Dat klopt.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat kun je van de heer H. Westbroek wel zeggen.
Ik 5 verdeeld over 2 ariolen.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
"ik heb 3 haren op mijn borst, ik ben een beer"
is een liedje.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
"ik heb 3 haren op mijn borst, ik ben een beer"
Was leedvermaak. Die gasten vroegen dan ook altijd voor de cam van: Wat vind je van m'n pik of iets in die richting. En dan natuurlijk zeggen dat je hem een beetje aan de kleine kant vindquote:Op woensdag 4 april 2012 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Handen afhakken dus
[..]
Hahaha viesssss jij.
Oh, ik piekeren in mijn hoofd wat te doen.quote:
Nee man, gewoon zo lang je maar kan de comb-over doen met vier enorm lange vlasharen.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:14 schreef gianni61 het volgende:
jup,
daar groeit vrij weinig meer, dus das beter om het gewoon helemaal weg te scheren
srsquote:Op woensdag 4 april 2012 11:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was leedvermaak. Die gasten vroegen dan ook altijd voor de cam van: Wat vind je van m'n pik of iets in die richting. En dan natuurlijk zeggen dat je hem een beetje aan de kleine kant vindHeb wel lol gehad met vriendinnen maar het was best sad
Je had een topic moeten oprichten a la dat bodybuilding topicquote:Op woensdag 4 april 2012 11:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was leedvermaak. Die gasten vroegen dan ook altijd voor de cam van: Wat vind je van m'n pik of iets in die richting. En dan natuurlijk zeggen dat je hem een beetje aan de kleine kant vindHeb wel lol gehad met vriendinnen maar het was best sad
gouden tipquote:Op woensdag 4 april 2012 11:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee man, gewoon zo lang je maar kan de comb-over doen met vier enorm lange vlasharen.
ennu ?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, ik piekeren in mijn hoofd wat te doen.
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Berg ik mijn scheerapparatuur weer op.
Gewoon doen wat jezelf wil, niet iedereen pleasen mang.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laten bijknippen door een goeie cup G toch?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik cancel mijn full-body wax afspraak dan ook maar. Nog nét op tijd!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Destijds stuurde ik foto's van een meisje die er nu zo uitziet:quote:Op woensdag 4 april 2012 11:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je had een topic moeten oprichten a la dat bodybuilding topic
Met al die pics van die piemels. En dan zeggen dat alle mannen sletten zijn
Ielll die voetenquote:Op woensdag 4 april 2012 11:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Destijds stuurde ik foto's van een meisje die er nu zo uitziet:
[ afbeelding ]Zo roze, moordend
Ik wist gewoon niet wat te doen man. Dat heb ik ook weleens.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon doen wat jezelf wil, niet iedereen pleasen mang.
Zeker, de zoektocht gaat door.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Laten bijknippen door een goeie cup G toch?
Ze heeft wel wat weg van dezequote:Op woensdag 4 april 2012 11:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Destijds stuurde ik foto's van een meisje die er nu zo uitziet:
[ afbeelding ]Zo roze, moordend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Twijfelen is menselijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wist gewoon niet wat te doen man. Dat heb ik ook weleens.
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze heeft wel wat weg van dezeMijn hemel, die hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja, ze moet natuurlijk ook wel met een schaar overweg kunnen. Anders werkt het niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb je verder nog criteria, of alleen dikke tieten?
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, ze moet natuurlijk ook wel met een schaar overweg kunnen. Anders werkt het niet.
En niet zo tenenkrommend 'mens' zijn zoals die manager bij de Brainwash.
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:21 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Vrouwen met grote borsten.
Gepijpt worden en er bewust van zijn dat ze niet moeilijk doet over een mouthpie.
Haar van achteren nemen terwijl ik aan haar tieten grijp
Beffen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |