Qua uiterlijk is het wel echt mijn type.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:57 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Om haar innerlijk neem ik aan? Er zijn wel veel meiden die er zo uitzien.
Wat hoor je dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als mijn vriend klaarkomt in m'n oor...
Inderdaadquote:
Weet je wat ik echt geil vind? Vrouwen met macht, die hun zin onnodig doordrijven.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 04:09 schreef kingtoppie het volgende:
Van dominante vrouwen die mannen bepaalde hoek in dwingen
- Ik snap niet waarom je seksueel geprikkeld wordt door deze materialistische dingen... Kick je op materiaal? Of link je een mooie ronkende motor aan een man met smaak voor motors, een man die je aantrekkelijk vindt en wel een beschuitje mee wilt eten...?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 04:05 schreef Tally het volgende:
- Van een mooi (in mijn oren) motor/uitlaatgeluid
- Als de zon begint te schijnen (ook al is het ontzettend koud
- En van een ritje in de cabrio (heerlijk weer en haar in de wind)
Ik word seksueel geprikkeld als ik me volprop met eten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 04:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je seksueel geprikkeld wordt door deze materialistische dingen... Kick je op materiaal?
Heeft helemaal niets met het materiaal te maken zoals je leest.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 04:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
- Ik snap niet waarom je seksueel geprikkeld wordt door deze materialistische dingen... Kick je op materiaal? Of link je een mooie ronkende motor aan een man met smaak voor motors, een man die je aantrekkelijk vindt en wel een beschuitje mee wilt eten...?
- De zon aan liefde?
- De cabrio aan seksuele vrijheid?
In combinatie met een paar mooie hakken kun je mij ook opvegen..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:50 schreef ikjijallebei het volgende:
En niet te vergeten!! : Latexbroeken !!!![]()
Ik vind een motor en een auto wel redelijk materialistisch.. Ik snap dat dus niet, maar jij geeft aan dat je het zelf niet kiest oid.. prima.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Heeft helemaal niets met het materiaal te maken zoals je leest.
Daarbij heb je niet altijd voor het kiezen waar je opgewonden van raak.
Echt? Ik zou spontaan alle interesse verliezen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:50 schreef ikjijallebei het volgende:
Geile pijpoogjes uiteraard![]()
Schuddende billen
Als m'n vriendin heet in m'n oor hijgt/kreunt
Geil whatsapp berichtjes in de trend van: ik was net zo geil dat m'n string doorweekt is
Jurkje net onder de billen en dan een legging
En niet te vergeten!! : Latexbroeken !!!![]()
Orange budquote:
Ik heb ook echt al een jaar ofzo niet meer geblowd maar dat effect heeft het wel. Maar tegelijkertijd word ik er ook te sloom van om er daadwerkelijk iets mee te doenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Orange bud![]()
Helaas ben ik al een jaar gestopt met blowen
Klopt. Het eindigt meestal met de gedachte van keiharde onvervalste en passionele seks. En dan ga ik een koekje etenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb ook echt al een jaar ofzo niet meer geblowd maar dat effect heeft het wel. Maar tegelijkertijd word ik er ook te sloom van om er daadwerkelijk iets mee te doen
oh das ook wel een goeie, ik word altijd fucking geil als een pilletje begint in te slaan, allemaal voorvocht komt er dan spontaan uit m'n stijve tokusquote:
ditquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:59 schreef nikky het volgende:
Zacht zoenen in mijn nek
Mannen in (pak) uniform
Hij op een plagende manier seksueel dominant.
Als iemand wat voor bepaalde dingen doet of zegt dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:18 schreef Velma het volgende:
Ik word niet echt spontaan geil van zomaar mensen op straat die er leuk uitzien ofzo. Ik kan wel spontaan geil worden als ik terugdenk aan seks of als iemand bepaalde dingen doet of zegt. Bij mij is het grotendeels gebonden aan degene voor wie ik gevoelens hebTenzij die er niet is, dan sta ik open hoor
Dat verschilt, niet iedereen doet hetzelfde. Het hangt er dus vanaf met wie je bent op dat momentquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als iemand wat voor bepaalde dingen doet of zegt dan?
Same...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:47 schreef Contender het volgende:
- Een kus in je nek
- Gepassioneerd zoenen
- Gehijg in m'n oren
- Op een sensuele manier uitgedaagd worden...
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:19 schreef Napolitanos het volgende:
Als een vrouw naar inkijk gluurt van een andere vrouw
poep?quote:Op maandag 30 januari 2012 03:54 schreef einzeinz het volgende:
Vroeger werd ik vaak opgewonden van die meisjes die een bepaalde stijl hadden, in noemde ze indianen :p
Lange rok, hemdje en zo'n touwtje in het haar.
Nu:
- geile woorden fluisteren, vrouw mag ook wat dominant zijn daarin!
- geil en tegelijkertijd lief kijken
- subtiele aanrakingen en hand over m'n gezicht strelen.
Lichamelijk vind ik een buik of poep wel opwindend. En bikini of hipsters winden mij ook op.
jep!quote:Op maandag 30 januari 2012 09:39 schreef rosepetals het volgende:
Als je met een meisje zoent en ze word er wel opgewonden van, ze haar rug zo iets hol gaat maken.. Weet niet of jullie zo weten wat ik bedoel, moeilijk uit te leggen
Dus je bent een man?quote:Op maandag 30 januari 2012 09:39 schreef rosepetals het volgende:
Als je met een meisje zoent en ze word er wel opgewonden van, ze haar rug zo iets hol gaat maken.. Weet niet of jullie zo weten wat ik bedoel, moeilijk uit te leggen
Nee ik ben een smerige bi. Dus ik hou deze UI liever, als jij dat oke vind dan..quote:Op maandag 30 januari 2012 12:30 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Dus je bent een man?
Wil je dan ff je usericon aanpassen? Dank u!
Wat moet ik me hierbij voorstellen? Je bedoelt trillend vet of wat?quote:
Een drilbil.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen? Je bedoelt trillend vet of wat?
quote:Op maandag 30 januari 2012 12:30 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Dus je bent een man?
Wil je dan ff je usericon aanpassen? Dank u!
Zie je dat door een spijkerbroek heen?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:41 schreef Catch22- het volgende:
Nee.
Een bil die 1x natikt bij elke stap. Dus net genoeg spek om te trillen, maar zonder dat het nagalmt.
Dat heedt m'n vriendin, echt kk geil.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:41 schreef Catch22- het volgende:
Nee.
Een bil die 1x natikt bij elke stap. Dus net genoeg spek om te trillen, maar zonder dat het nagalmt.
Gewoon een goede kont die zegmaar.. ''Krachtig'' meebeweegt.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Zie je dat door een spijkerbroek heen?
Niet per se maar dat is wel opwindend jaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:33 schreef crinblanc het volgende:
jongen/man met ontbloot bovenlijf die zijn nette overhemd staat te strijken, en hem daarna aandoet, dichtknoopt van onderaf, de bovenste twee knoopjes open latend. erg fijn.
heeft iemand anders dit ook?
Bijtenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:35 schreef El_Liberaliste het volgende:
Wanneer een vrouw van geilheid begint te bijten [ afbeelding ]
In je oor bijvoorbeeld.
Allebei.quote:
Daar kan ik dus echt niet tegen...quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:48 schreef BlindedByLights het volgende:
Ik houd van arrogante mannen/vrouwen..(Hard to get)
Ik normaal ook niet, maar het kan mij wel opgeilen, hahaquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt niet tegen...
Een vrouw die je wel even tegen de muur aan zet als je thuiskomt oid.
Zo direct op haar doel af zegmaar
Smerige bi meisjes bestaan niet. Hooguit een gradatie van viesgeil ofsow.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee ik ben een smerige bi. Dus ik hou deze UI liever, als jij dat oke vind dan..
Van die billen waar bij elke stap een soort van schokgolf doorheen gaan en direct terugschieten in model. Als ze dan nog een beetje lief waggelt ook is het helemaal leuk.quote:[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen? Je bedoelt trillend vet of wat?
Ligt eraan waar en hoe hard... Oorlel okey.quote:
Dan is ieder mooi meisje een spontane boner voor je, niemand is namelijk symetrisch. Dat is echt heel vreemd als je een gespiegeld gezicht ziet namelijk. Da klop nie..quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:49 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ohja, wat ook geil is:
Meisjes/vrouwen die in principe erg mooi zijn, maar toch iets inperfects in hun uiterlijk hebben. Bijvoorbeeld een wazige blik, of iets asymmetrisch wat je niet helemaal kan plaatsen. Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Lastig uit te leggen, maar het is net alsof d'r gezicht niet 'klopt' qua symmetrie, ondanks dat ze er erg aantrekkelijk uitziet.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:49 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ohja, wat ook geil is:
Meisjes/vrouwen die in principe erg mooi zijn, maar toch iets inperfects in hun uiterlijk hebben. Bijvoorbeeld een wazige blik, of iets asymmetrisch wat je niet helemaal kan plaatsen. Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Lastig uit te leggen, maar het is net alsof d'r gezicht niet 'klopt' qua symmetrie, ondanks dat ze er erg aantrekkelijk uitziet.
Ja hier ben ik het mee eens!quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:33 schreef crinblanc het volgende:
ook fijn: mannen/jongens die mouwen van overhemd hebben opgerold. (wel met het goeie postuur en een beetje mooi overhemd natuurlijk), vooral mooi in de lente als mannen op een terrasje in de zon, na het werk, de mouwen van hun overhemd opgerold hebben (das eventueel los;) .
Zachte G's. Ook een pluspunt.quote:
Zachtere G dan die bestaat niequote:Op donderdag 9 februari 2012 09:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zachte G's. Ook een pluspunt.
[ afbeelding ]
You know what I'm saying?
Dat is waar.quote:
Soms. Het kan mij ook behoorlijk op mijn zenuwen werken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:13 schreef grrrbeer het volgende:
Onschuldige uitstraling vind ik ook erg geil.
Onschuld werkt mij ook enorm op m'n zenuwen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
Soms. Het kan mij ook behoorlijk op mijn zenuwen werken.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zachte G's. Ook een pluspunt.
[ afbeelding ]
You know what I'm saying?
Yeaa agree!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:18 schreef Alborz het volgende:
Ik word heel erg opgewonden als zij de heft in handen neemt, op subtiele manieren aangeeft dat ze meer wilt of als ze veel lieve dingen tegen me zegt.
Ze is normaal best een rustig meisje, denk ook dat het die switch is die me opwindt.
Echt?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:29 schreef JohnDDD het volgende:
Een vrouw die heel geil doet tegen me, of veel schaamhaar.
Za-lig, echt!!!quote:
Ja, sterker nog, als ze geen schaamhaar heeft schop ik 'r zo het bed uit...quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:17 schreef Rasmussen het volgende:
vrouwen met volle billen in een strak rokje
vrouwen in horizontale streepjesshirts
Voor jou dan:quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:43 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso deze vrouw, zij is zo mooi. En meisjes die net als haar op hun lip bijten.
Dit verhaal.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:10 schreef Maggy123 het volgende:
Idd, als een man aan me oor of nek zit.
Verder een gespierde, niet te veel gespierde, man met een streepje haar onder de navel naar beneden en dan beetje netjes gehouden schaamhaar en een ''normale'' lengt stijfe penis, die voor me staat.
yum yum yum
Waar ligt dat aan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:50 schreef alexmeijer het volgende:
Een goede vriendin van me, ze hoeft maar hoi te zeggen en ik denk: NEUKUHHH
Oh oke, tof. En herkenbaar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:12 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Aan onze geweldige sex geschiedenis
dat dus.quote:
In bed of buiten bed?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:25 schreef Spikkels het volgende:
Man met zelfvertrouwen die weet wat hij doet!
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:20 schreef Cavalinho het volgende:
Je weet dan in elk geval dat je uitkomt met je knoopjes. Bij van bovenaf knopen kun je scheef beginnen.
Ik trek een overhemd trouwens over mijn hoofd aan en uit... Heb een hekel aan veel knoopjes. Wordt ook na het strijken weer netjes half dichtgeknoopt en zo weggelegd door de hulp.
Op welk vlak moet hij weten wat hij doet?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:25 schreef Spikkels het volgende:
Man met zelfvertrouwen die weet wat hij doet!
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Als er net onder mn oor gekust/gelikt word. Dan word ik helemaal week in m'n benen en lijk ik een paar seconden verlamd. Oh god
Beetje GHB in hun drankje, jeweet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:26 schreef kikoooooo het volgende:
Vrouwen onder invloed van drugs, die overal schijt aan hebben en een fijn avondje kapot aan t gaan zijn
Dit ja.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
In bed of buiten bed?
Dus als een agent voor je zelfverzekerd je op de bon slingert, soppen?
Dit is toch geen dominantie?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:29 schreef Plums het volgende:
Assertiviteit. Dominantie. Voorbeeld: Afgelopen weekend een man ontmoet, klikte ontzettend goed, leuk mee gepraat etc.
Duwt ie me vervolgens zomaar tegen een muur en begint te zoenen. Nou, dan heb je me hoor![]()
(Ben niet zo moeilijk op te winden I guess
) Helpt ook wel dat hij een sexy baardje heeft.
Doe jij dat?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit is toch geen dominantie?
Dit is gewoon lekker als man je geilheid volgen. Dominantie is imho meer een rokje voor je klaar leggen bij de ingang van mijn huis met een briefje: trek dit aan, meer niet!
Nou nee, dominantie is meer de gever zijn ipv de nemer. Dus in dit geval dat ze tegen de muur aangeduwd word; haar domineren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit is gewoon lekker als man je geilheid volgen. Dominantie is imho meer een rokje voor je klaar leggen bij de ingang van mijn huis met een briefje: trek dit aan, meer niet!
Dit dus.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou nee, dominantie is meer de gever zijn ipv de nemer. Dus in dit geval dat ze tegen de muur aangeduwd word; haar domineren.
Hmm, dat doe ik zo vaak. Niks bijzonders, vooral als je weet dat ze wil. Het is meer dominantie, als ze niet meegaand is en dan alsnog kan overtuigen. Dat kan ik dan weer niet, maar echte dominante mannen dan wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou nee, dominantie is meer de gever zijn ipv de nemer. Dus in dit geval dat ze tegen de muur aangeduwd word; haar domineren.
Nee, ik bedoel chicks die dat uit zichzelf doen, beetje stiekem maar dat je t wel doorhebt. Lastig uit te leggenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje GHB in hun drankje, jeweet.
Geil verhaal.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hmm, dat doe ik zo vaak. Niks bijzonders, vooral als je weet dat ze wil. Het is meer dominantie, als ze niet meegaand is en dan alsnog kan overtuigen. Dat kan ik dan weer niet, maar echte dominante mannen dan wel.
Even een scene schets om uit te leggen wat ik bedoel:
*man duwt meid tegen de muur en probeert te zoenen*
"Peter, nee, dit kan niet. Het is uit en jij hebt een ander/bent te oud/mijn baas.."
"Nu geld dat niet, ik ben nu met jou bezig!"
"Maar Peter ,ik vind je heel lief maar.." *Peter legt vinger op haar lippen, kijkt diep in haar ogen. Peter lacht even ,legt zijn hand achter haar hoofd en trekt haar naar zich toe
"Peter je bent onweerstaanbaar" *smak etc.*
wat is deze post lolquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hmm, dat doe ik zo vaak. Niks bijzonders, vooral als je weet dat ze wil. Het is meer dominantie, als ze niet meegaand is en dan alsnog kan overtuigen. Dat kan ik dan weer niet, maar echte dominante mannen dan wel.
"Peter, nee, dit kan niet. Het is uit en jij hebt een ander/bent te oud/mijn baas.."
"Maar Peter ,ik vind je heel lief maar.." *Peter legt vinger op haar lippen, kijkt diep in haar ogen. Peter lacht even ,legt zijn hand achter haar hoofd en trekt haar naar zich toe
Mijn uitleg van echte dominantie. Ok, misschien te zoetsappigquote:
Dat zie ik nou nooit om me heen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:20 schreef Godshand het volgende:
Wat ik bedoel, dat ik wel eens gasten zie, waarbij het meisje aangeeft niet te willen zoenen, hij toch pogingen blijft doen en zij uiteindelijk toch bezwijkt.
Veel mensen hadden allang gezegd van "Je wil niet? Dan niet!". De echte dominante zelfverzekerde man ziet echter kans, zet door en heeft alsnog zijn zin (maar zij stiekem ook. :p )
Kortom ,het getuigt dan imho van meer dominantie, dan ff haar tegen de muur duwen, waar dan geen tegenstribbeling bij optreedt.
Dat is dwang, dat is weer wat anders dan dominantiequote:Op donderdag 1 maart 2012 19:20 schreef Godshand het volgende:
Wat ik bedoel, dat ik wel eens gasten zie, waarbij het meisje aangeeft niet te willen zoenen, hij toch pogingen blijft doen en zij uiteindelijk toch bezwijkt.
Veel mensen hadden allang gezegd van "Je wil niet? Dan niet!". De echte dominante zelfverzekerde man ziet echter kans, zet door en heeft alsnog zijn zin (maar zij stiekem ook. :p )
Kortom ,het getuigt dan imho van meer dominantie, dan ff haar tegen de muur duwen, waar dan geen tegenstribbeling bij optreedt.
Dat is geen dwang, want als ze echt niet wil, holt ze wel weg of geeft een klap.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is dwang, dat is weer wat anders dan dominantie. Volgens mij begrijp jij het niet helemaal maar oké.
Nee is bijna altijd ook nee bij vrouwens wbt seks. enige x dat het niet andersom is van awt ze willenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:20 schreef Godshand het volgende:
Wow, die zangeres en drumster! Ze drumt geil, lekker wild. Zou ze zo ook in bed zijn?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:04 schreef MalenaScordia het volgende:
Witte hemden over een mooi figuur!
En muzikanten (klassiek of rock ofzo, niet Tropical Danny)
hier wordt het mooi gecombineerd, maar pas als ze drumt, als ze stil en een beetje ingezakt zit vind ik er weinig aan
haha alstu.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wow, die zangeres en drumster! Ze drumt geil, lekker wild. Zou ze zo ook in bed zijn?
Bedankt voor het clipje
Ik snap jou echt niet, Plums voorbeeld is een perfect voorbeeld van dominantie! Dan kom jij met eenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien snap ik er ook de ballen van. Gelukkig blijven vrouwen nog steeds voor een deel raadsels voor me, en dat is prima zo.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:58 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ik snap jou echt niet, Plums voorbeeld is een perfect voorbeeld van dominantie! Dan kom jij met een-smiley en later nog een slap verhaaltje over een vent/baas die moet doorzetten en doorzeuren tot hij een zoentje terugkrijgt of iemand die een rokje klaarlegt....
Dominantie heb je en gebruik je, dat hoef je niet steeds af te dwingen. Het is gewoon een houding die je moelijk kunt faken.
Present!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:15 schreef julia22 het volgende:
Heel slecht, ik weet het: oudere mannen die getrouwd zijn.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:15 schreef julia22 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lurkt !
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]SexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben jij ook van de oudere mannen? Ik ook namelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:15 schreef julia22 het volgende:
Wel handig als je die taal een beetje verstaat.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 04:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word seksueel geprikkeld als mijn schatje volprop met eten.
Jax.quote:
Ja..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ben jij ook van de oudere mannen? Ik ook namelijk.
Absoluut! Ik ben het er helemaal mee eens! En heel simpel, als iemand zo achter je gaat staan en je zo vasthoudt, dan kan je mij opdweilen!quote:Op zondag 1 april 2012 14:14 schreef Egelbeer het volgende:
Ik raak opgewonden van:
... mannen in pak, en liefst net wat casual, bijvoorbeeld losse stropdas of gewoon geen
... overhemd met opgestroopte mouwen is ook erg sexy
... een stoere kerel op een motor of in een vette auto, maar geen bodybuilder aub
... gekreun, gehijg in m'n oor
... gezoend en gebeten worden in de nek. Vooral als de persoon met die 'bepaalde blik' kijkt daarna, dan vreet ik 'm zo op![]()
... uberhaupt die blik, een stel mooie ogen doet het héél goed
... een sexy baardje
... een niet al te behaarde vent
... gezoend worden in m'n zij, dat voelt hemels![]()
It ain't hard to set me off, als je de juiste persoon bent.
Ja en dan die recht op hun doel afgaan, pakken wat ze willen en zich niet laten tegenhouden door mijn "Nee, stop, niet doen"...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:46 schreef Audreyoot het volgende:
Mannen met blauwe/groene ogen en donkere haren
En zo'n 'rough look' met stoppelbaardje en halflang haar, biker-type.
watquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:52 schreef Jul137 het volgende:
[..]
Ja en dan die recht op hun doel afgaan, pakken wat ze willen en zich niet laten tegenhouden door mijn "Nee, stop, niet doen"...
Heet dat niet verkrachting?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:52 schreef Jul137 het volgende:
[..]
Ja en dan die recht op hun doel afgaan, pakken wat ze willen en zich niet laten tegenhouden door mijn "Nee, stop, niet doen"...
voor mij is neen ook neen inderdaad zou ik nooit doen tenzij je bv een stopwoord afspreekt ...quote:
Hmm, en als ze nee zegt wat dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:49 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
voor mij is neen ook neen inderdaad zou ik nooit doen tenzij je bv een stopwoord afspreekt ...neen is dan niet meer het stopwoord ... dan is het weer wat anders en meer speels. Maar echte neen is neen. Anders ben je gewoon een eikel en geen vrouw/meisje waardig.
Kan je anders even een plot schrijven van hoe dat te werk gaat?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:52 schreef Jul137 het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet. Er word al vaak zat boven je gevraagd hoe ze dat bedoelt.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je anders even een plot schrijven van hoe dat te werk gaat?
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet. Er word al vaak zat boven je gevraagd hoe ze dat bedoelt.
Hoeft ze geen verhaaltje of plot zoals jij het noemt te schrijven hoe ze dat bedoelt.
Of ze moet daarmee antwoord geven op al die vragen en niet op elke post apart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg ook niet dat je haar dwingt. Ik wil niet dat het een slow chat word of een verhaaltjes topic. Daar hebben we er namelijk zat van. En het is niet raar. Lees nog maar eens.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oneens.
En of ze het wilt dat is het 2e, ze heeft alle mogelijkheid om niet op mijn post te reageren, ik dwing haar nergens naar.
En die onderstreepte zin vind ik heel raar.
Vandaar dat ik je post een beetje raar vind.
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:21 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Vrouwen met grote borsten.
Gepijpt worden en er bewust van zijn dat ze niet moeilijk doet over een mouthpie.
Haar van achteren nemen terwijl ik aan haar tieten grijp
Beffen!Op het moment dat je gepijpt word en het moment dat je haar van achter neemt en haar tieten vastgrijpt ben je al opgewonden, lees de vraag in de OP nog eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op het moment dat je gepijpt word en het moment dat je haar van achter neemt en haar tieten vastgrijpt ben je al opgewonden, lees de vraag in de OP nog eens.
oh....quote:Op woensdag 4 april 2012 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op het moment dat je gepijpt word en het moment dat je haar van achter neemt en haar tieten vastgrijpt ben je al opgewonden, lees de vraag in de OP nog eens.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:44 schreef kingtoppie het volgende:
maar jij geeft aan dat je het zelf niet kiest oid.. prima.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
fapfapfapquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een negerrappert met zn broek op zn knieen en zn petje achterstevoren?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad ja
Helaas weten deze proleten niet wie je bedoelt
Dat denkt iedereen maar nee helaas.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:29 schreef Dempingsfactor het volgende:
De dames die op oudere mannen vallen zullen inmiddels wel een volle mailbox hebben?![]()
Dit ben ik dus totaal niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:29 schreef Dempingsfactor het volgende:
On-topic (zie eerder):
- lange vrouwen![]()
- zelfverzekerde vrouwen![]()
- vrouwen die het initiatief nemen![]()
- vrouwen die krachttraining doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is (maar er niet uitzien als een manwijf)![]()
- vrouwen die in een haltertopje hardlopen of pull-ups doen
Dit grenst aan de perfectie...quote:
Ik bedoelde het in de trant van "Dit is niet het moment of de plaats" of "Ik ben druk met iets anders" en dat ik door zijn aanrakingen toch overstag ga...quote:Op woensdag 4 april 2012 11:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
gepush
Kan je anders even een plot schrijven van hoe dat te werk gaat?
Dat hoeft niet persé.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leuk gaat zitten doen?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:33 schreef krokethoofd het volgende:
Maar het is natuurlijk ook niet zo dat als je weet dat je vriendin opgewonden raakt van een kus in haar nek, en je geeft haar een kus, dat ze dan opeens stopt met wat ze deed en leuk gaat zitten doen....
Volgens mij is iedereen hier op fok inmiddels dronken of niet?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:33 schreef krokethoofd het volgende:
Maar het is natuurlijk ook niet zo dat als je weet dat je vriendin opgewonden raakt van een kus in haar nek, en je geeft haar een kus, dat ze dan opeens stopt met wat ze deed en leuk gaat zitten doen....
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:35 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen hier op fok inmiddels dronken of niet?
Ik ben al ver heen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:35 schreef b4kl4p het volgende:
Volgens mij is iedereen hier op fok inmiddels dronken of niet?
Valt vies tegen he.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen maar nee helaas.
[..]
Dit ben ik dus totaal niet.
Dat is wel leuk ja.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Een vrouw die je aankijkt en in haar lippen bijt.
Dat vooral.quote:
Echt precies dit ja! Alleen geen baardquote:Op zondag 1 april 2012 14:14 schreef Egelbeer het volgende:
Ik raak opgewonden van:
... mannen in pak, en liefst net wat casual, bijvoorbeeld losse stropdas of gewoon geen
... overhemd met opgestroopte mouwen is ook erg sexy
... een stoere kerel op een motor of in een vette auto, maar geen bodybuilder aub
... gekreun, gehijg in m'n oor
... gezoend en gebeten worden in de nek. Vooral als de persoon met die 'bepaalde blik' kijkt daarna, dan vreet ik 'm zo op![]()
... uberhaupt die blik, een stel mooie ogen doet het héél goed
... een sexy baardje
... een niet al te behaarde vent
... gezoend worden in m'n zij, dat voelt hemels![]()
It ain't hard to set me off, als je de juiste
persoon bent.
hangt er van af, bij een eerste keer is het niets, maar na er over gepraat te hebben kan dit heeeel geil zijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:52 schreef Jul137 het volgende:
[..]
Niet iets wat ik spontaan zou doenquote:Op maandag 9 april 2012 18:24 schreef Mylene het volgende:
Dominante mannen: vernederen, in het gezicht slaan, haren trekken etc etc.
Wtf klinkt als sm.quote:Op maandag 9 april 2012 18:24 schreef Mylene het volgende:
Dominante mannen: vernederen, in het gezicht slaan, haren trekken etc etc.
I dunno, gewoon van die grote gespierde mannen handen, ik weet niet wat het is maar daar heb ik gewoon iets mee.quote:Op maandag 9 april 2012 23:19 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
zou je denken?
[..]
Dat heb ik dus vaker gehoord..leg eens uit?
Ja ik snap dat dus nietquote:Op maandag 9 april 2012 23:22 schreef missrose. het volgende:
[..]
I dunno, gewoon van die grote gespierde mannen handen, ik weet niet wat het is maar daar heb ik gewoon iets mee.
Haha hij mag mijn handje wel vasthouden.quote:Op maandag 9 april 2012 23:25 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Ja ik snap dat dus niethaha...is het dan omdat je (maybe onbewust) een stap verder denkt of zo? Zo van...daar mag hij me wel....?
Haha bedoel dat niet raar hoor, snap gewoon niet hoe dat werkt is in jullie hoofdjes.Ik vind genoeg aan vrouwen mooi.....maar ik heb echt nooit dat ik specifiek iets met haar handen heb
Ooooh ok hehe, ik dacht dat je daar zegmaar altijd op lettequote:Op maandag 9 april 2012 23:30 schreef missrose. het volgende:
[..]
Haha hij mag mijn handje wel vasthouden.![]()
Ja normaal gesproken let ik daar ook nooit op, maar afgelopen tijd zit ik telkens naar de handen te kijken, ik denk dat het ook een beetje komt omdat mijn handen best klein zijn.
Haha het is niet erg ofso dat het een obsessie word maarja. :pquote:Op maandag 9 april 2012 23:33 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Ooooh ok hehe, ik dacht dat je daar zegmaar altijd op lette![]()
maar wel een teken dat je smoor bent denk ik? hehe
Dat ik zeg je bent smoor(verliefd)?quote:Op maandag 9 april 2012 23:36 schreef missrose. het volgende:
[..]
Haha het is niet erg ofso dat het een obsessie word maarja. :p
Haha wat bedoel je daarmee?
Niet?quote:
Nou eigenlijk heeft hij wel gelijk, het zijn idd pezenquote:
Die trip gaat hard he?quote:Op woensdag 11 april 2012 00:28 schreef FreakoZveld het volgende:
Als ik een meisje uit de discotheek meeneem naar huis, vervolgens op bed gaat liggen met haar. Een beetje strelen, zoenen waarop ze vervolgens haar broekje uit doet er een gigantische mossel tussen haar benen zit, die ze om mijn hoofd heen zet en de zuigkracht die me dan tot mijn nek naar binnen laat gaan terwijl ze met een veertje mijn ballen zit te strelen
En als je je hoofd er uit haalt hoor jequote:Op woensdag 11 april 2012 00:28 schreef FreakoZveld het volgende:
Als ik een meisje uit de discotheek meeneem naar huis, vervolgens op bed gaat liggen met haar. Een beetje strelen, zoenen waarop ze vervolgens haar broekje uit doet er een gigantische mossel tussen haar benen zit, die ze om mijn hoofd heen zet en de zuigkracht die me dan tot mijn nek naar binnen laat gaan terwijl ze met een veertje mijn ballen zit te strelen
Bril opzetquote:Op woensdag 11 april 2012 01:13 schreef Mishu het volgende:
Nerdy jongens, onderdrukt genot. Dat zo een beetje. Een ambitieus type dat zich laat verleiden tot slechte dingen
....and then it's get's messyquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:50 schreef MsMessy het volgende:
Een streling door m'n haar, achter over m'n nek bij de haargrens of langs de kaaklijn over de hals naar de decolleteEen zoen op de hals net onder het oor. Een arm om je heen waarbij de vingers net rusten op de zijkant van de borst. Mannenhanden met iets knokkige vingers en aders die duidelijk onder de huid liggen en sommige licht erotische foto's
Nou, wat mij zeer opwindend lijkt is dat een oudere man mijn armen vastpakt en mij streng (in de zin dat ik stout ben geweest ofzoquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee maar je gaat nu wel allemaal DM's krijgen van oudere mannen die je wel eens tegen de muur willen duwen.quote:Op maandag 16 april 2012 20:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou, wat mij zeer opwindend lijkt is dat een oudere man mijn armen vastpakt en mij streng (in de zin dat ik stout ben geweest ofzo) tegen de muur aanduwt (niet te hard, ik wil niet gewond raken
). Ben ik nu raar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |