Dat heedt m'n vriendin, echt kk geil.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:41 schreef Catch22- het volgende:
Nee.
Een bil die 1x natikt bij elke stap. Dus net genoeg spek om te trillen, maar zonder dat het nagalmt.
Gewoon een goede kont die zegmaar.. ''Krachtig'' meebeweegt.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Zie je dat door een spijkerbroek heen?
Niet per se maar dat is wel opwindend jaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:33 schreef crinblanc het volgende:
jongen/man met ontbloot bovenlijf die zijn nette overhemd staat te strijken, en hem daarna aandoet, dichtknoopt van onderaf, de bovenste twee knoopjes open latend. erg fijn.
heeft iemand anders dit ook?
Bijtenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:35 schreef El_Liberaliste het volgende:
Wanneer een vrouw van geilheid begint te bijten [ afbeelding ]
In je oor bijvoorbeeld.
Daar kan ik dus echt niet tegen...quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:48 schreef BlindedByLights het volgende:
Ik houd van arrogante mannen/vrouwen..(Hard to get)
Ik normaal ook niet, maar het kan mij wel opgeilen, hahaquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt niet tegen...
Een vrouw die je wel even tegen de muur aan zet als je thuiskomt oid.
Zo direct op haar doel af zegmaar
Smerige bi meisjes bestaan niet. Hooguit een gradatie van viesgeil ofsow.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee ik ben een smerige bi. Dus ik hou deze UI liever, als jij dat oke vind dan..
Van die billen waar bij elke stap een soort van schokgolf doorheen gaan en direct terugschieten in model. Als ze dan nog een beetje lief waggelt ook is het helemaal leuk.quote:[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen? Je bedoelt trillend vet of wat?
Ligt eraan waar en hoe hard... Oorlel okey.quote:
Dan is ieder mooi meisje een spontane boner voor je, niemand is namelijk symetrisch. Dat is echt heel vreemd als je een gespiegeld gezicht ziet namelijk. Da klop nie..quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:49 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ohja, wat ook geil is:
Meisjes/vrouwen die in principe erg mooi zijn, maar toch iets inperfects in hun uiterlijk hebben. Bijvoorbeeld een wazige blik, of iets asymmetrisch wat je niet helemaal kan plaatsen. Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Lastig uit te leggen, maar het is net alsof d'r gezicht niet 'klopt' qua symmetrie, ondanks dat ze er erg aantrekkelijk uitziet.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:49 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ohja, wat ook geil is:
Meisjes/vrouwen die in principe erg mooi zijn, maar toch iets inperfects in hun uiterlijk hebben. Bijvoorbeeld een wazige blik, of iets asymmetrisch wat je niet helemaal kan plaatsen. Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Lastig uit te leggen, maar het is net alsof d'r gezicht niet 'klopt' qua symmetrie, ondanks dat ze er erg aantrekkelijk uitziet.
Ja hier ben ik het mee eens!quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:33 schreef crinblanc het volgende:
ook fijn: mannen/jongens die mouwen van overhemd hebben opgerold. (wel met het goeie postuur en een beetje mooi overhemd natuurlijk), vooral mooi in de lente als mannen op een terrasje in de zon, na het werk, de mouwen van hun overhemd opgerold hebben (das eventueel los;) .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |