nee, voor mij niet zo'n goede vrijdagquote:Op woensdag 4 april 2012 10:08 schreef Garisson72 het volgende:
Vraag aan de kantoorslaven hier: hebben jullie vrijdag a.s. vrij?
Tuurlijk niet, zo goed is die vrijdag ook weer niet hier.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:08 schreef Garisson72 het volgende:
Ja. Maar moest wel vrij nemen. Bedrijf is gewoon open.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:08 schreef Garisson72 het volgende:
atv dag jaquote:Op woensdag 4 april 2012 10:08 schreef Garisson72 het volgende:
ach thuis zou ik dan toch beetje niks doen .. doe ik hier ook (niks) .. nu scheelt het me een vrije dagquote:
Directeuren hebben in principe vrij wanneer ze willen toch?quote:
Ik ga dan wel thuis werken, dus het wordt sowieso moeilijk om het onderscheid te ontwaren.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:13 schreef remi1986 het volgende:
ach thuis zou ik dan toch beetje niks doen .. doe ik hier ook (niks) .. nu scheelt het me een vrije dag
True, maar als je dat adagium te uitbundig huldigt ben je niet lang directeur.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
Directeuren hebben in principe vrij wanneer ze willen toch?
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
True, maar als je dat adagium te uitbundig huldigt ben je niet lang directeur.
Voor mensen in Zuid Holland met Vodafone ...quote:Op Twitter zijn berichten verschenen van Vodafoneklanten in Zuid-Holland die hinder hebben ondervonden van de storingen in het netwerk
Heb je niets leukers te vertellen?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Voor mensen in Zuid Holland met Vodafone ...
http://webwereld.nl/nieuw(...)reld+%28Webwereld%29
He, nieuwe sig.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:22 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Heb je niets leukers te vertellen?
jawel!!!!!!!!! Broodje ijs is beschikbaar voor mijn telefoonquote:Op woensdag 4 april 2012 10:22 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Vertel jij maar eens iets leuks.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:22 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Wat is dat?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jawel!!!!!!!!! Broodje ijs is beschikbaar voor mijn telefoon![]()
![]()
![]()
![]()
Ik check iedereen altijd goed uit voor ik iets tegen ze zeg.quote:
Zoals echte bazen doen. Heel verstandig.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik check iedereen altijd goed uit voor ik iets tegen ze zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |