Dat lok je nou eenmaal uit.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:15 schreef KoosVogels het volgende:
Geen idee waarom mensen direct persoonlijk moeten worden in een discussie buiten de SC, maar goed.
quote:Op woensdag 4 april 2012 09:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat voor debat gaan de daarover voeren dan? Het is bij mij om de hoek, wat heb ik aan parlementair debat? Gun Control zeker?
quote:Op de agenda van de Kamer staan onder meer het Evaluatierapport schietincident Alphen aan den Rijn, het strafrechtelijk onderzoek, het onderzoek van de Rijksrecherche en het onderzoek naar de beheersing van het legaal wapenbezit door de Onderzoeksraad voor de Veiligheid.
Waar doel je op Koosje?quote:Op woensdag 4 april 2012 09:15 schreef KoosVogels het volgende:
Geen idee waarom mensen direct persoonlijk moeten worden in een discussie buiten de SC, maar goed.
Het was een Freudiaanse verspreking. Je weet wel, die filosoof.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:29 schreef Friek_ het volgende:
Het is rechtsstaat met dubbel s. Je weet wel, SS.
Ja, dat kan ik dus niet zeggen.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:29 schreef Friek_ het volgende:
Het is rechtsstaat met dubbel s. Je weet wel, SS.
Mooi, de eerste senaatsfaal van dit kabinet.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:26 schreef Friek_ het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)m_source=syndication
Voor die ene keer in m'n leven zeg ik: fuck yeah SGP.
Jat gewoon een essay van Bansheeboy.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:40 schreef eriksd het volgende:
Eens kijken of ik 7 a4 in een dag uit mijn toetsenbord kan rammen.
Ik zie nu pas wat voor notes ik jou heb 'gegeven'.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:44 schreef eriksd het volgende:
Vergis je niet in mijn ietwat opvallende taalgebruik.
Arno Vermeulen.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zie nu pas wat voor notes ik jou heb 'gegeven'.
Opmerkelijk. Hoogst opmerkelijk.
Dank voor de link, zal er als ik thuis ben naar kijken.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:46 schreef du_ke het volgende:
@V_P, ik heb maar even een topic gekaapt voor onze discussie van gisteren Kamer mist inzicht in kosten JSF en F-16
Dus is het zo?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens zegt de VK dat de berichtgeving rond Leers voor de volle honderd procent klopt.
Onderbuiktopic. Kunnen linksen even lekker steigeren maar meer doet het niet.quote:
Niks onderbuik. Leers zit in een spagaat waar ie niet meer uitkomt.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Onderbuiktopic. Kunnen linksen even lekker steigeren maar meer doet het niet.
Het is Samsom i.p.v. Samson.quote:
En het vervelendste is dat dit kabinet ronduit slecht is voor ons land.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:01 schreef eriksd het volgende:
Het leukste aan dit kabinet is nog steeds de afkeer die het oproept bij Remlof cs.
Nee, omdat Geert het ontkent klopt het natuurlijk niet.quote:
Ja, en dit kabinet is volgens jou ook al 38x gevallen.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Niks onderbuik. Leers zit in een spagaat waar ie niet meer uitkomt.
Het vervelendste aan dit kabinet is dat zij de jaren zestig tot verleden tijd maakt.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:02 schreef remlof het volgende:
[..]
En het vervelendste is dat dit kabinet ronduit slecht is voor ons land.
Huh? Ze hadden toch alleen nog maar die 130km/uur bereikt? Wat nu weer?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:02 schreef remlof het volgende:
[..]
En het vervelendste is dat dit kabinet ronduit slecht is voor ons land.
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, omdat Geert het ontkent klopt het natuurlijk niet.
Ik heb zuurvoud alweer op negeren gezet, er komt toch niks zinnigs uit z'n zure onderbuik.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, omdat Geert het ontkent klopt het natuurlijk niet.
Media gaan over het algemeen niet over een nacht glad ijs. Iets wat jij natuurlijk zal tegenspreken, omdat linkse media en kabinet, gemeen, fout, slecht enzo.
Vertelquote:
Je bent je essay aan het voorbereiden?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:09 schreef eriksd het volgende:
Ik voorspel een jankverhaal over de allerzwaksten, de zorgindustrie, zielig, niet eerlijk!, de rijken! en alles moet anders want dat is hip!
En de PvdA zou vast de HRA aanpakken.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:09 schreef eriksd het volgende:
Ik voorspel een jankverhaal over de allerzwaksten, de zorgindustrie, zielig, niet eerlijk!, de rijken! en alles moet anders want dat is hip!
Alle 65 plussers elimineren.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:09 schreef eriksd het volgende:
Als je daar nu OOK eens consequent in was...quote:Op woensdag 4 april 2012 12:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb zuurvoud alweer op negeren gezet, er komt toch niks zinnigs uit z'n zure onderbuik.
Daar heeft D66 helemaal geen zin in.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:12 schreef Friek_ het volgende:
Het zou wel grappig zijn als we hierna een snoeihard links kabinet kregen bestaande uit PvdA, SP en een verdrievoudigde D66.
Wat doet het D66 tussen die zure en conservatieve bende?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:12 schreef Friek_ het volgende:
Het zou wel grappig zijn als we hierna een snoeihard links kabinet kregen bestaande uit PvdA, SP en een verdrievoudigde D66.
Dit zag ik ook wel aankomen.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik zou trouwens voor mijn eigen vermaak gewoon bijna rechts gaan stemmen. Alle 'oneerlijkheid' is gewoon humor.
Dat bestaat al voor rijk Nederland.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wellicht is een sterfpremie een idee. Honderdduizend euro als u even wilt doodgaan.
Goed idee. En dan de belasting over erfenissen flink opkrikken.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wellicht is een sterfpremie een idee. Honderdduizend euro als u even wilt doodgaan.
Maar dan gaan alle tokkies dus illegaal doodquote:Op woensdag 4 april 2012 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed idee. En dan de belasting over erfenis flink opkrikken.
Wat doet de VVD met de zuurste en de meest conservatieve partij van Nederland?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat doet het D66 tussen die zure en conservatieve bende?
D66 is enkel bezig met Wilders aanvallen. Dat kun je overal dankzij Twitter.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je vergeet de SGP.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
D66 is enkel bezig met Wilders aanvallen. Dat kun je overal dankzij Twitter.
Economisch-rechts beleid voeren.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat doet de VVD met de zuurste en de meest conservatieve partij van Nederland?
Geen idee.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat was met opzet.quote:
Mooie praatjes kabinet.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geen idee.
Al zou een kabinet bestaande uit GroenLinks, D66 en VVD denk ik het beste zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |