Dat lok je nou eenmaal uit.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:15 schreef KoosVogels het volgende:
Geen idee waarom mensen direct persoonlijk moeten worden in een discussie buiten de SC, maar goed.
quote:Op woensdag 4 april 2012 09:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat voor debat gaan de daarover voeren dan? Het is bij mij om de hoek, wat heb ik aan parlementair debat? Gun Control zeker?
quote:Op de agenda van de Kamer staan onder meer het Evaluatierapport schietincident Alphen aan den Rijn, het strafrechtelijk onderzoek, het onderzoek van de Rijksrecherche en het onderzoek naar de beheersing van het legaal wapenbezit door de Onderzoeksraad voor de Veiligheid.
Waar doel je op Koosje?quote:Op woensdag 4 april 2012 09:15 schreef KoosVogels het volgende:
Geen idee waarom mensen direct persoonlijk moeten worden in een discussie buiten de SC, maar goed.
Het was een Freudiaanse verspreking. Je weet wel, die filosoof.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:29 schreef Friek_ het volgende:
Het is rechtsstaat met dubbel s. Je weet wel, SS.
Ja, dat kan ik dus niet zeggen.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:29 schreef Friek_ het volgende:
Het is rechtsstaat met dubbel s. Je weet wel, SS.
Mooi, de eerste senaatsfaal van dit kabinet.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:26 schreef Friek_ het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)m_source=syndication
Voor die ene keer in m'n leven zeg ik: fuck yeah SGP.
Jat gewoon een essay van Bansheeboy.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:40 schreef eriksd het volgende:
Eens kijken of ik 7 a4 in een dag uit mijn toetsenbord kan rammen.
Ik zie nu pas wat voor notes ik jou heb 'gegeven'.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:44 schreef eriksd het volgende:
Vergis je niet in mijn ietwat opvallende taalgebruik.
Arno Vermeulen.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zie nu pas wat voor notes ik jou heb 'gegeven'.
Opmerkelijk. Hoogst opmerkelijk.
Dank voor de link, zal er als ik thuis ben naar kijken.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:46 schreef du_ke het volgende:
@V_P, ik heb maar even een topic gekaapt voor onze discussie van gisteren Kamer mist inzicht in kosten JSF en F-16
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |