Qua uiterlijk is het wel echt mijn type.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:57 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Om haar innerlijk neem ik aan? Er zijn wel veel meiden die er zo uitzien.
Wat hoor je dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als mijn vriend klaarkomt in m'n oor...
Inderdaadquote:
Weet je wat ik echt geil vind? Vrouwen met macht, die hun zin onnodig doordrijven.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 04:09 schreef kingtoppie het volgende:
Van dominante vrouwen die mannen bepaalde hoek in dwingen
- Ik snap niet waarom je seksueel geprikkeld wordt door deze materialistische dingen... Kick je op materiaal? Of link je een mooie ronkende motor aan een man met smaak voor motors, een man die je aantrekkelijk vindt en wel een beschuitje mee wilt eten...?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 04:05 schreef Tally het volgende:
- Van een mooi (in mijn oren) motor/uitlaatgeluid
- Als de zon begint te schijnen (ook al is het ontzettend koud
- En van een ritje in de cabrio (heerlijk weer en haar in de wind)
Ik word seksueel geprikkeld als ik me volprop met eten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 04:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je seksueel geprikkeld wordt door deze materialistische dingen... Kick je op materiaal?
Heeft helemaal niets met het materiaal te maken zoals je leest.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 04:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
- Ik snap niet waarom je seksueel geprikkeld wordt door deze materialistische dingen... Kick je op materiaal? Of link je een mooie ronkende motor aan een man met smaak voor motors, een man die je aantrekkelijk vindt en wel een beschuitje mee wilt eten...?
- De zon aan liefde?
- De cabrio aan seksuele vrijheid?
In combinatie met een paar mooie hakken kun je mij ook opvegen..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:50 schreef ikjijallebei het volgende:
En niet te vergeten!! : Latexbroeken !!!![]()
Ik vind een motor en een auto wel redelijk materialistisch.. Ik snap dat dus niet, maar jij geeft aan dat je het zelf niet kiest oid.. prima.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Heeft helemaal niets met het materiaal te maken zoals je leest.
Daarbij heb je niet altijd voor het kiezen waar je opgewonden van raak.
Echt? Ik zou spontaan alle interesse verliezen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:50 schreef ikjijallebei het volgende:
Geile pijpoogjes uiteraard![]()
Schuddende billen
Als m'n vriendin heet in m'n oor hijgt/kreunt
Geil whatsapp berichtjes in de trend van: ik was net zo geil dat m'n string doorweekt is
Jurkje net onder de billen en dan een legging
En niet te vergeten!! : Latexbroeken !!!![]()
Orange budquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |