Zachte G's. Ook een pluspunt.quote:
Zachtere G dan die bestaat niequote:Op donderdag 9 februari 2012 09:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zachte G's. Ook een pluspunt.
[ afbeelding ]
You know what I'm saying?
Dat is waar.quote:
Soms. Het kan mij ook behoorlijk op mijn zenuwen werken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:13 schreef grrrbeer het volgende:
Onschuldige uitstraling vind ik ook erg geil.
Onschuld werkt mij ook enorm op m'n zenuwen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
Soms. Het kan mij ook behoorlijk op mijn zenuwen werken.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zachte G's. Ook een pluspunt.
[ afbeelding ]
You know what I'm saying?
Yeaa agree!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:18 schreef Alborz het volgende:
Ik word heel erg opgewonden als zij de heft in handen neemt, op subtiele manieren aangeeft dat ze meer wilt of als ze veel lieve dingen tegen me zegt.
Ze is normaal best een rustig meisje, denk ook dat het die switch is die me opwindt.
Echt?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:29 schreef JohnDDD het volgende:
Een vrouw die heel geil doet tegen me, of veel schaamhaar.
Za-lig, echt!!!quote:
Ja, sterker nog, als ze geen schaamhaar heeft schop ik 'r zo het bed uit...quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:17 schreef Rasmussen het volgende:
vrouwen met volle billen in een strak rokje
vrouwen in horizontale streepjesshirts
Voor jou dan:quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:43 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso deze vrouw, zij is zo mooi. En meisjes die net als haar op hun lip bijten.
Dit verhaal.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:10 schreef Maggy123 het volgende:
Idd, als een man aan me oor of nek zit.
Verder een gespierde, niet te veel gespierde, man met een streepje haar onder de navel naar beneden en dan beetje netjes gehouden schaamhaar en een ''normale'' lengt stijfe penis, die voor me staat.
yum yum yum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |