]
You know what I'm saying?
Dat is waar.quote:
Soms. Het kan mij ook behoorlijk op mijn zenuwen werken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:13 schreef grrrbeer het volgende:
Onschuldige uitstraling vind ik ook erg geil.
Onschuld werkt mij ook enorm op m'n zenuwen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
Soms. Het kan mij ook behoorlijk op mijn zenuwen werken.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zachte G's. Ook een pluspunt.
[ afbeelding ]
You know what I'm saying?
Yeaa agree!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:18 schreef Alborz het volgende:
Ik word heel erg opgewonden als zij de heft in handen neemt, op subtiele manieren aangeeft dat ze meer wilt of als ze veel lieve dingen tegen me zegt.
Ze is normaal best een rustig meisje, denk ook dat het die switch is die me opwindt.
Echt?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:29 schreef JohnDDD het volgende:
Een vrouw die heel geil doet tegen me, of veel schaamhaar.
Za-lig, echt!!!quote:
Ja, sterker nog, als ze geen schaamhaar heeft schop ik 'r zo het bed uit...quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:17 schreef Rasmussen het volgende:
vrouwen met volle billen in een strak rokje
vrouwen in horizontale streepjesshirts
Voor jou dan:quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:43 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso deze vrouw, zij is zo mooi. En meisjes die net als haar op hun lip bijten.
Dit verhaal.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:10 schreef Maggy123 het volgende:
Idd, als een man aan me oor of nek zit.
Verder een gespierde, niet te veel gespierde, man met een streepje haar onder de navel naar beneden en dan beetje netjes gehouden schaamhaar en een ''normale'' lengt stijfe penis, die voor me staat.
yum yum yum
Waar ligt dat aan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:50 schreef alexmeijer het volgende:
Een goede vriendin van me, ze hoeft maar hoi te zeggen en ik denk: NEUKUHHH
Oh oke, tof. En herkenbaar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:12 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Aan onze geweldige sex geschiedenis
dat dus.quote:
In bed of buiten bed?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:25 schreef Spikkels het volgende:
Man met zelfvertrouwen die weet wat hij doet!
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:20 schreef Cavalinho het volgende:
Je weet dan in elk geval dat je uitkomt met je knoopjes. Bij van bovenaf knopen kun je scheef beginnen.
Ik trek een overhemd trouwens over mijn hoofd aan en uit... Heb een hekel aan veel knoopjes. Wordt ook na het strijken weer netjes half dichtgeknoopt en zo weggelegd door de hulp.
Op welk vlak moet hij weten wat hij doet?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:25 schreef Spikkels het volgende:
Man met zelfvertrouwen die weet wat hij doet!
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Als er net onder mn oor gekust/gelikt word. Dan word ik helemaal week in m'n benen en lijk ik een paar seconden verlamd. Oh god
Beetje GHB in hun drankje, jeweet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:26 schreef kikoooooo het volgende:
Vrouwen onder invloed van drugs, die overal schijt aan hebben en een fijn avondje kapot aan t gaan zijn
Dit ja.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
In bed of buiten bed?
Dus als een agent voor je zelfverzekerd je op de bon slingert, soppen?
Dit is toch geen dominantie?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:29 schreef Plums het volgende:
Assertiviteit. Dominantie. Voorbeeld: Afgelopen weekend een man ontmoet, klikte ontzettend goed, leuk mee gepraat etc.
Duwt ie me vervolgens zomaar tegen een muur en begint te zoenen. Nou, dan heb je me hoor![]()
(Ben niet zo moeilijk op te winden I guess
) Helpt ook wel dat hij een sexy baardje heeft.
Doe jij dat?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit is toch geen dominantie?
Dit is gewoon lekker als man je geilheid volgen. Dominantie is imho meer een rokje voor je klaar leggen bij de ingang van mijn huis met een briefje: trek dit aan, meer niet!
Nou nee, dominantie is meer de gever zijn ipv de nemer. Dus in dit geval dat ze tegen de muur aangeduwd word; haar domineren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit is toch geen dominantie?
Dit is gewoon lekker als man je geilheid volgen. Dominantie is imho meer een rokje voor je klaar leggen bij de ingang van mijn huis met een briefje: trek dit aan, meer niet!
Dit dus.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou nee, dominantie is meer de gever zijn ipv de nemer. Dus in dit geval dat ze tegen de muur aangeduwd word; haar domineren.
Hmm, dat doe ik zo vaak. Niks bijzonders, vooral als je weet dat ze wil. Het is meer dominantie, als ze niet meegaand is en dan alsnog kan overtuigen. Dat kan ik dan weer niet, maar echte dominante mannen dan wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou nee, dominantie is meer de gever zijn ipv de nemer. Dus in dit geval dat ze tegen de muur aangeduwd word; haar domineren.
Nee, ik bedoel chicks die dat uit zichzelf doen, beetje stiekem maar dat je t wel doorhebt. Lastig uit te leggenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje GHB in hun drankje, jeweet.
Geil verhaal.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hmm, dat doe ik zo vaak. Niks bijzonders, vooral als je weet dat ze wil. Het is meer dominantie, als ze niet meegaand is en dan alsnog kan overtuigen. Dat kan ik dan weer niet, maar echte dominante mannen dan wel.
Even een scene schets om uit te leggen wat ik bedoel:
*man duwt meid tegen de muur en probeert te zoenen*
"Peter, nee, dit kan niet. Het is uit en jij hebt een ander/bent te oud/mijn baas.."
"Nu geld dat niet, ik ben nu met jou bezig!"
"Maar Peter ,ik vind je heel lief maar.." *Peter legt vinger op haar lippen, kijkt diep in haar ogen. Peter lacht even ,legt zijn hand achter haar hoofd en trekt haar naar zich toe
"Peter je bent onweerstaanbaar" *smak etc.*
wat is deze post lolquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hmm, dat doe ik zo vaak. Niks bijzonders, vooral als je weet dat ze wil. Het is meer dominantie, als ze niet meegaand is en dan alsnog kan overtuigen. Dat kan ik dan weer niet, maar echte dominante mannen dan wel.
Even een scene schets om uit te leggen wat ik bedoel:
*man duwt meid tegen de muur en probeert te zoenen*
"Peter, nee, dit kan niet. Het is uit en jij hebt een ander/bent te oud/mijn baas.."
"Nu geld dat niet, ik ben nu met jou bezig!"
"Maar Peter ,ik vind je heel lief maar.." *Peter legt vinger op haar lippen, kijkt diep in haar ogen. Peter lacht even ,legt zijn hand achter haar hoofd en trekt haar naar zich toe
"Peter je bent onweerstaanbaar" *smak etc.*
Mijn uitleg van echte dominantie. Ok, misschien te zoetsappigquote:
Dat zie ik nou nooit om me heen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:20 schreef Godshand het volgende:
Wat ik bedoel, dat ik wel eens gasten zie, waarbij het meisje aangeeft niet te willen zoenen, hij toch pogingen blijft doen en zij uiteindelijk toch bezwijkt.
Veel mensen hadden allang gezegd van "Je wil niet? Dan niet!". De echte dominante zelfverzekerde man ziet echter kans, zet door en heeft alsnog zijn zin (maar zij stiekem ook. :p )
Kortom ,het getuigt dan imho van meer dominantie, dan ff haar tegen de muur duwen, waar dan geen tegenstribbeling bij optreedt.
Dat is dwang, dat is weer wat anders dan dominantiequote:Op donderdag 1 maart 2012 19:20 schreef Godshand het volgende:
Wat ik bedoel, dat ik wel eens gasten zie, waarbij het meisje aangeeft niet te willen zoenen, hij toch pogingen blijft doen en zij uiteindelijk toch bezwijkt.
Veel mensen hadden allang gezegd van "Je wil niet? Dan niet!". De echte dominante zelfverzekerde man ziet echter kans, zet door en heeft alsnog zijn zin (maar zij stiekem ook. :p )
Kortom ,het getuigt dan imho van meer dominantie, dan ff haar tegen de muur duwen, waar dan geen tegenstribbeling bij optreedt.
Dat is geen dwang, want als ze echt niet wil, holt ze wel weg of geeft een klap.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is dwang, dat is weer wat anders dan dominantie. Volgens mij begrijp jij het niet helemaal maar oké.
Nee is bijna altijd ook nee bij vrouwens wbt seks. enige x dat het niet andersom is van awt ze willenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:20 schreef Godshand het volgende:
Wow, die zangeres en drumster! Ze drumt geil, lekker wild. Zou ze zo ook in bed zijn?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:04 schreef MalenaScordia het volgende:
Witte hemden over een mooi figuur!
En muzikanten (klassiek of rock ofzo, niet Tropical Danny)
hier wordt het mooi gecombineerd, maar pas als ze drumt, als ze stil en een beetje ingezakt zit vind ik er weinig aan
haha alstu.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wow, die zangeres en drumster! Ze drumt geil, lekker wild. Zou ze zo ook in bed zijn?
Bedankt voor het clipje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |