moet wachten op een collega, en dies iets aan't uitleggen aan een stagiairequote:
bedankt dat je me herhaaltquote:Op woensdag 4 april 2012 08:59 schreef Salatrel het volgende:
uhuh "iets uitleggen aan een stagiaire"
Hoe je hogerop komt waarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:59 schreef Salatrel het volgende:
uhuh "iets uitleggen aan een stagiaire"
quote:Ben benieuwd, ik weet is voor iedereen anders maar toch vraag ik me het af.Een jongen zei tegen mij dat al zijn exen wel sperma doorslikken. En klaarkomen in het gezicht kon bij hen ook. En ook dat ze anaal seks deden. Ze vonden het heel erg normaal volgens die jongen. Nu vraag ik me dus af of ik niet te preuts ben.
Zijn vorige ex-en kon hij aanklikken en via het scherm bekijken terwijl zijn kwakje in een tissue belandde?quote:
Ach, natuurlijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:22 schreef Chai het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/140234
quote:Maar ik bedoelde natuurlijk een situatie waarin je al naakt in bed ligt. Dan gelden er wel degelijk algemeen geaccepteerde normen. Dan hoef je echt niet te vragen "Mag ik nu je bil vastpakken?" of "Mag ik je tepel strelen"?
Wanneer je in haar gezicht wilt komen, dan moet je dat echter WEL van tevoren overleggen.
Halloquote:
Eensquote:
Wat een onzin, in de passie ga je dat allemaal niet vragen en zo. Het idee.quote:
Nee.. Maar ik lurk af en toe wel hoor. Hoe is het? Elke keer als ik nu boodschappen ga doen kijk ik of ik jou ergens ziequote:Op woensdag 4 april 2012 09:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Doornroosje![]()
.. das weer tijdje geleden. Niet zoveel meer op FOK! ?
Ja met mij goedquote:Op woensdag 4 april 2012 09:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee.. Maar ik lurk af en toe wel hoor. Hoe is het? Elke keer als ik nu boodschappen ga doen kijk ik of ik jou ergens zie
De Passie van Christus bedoel je? Ja 't is bijna Pasen hè.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat een onzin, in de passie ga je dat allemaal niet vragen en zo. Het idee.
quote:Op woensdag 4 april 2012 09:41 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja met mij goed.. met jou ook?
Hahaha, ja kijk maar uit, lig er regelmatig met mijn telelens![]()
![]()
![]()
De Passie van de Here Jezus, zoon des Here Gods. Inderdaad. Daar had ik het over.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De Passie van Christus bedoel je? Ja 't is bijna Pasen hè.
ik las het net,quote:Op woensdag 4 april 2012 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
Vanochtend laat op werk door een omgevallen vrachtwagen met kippenop de snelweg
hahahaha ja zag het al op het nieuws ...quote:Op woensdag 4 april 2012 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
Gelijk een paar in de frituur gedaan.quote:
RIPquote:Politie en Rijkswaterstaat sloten de snelweg in noordelijke richting af, omdat de vrachtwagen op de rijbaan lag en er kippen op de weg liepen. Die zijn inmiddels gevangen.
Een groot deel van de kippen heeft het ongeval niet overleefd en moest worden geruimd
Gister een kudde paarden op de weg bij Eindhoven.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
Laat GeenWijn het niet horen.quote:
wat een beestenboel weer allemaalquote:Op woensdag 4 april 2012 09:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gister een kudde paarden op de weg bij Eindhoven.
een paar uur later waren ze toch dood geweestquote:Op woensdag 4 april 2012 09:55 schreef rosepetals het volgende:
Er zijn wel wat overlevende onder de kippen..
[..]
RIP
De dieren komen in opstandquote:Op woensdag 4 april 2012 09:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar was ik ook, heb ik ook nog wat van in de frituur gegooid.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Laat GeenWijn het niet horen.
De Gezalfde. Ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:45 schreef Id_do_her het volgende:
De Passie van de Here Jezus, zoon des Here Gods. Inderdaad. Daar had ik het over.
Oh was jij dat, ik dacht: "Wat ruik ik toch?"quote:Op woensdag 4 april 2012 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar was ik ook, heb ik ook nog wat van in de frituur gegooid.
GeenWijn
Ze pikken het niet langer. Die kippen.quote:
De Lam van God hemzelve.quote:
Ah, dan is die nu onderweg hierheen ...quote:Op woensdag 4 april 2012 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze week is die vanmorgen al langs geweest.
vrijdag vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |