Zeer goeie bilquote:Op woensdag 4 april 2012 10:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat lees ik nou weer over vrouwen die geronseld worden op fb voor foto'sgoeie bil wel met die lepel tho
nou vooruit dan maar weerquote:Op woensdag 4 april 2012 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alles buiten de randstad is boer volgens randstadters dus gewoon in mee gaan.
Maar is hij die jongen van dat plaatje wel of niet?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
dit soort shit gebeurt wekelijks daar. Moet je voorstellen dat je dan via Facebook gefronteerd wordt met screenshots van je vriendin en haar slettengedrag.Wat denken ze man.
De TS niet, de foto's zijn van een mede-user die dat body heeft. Die user zag dus die thread ('haha wat mijn foto's?) en helpt TS nu door meer pics te geven en op FB en Skype te trollen met die meisjes. Doel is nog meer materiaal los te krijgen en hun vriend op de hoogte te stellen.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Maar is hij die jongen van dat plaatje wel of niet?
Wat een moeilijk lekker wijf is dat zeg pf.
Ik las 'tepel' en ging als een bezetene terugscrollen.quote:
En in Schijndel?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:52 schreef Gridlok het volgende:
Daar hedde in Eindhoven heel mooi woordje voor, goor-wijf.
nee, beer praat normaal nooit zoquote:
sorry, ik zal even mijn mond gaan spoelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn ook screenshots van de FB convo's en er staat een Skype-gesprek gepland (of is al gedaan). Heb ook nnietit de hele thread gelezen.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar is die foto van die lepel de enige? Heb weinig zin om 35 pagina's te lezen xd
Je hebt het er maar druk mee, iig.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er zijn ook screenshots van de FB convo's en er staat een Skype-gesprek gepland (of is al gedaan). Heb ook nnietit de hele thread gelezen.
Hier gebeuren dit soort dingen ook btw.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er zijn ook screenshots van de FB convo's en er staat een Skype-gesprek gepland (of is al gedaan). Heb ook nnietit de hele thread gelezen.
Op facebook ja?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hier gebeuren dit soort dingen ook btw.
Alleen dan andersom, nerdjes die hun piemel posten en 'wijfuh' die pics posten van anderen.
beer jaquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, ik zal even mijn mond gaan spoelengoedzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:05 schreef remi1986 het volgende:
pfff zo voel ik me ook vandaag
[ afbeelding ]
He bah.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen dan andersom, nerdjes die hun piemel posten en 'wijfuh' die pics posten van anderen.
Is hij een furry? Ben jij een furry, gianni61?quote:
heb je nog een oude iMac? ... http://www.kickstarter.com/projects/jakeharms/imac-aquariums mss een leuk hobby projectjequote:
Waskeburt?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:08 schreef Sinosappel het volgende:
Afgeknapt op vrouwen en bodybuilders 4 life
dit is oudquote:Op woensdag 4 april 2012 11:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb je nog een oude iMac? ... http://www.kickstarter.com/projects/jakeharms/imac-aquariums mss een leuk hobby projectje
Vond ik wel geniaal
ik ben redelijk behaard jaquote:Op woensdag 4 april 2012 11:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is hij een furry? Ben jij een furry, gianni61?
Het moeten sowieso 'vrienden' zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kwestie van de 'juiste' vrienden maken.
wel cool .. zag hem net voorbij komen op Twitter (ja ik heb Twitterquote:Op woensdag 4 april 2012 11:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit is oudplus een vriend van mij heeft dit serieus
Blijft niet veel meer overquote:Op woensdag 4 april 2012 11:08 schreef Sinosappel het volgende:
Afgeknapt op vrouwen en bodybuilders 4 life
Rekbaar begrip tegenwoordig, dat scheelt.quote:
Flinke rugvacht en buikstruik dus. Maar wel een kale kop, zie ik in je fobo.quote:
Allen ecto'squote:Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Blijft niet veel meer overnu alleen nog honten of niet?
Ben ik schuldig aan, ik was 13/14 toen ik dat deedquote:Op woensdag 4 april 2012 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nauwelijks voorkomend fenomeen, schijnt.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Rekbaar begrip tegenwoordig, dat scheelt.
echte mannen hebben borsthaarquote:Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Rekbaar begrip tegenwoordig, dat scheelt.
[..]
Flinke rugvacht en buikstruik dus. Maar wel een kale kop, zie ik in je fobo.
Sowieso een illusie, heb ik gehoord.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:13 schreef Id_do_her het volgende:
Nauwelijks voorkomend fenomeen, schijnt.
Handen afhakken dusquote:
Hahaha viesssss jij.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben ik schuldig aan, ik was 13/14 toen ik dat deedWas leuk al die jongens trollen die dan echt zo zaten van Wauwwwwwwwww babe!
kknerdjes
jup,quote:Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef Garisson72 het volgende:
Flinke rugvacht en buikstruik dus. Maar wel een kale kop, zie ik in je fobo.
Van een wijze man waarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Sowieso een illusie, heb ik gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |