Het wordt bij Ola gemaakt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik ooit geweest.. daar zit ola ook toch?
Oohquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:50 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Het wordt bij Ola gemaakt.Iedereen denkt ook dat de raketjes daar worden gemaakt, maar dat is lariekoek.
Olaquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:50 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Het wordt bij Ola gemaakt.Iedereen denkt ook dat de raketjes daar worden gemaakt, maar dat is lariekoek.
Ja heb ik ook wel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Hebben jullie dat ook? Vrouwen niet serieus kunnen nemen als ze het over voetbal hebben.
Nah sommige weten echt wel wat ze zeggenquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Hebben jullie dat ook? Vrouwen niet serieus kunnen nemen als ze het over voetbal hebben.
Neequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, enkele uitzonderingen daargelaten. Ik heb het vooral over puberwijven die voor Ajax zijn 'WANT AJAX IS DE BESTEE, AJAXIED VOOR HET LEVEEEEUUH'quote:Op woensdag 4 april 2012 00:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nah sommige weten echt wel wat ze zeggen.
Ik vloek soms alles bij elkaarquote:Op woensdag 4 april 2012 00:02 schreef Crack_ het volgende:
Dit is wel sneu tho. Als psv moet spelen is het enige wat ik doe soms "Olaaaa" roepen
![]()
![]()
Hmm ja maar dat doen mannen ook en dan is het ook vervelendquote:Op woensdag 4 april 2012 00:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, enkele uitzonderingen daargelaten. Ik heb het vooral over puberwijven die voor Ajax zijn 'WANT AJAX IS DE BESTEE, AJAXIED VOOR HET LEVEEEEUUH'
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, enkele uitzonderingen daargelaten. Ik heb het vooral over puberwijven die voor Ajax zijn 'WANT AJAX IS DE BESTEE, AJAXIED VOOR HET LEVEEEEUUH'
Het is maar een spelletje hoor!quote:Op woensdag 4 april 2012 00:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vloek soms alles bij elkaarLaatst keek ik PSV-Twente, stond het 0-3 en ik heb me wat afgekankerd
![]()
sws elke wedstrijd wel schelden enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Als ik de helft van zijn skills had pff..quote:Op woensdag 4 april 2012 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
vrouwenhoe praat je dit goed
[ afbeelding ]
??quote:Op woensdag 4 april 2012 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Kopen? Ik heb driemaal zoveel e-game als die miscbrah.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als ik de helft van zijn skills had pff..
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=143669323quote:
?quote:Op woensdag 4 april 2012 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Jij komt niet verder dan: "Samen Fallout 3 spelen? :$"quote:Op woensdag 4 april 2012 00:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kopen? Ik heb driemaal zoveel e-game als die miscbrah.
doetutnie maja sletje welquote:Op woensdag 4 april 2012 00:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=143669323
Gewoon beetje flirten online en je tits laten zien, boeiendquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gewoon beetje flirten online en je tits laten zien, boeiend
Klare taal wel dit.quote:Desiree is such a sloot. "Lol I have a BF but let me take pics and ooooooh I love wen u order me around.".
Pak Chai haar Badoo.com account af voor het te laat is.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij komt niet verder dan: "Samen Fallout 3 spelen? :$"
Die gast had geen game, dat wijf is gewoon te dom voor woorden.
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=143669323
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wow that's rude"
"U mirin?"
Heaven is a place on earth with you
Terwijl je je ogen richt op Chai, hossel ik je chick via facebook. u mirin?quote:Op woensdag 4 april 2012 00:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pak Chai haar Badoo.com account af voor het te laat is.
* Panzermaus scherpt NetNanny-filters aan bij gfquote:Op woensdag 4 april 2012 00:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Terwijl je je ogen richt op Chai, hossel ik je chick via facebook. u mirin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het einde van dit kalender jaar ben ik zoals op Pic 2.![]()
wie danquote:Op woensdag 4 april 2012 00:23 schreef Crack_ het volgende:
Holyfuckingkut, in brabant iedereen zwanger. wat is dit
Alle mannen en vrouwen!quote:Op woensdag 4 april 2012 00:23 schreef Crack_ het volgende:
Holyfuckingkut, in brabant iedereen zwanger. wat is dit
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:23 schreef Mozy het volgende:
Ok,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het einde van dit kalender jaar ben ik zoals op Pic 2.
Ik ga ook aestetic worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |