Het wordt bij Ola gemaakt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik ooit geweest.. daar zit ola ook toch?
Oohquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:50 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Het wordt bij Ola gemaakt.Iedereen denkt ook dat de raketjes daar worden gemaakt, maar dat is lariekoek.
Olaquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:50 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Het wordt bij Ola gemaakt.Iedereen denkt ook dat de raketjes daar worden gemaakt, maar dat is lariekoek.
Ja heb ik ook wel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Hebben jullie dat ook? Vrouwen niet serieus kunnen nemen als ze het over voetbal hebben.
Nah sommige weten echt wel wat ze zeggenquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Hebben jullie dat ook? Vrouwen niet serieus kunnen nemen als ze het over voetbal hebben.
Neequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, enkele uitzonderingen daargelaten. Ik heb het vooral over puberwijven die voor Ajax zijn 'WANT AJAX IS DE BESTEE, AJAXIED VOOR HET LEVEEEEUUH'quote:Op woensdag 4 april 2012 00:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nah sommige weten echt wel wat ze zeggen.
Ik vloek soms alles bij elkaarquote:Op woensdag 4 april 2012 00:02 schreef Crack_ het volgende:
Dit is wel sneu tho. Als psv moet spelen is het enige wat ik doe soms "Olaaaa" roepen
![]()
![]()
Hmm ja maar dat doen mannen ook en dan is het ook vervelendquote:Op woensdag 4 april 2012 00:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, enkele uitzonderingen daargelaten. Ik heb het vooral over puberwijven die voor Ajax zijn 'WANT AJAX IS DE BESTEE, AJAXIED VOOR HET LEVEEEEUUH'
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, enkele uitzonderingen daargelaten. Ik heb het vooral over puberwijven die voor Ajax zijn 'WANT AJAX IS DE BESTEE, AJAXIED VOOR HET LEVEEEEUUH'
Het is maar een spelletje hoor!quote:Op woensdag 4 april 2012 00:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vloek soms alles bij elkaarLaatst keek ik PSV-Twente, stond het 0-3 en ik heb me wat afgekankerd
![]()
sws elke wedstrijd wel schelden enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |