Ze is immer een vrouw.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:20 schreef eriksd het volgende:
The Stranger
Ik reis nog wel een keer naar de USA voor een concert van Billy.
Hij heeft alweer ge-edit.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:22 schreef eriksd het volgende:
Ik zat al op EG te wachten in het salaristopic
quote:
Tuurlijk..... de show must go on.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:15 schreef von_Preussen het volgende:
Maar het lijkt erop alsof deze regering zonder al te veel gezeur door kan gaan, ondanks dat Brinkman en de SGP de positie verder verzwakken.
En ze lijken zelfs uit de nieuwe bezuinigingen te komen.
Oh noes, de creditrating!quote:Op woensdag 4 april 2012 08:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tuurlijk..... de show must go on.
Alternatieven zijn er niet.... anders creditrating-- Geen enkele partij wil dit op zijn geweten hebben.
Na mij de zondvloed.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yup,
+5 miljard aan extra rentelasten.
Dat worden weer bitterballen.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop weer op een leuk debat vandaag
Ze debatteren vanmiddag over schietdrama Alphen.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop weer op een leuk debat vandaag
Wat voor debat gaan de daarover voeren dan? Het is bij mij om de hoek, wat heb ik aan parlementair debat? Gun Control zeker?quote:Op woensdag 4 april 2012 09:10 schreef Auti het volgende:
[..]
Ze debatteren vanmiddag over schietdrama Alphen.
En daarna over de positie van Leers.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:10 schreef Auti het volgende:
[..]
Ze debatteren vanmiddag over schietdrama Alphen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |