Ja, zoiets wil ik ook wel.quote:
Gers jasje!quote:
Gers jasje!quote:
Dat zou meesterlijk zijnquote:
quote:
Denk niet dat hij dat gaat doen.quote:
Niettesquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:06 schreef Sheepcidus het volgende:
Freek heeft Seedorf's Oranje carrière verneukt.
Seedorf heeft toch zelf al die penalties het stadion uitgeschoten?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:06 schreef Sheepcidus het volgende:
Freek heeft Seedorf's Oranje carrière verneukt.
Frank de Boer ook, hoor je nooit iemand over.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Seedorf heeft toch zelf al die penalties het stadion uitgeschoten?
Ja, maar dit is wel een eeh, bijzondere, interpretatie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:06 schreef BlueMage het volgende:
Marmor, Stein und Eisen bricht vind ik best gaaf.
Jaap Stam ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:07 schreef alors het volgende:
[..]
Frank de Boer ook, hoor je nooit iemand over.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:07 schreef Abed het volgende:
Dat iemand met zo weinig talent zo vaak op tv is. Heeft hij daar wel talent voor blijkbaar..
Tsja leven na de dood komt daar vandaan hèquote:
Amsterdamse grachtengordel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:07 schreef Abed het volgende:
Dat iemand met zo weinig talent zo vaak op tv is. Heeft hij daar wel talent voor blijkbaar..
Zo kun je het ook noemen idd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, maar dit is wel een eeh, bijzondere, interpretatie.
Er zijn weinig mensen die zo slecht op zo'n dure Gibson spelen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:07 schreef starla het volgende:
Lekker open stemming zodat hij geen barré hoeft te spelen
Leuke serie inderdaad.quote:
Idd, stiekem duimen voor Milan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:08 schreef waaromniet1988 het volgende:
TIJD VOOR VOETBAL.
Oh nee eerst kut-Barca verheerlijken bij een voorbeschouwing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:09 schreef Norrage het volgende:
Zo achterlijk dat DWDD steeds korter is vanwege een VOORbeschouwing...
De rechten voor de CL moeten terug verdiend worden he.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:09 schreef Norrage het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:08 schreef BlueMage het volgende:
Dit is erg, hij verneukt wat best wel 'n ok liedje is.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:10 schreef Felagund het volgende:
Koptelefoons bestonden vroeger toch ook al?
Fussball Über alles.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:09 schreef Norrage het volgende:
Lieverd, het ging over J.Lo. Maar je frustratie is duidelijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt in het geval van die pseudo-intellectueel? Overduidelijk inderdaad. Een soort morele kwalificatie plakken op 'slimheid', maar vervolgens niet reageren wanneer iemand er uitgebreid op ingaat. En dan interessant trachten te doen met zo'n sneu signature. Proleet dat hij is..
Zo maar een Duits liedje zingen in een flutprogramma is ook niks voor Freek. Of de lege zalen breken hem écht op en is hij wanhopig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik had toch sterk het idee dat Freek er een soort van grap van maakte.
Hij maakte er idd maar een grap van. Om te verbloemen dat hij er niks van kan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik had toch sterk het idee dat Freek er een soort van grap van maakte. Dus om nu serieus te gaan zeggen dat het slecht was...
Het is gewoon achterlijk dat er nog steeds voetbal op een normale TV-zender wordt uitgezonden. Daar zijn prima (gecodeerde) zenders voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:09 schreef Norrage het volgende:
Een Joods complot o.l.v. Jack van Gelder.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:09 schreef Norrage het volgende:
Hahaha godverdomme wat is die man slecht.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:00 schreef marcodej het volgende:
Freek is zo zwaar over de top, dat het pijnlijk wordt. Maar dat wisten we al lang al:
http://www.dumpert.nl/med(...)_freek_de_jonge.html
De wat?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:44 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dit gaat weer een kut-uitzending worden.
Danny de Munk en Frans Bauer gaan het hebben over The Passion
Seriously, who gives a fuck
Te gast zijn Frans Bauer, Danny de Munk en Berget Lewis. Zij spelen alledrie een rol in de Passion van de EO, een live muziekspektakel vanuit Rotterdam waarin aanstaande donderdag de kruisweg van Jezus wordt uitgebeeld. Danny de Munk speelt Jezus, Frans Bauer Petrus en Berget Lewis is Maria.quote:
Och Jezus, we hadden het kunnen wetenquote:Op woensdag 4 april 2012 13:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Te gast zijn Frans Bauer, Danny de Munk en Berget Lewis. Zij spelen alledrie een rol in de Passion van de EO, een live muziekspektakel vanuit Rotterdam waarin aanstaande donderdag de kruisweg van Jezus wordt uitgebeeld. Danny de Munk speelt Jezus, Frans Bauer Petrus en Berget Lewis is Maria.
Schaamteloos is het ja. Als Zanussi z'n nieuwe koelkast in DWDD zou promoten, dan was de wereld te klein.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Och Jezus, we hadden het kunnen wetener moet weer iets geplugged worden.
Arie kon zeker niet?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Te gast zijn Frans Bauer, Danny de Munk en Berget Lewis. Zij spelen alledrie een rol in de Passion van de EO, een live muziekspektakel vanuit Rotterdam waarin aanstaande donderdag de kruisweg van Jezus wordt uitgebeeld. Danny de Munk speelt Jezus, Frans Bauer Petrus en Berget Lewis is Maria.
quote:
Ik had ooit het plan een TV-format te bedenken, maar dan moet ik mezelf helemaal inlikken bij die incestvader, genaamd Nsyygokd bsm Morielrtl...quote:Op woensdag 4 april 2012 14:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Och Jezus, we hadden het kunnen wetener moet weer iets geplugged worden.
Dat is een lastige taak gezien het feit dat het gros die wel kijkt ook goed zijn best doet om dit topic te verzieken.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal niet meer. Al een lange tijd niet meer.
Ik verziek alleen deze topicreeks...
Krijg toch allemaal mijn klerenquote:Op woensdag 4 april 2012 13:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is een lastige taak gezien het feit dat het gros die wel kijkt ook goed zijn best doet om dit topic te verzieken.
Nee Danny kan ik wel waarderen, want Amsterdam is poep op de stoep, en haat in de straat.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent niet bang dat Danny gaat zingen?
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee Danny kan ik wel waarderen, want Amsterdam is poep op de stoep, en haat in de straat.
Hmm als een Jezus die gekruisigd gaat worden dan juist wel.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Ik vind Danny ook leuk, maar als Jezus? Dat dan weer niet.
Gemist.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:33 schreef alors het volgende:
Die lui daarachter die even live op tv wilden zoenen!!!
Nu weerquote:Op woensdag 4 april 2012 19:33 schreef alors het volgende:
Ik zag ze nu weer vozen inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2012 19:33 schreef alors het volgende:
echte liefdequote:Op woensdag 4 april 2012 19:33 schreef alors het volgende:
Ze zitten dus voor de kijker links achter Matthijs, kale gast en chickie met colbertje.quote:
En ook dat stelletje rechts.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zitten dus voor de kijker links achter Matthijs, kale gast en chickie met colbertje.
ja idd is afgesproken werk sowiesoquote:Op woensdag 4 april 2012 19:36 schreef zeebeschuit het volgende:
Daarboven zitten ze ook al te zoenen. Zeker weer weddenschap ofzo
Flodder 2 is Amerika.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:38 schreef Elusive het volgende:
er zijn maar 3 goede Nederlandse films, namelijk
Flodder 1,
Flodder 2 en
Flodder in Amerika
duh giel zit erquote:
Voor Een Briefkaart Op De Eerste Rang.quote:
praten ze ergens over dan? ik kijk naar t publiekquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Voor Een Briefkaart Op De Eerste Rang.
Alleen moeten we dan Bob Bouma opgraven.
Het Beest?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:40 schreef tong80 het volgende:
Leuk dit weet bijna alles maar ben steeds te laat
In welke film speelden Willem Ruis en Sonja Barend ?
Ik ook, volgens mij hebben we niet veel gemist.quote:
Die film met Andre van Duin, kom niet op de titel.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:40 schreef tong80 het volgende:
Is dat die film waarin Peter Jan Rens wordt afgetrokken door Monique v/d Venquote:Op woensdag 4 april 2012 19:40 schreef tong80 het volgende:
Jawel man, een hilarische kwis, Miss Montreals nieuwe cd, en zoenende stelletjes in het publiek!!!!quote:Op woensdag 4 april 2012 19:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ook, volgens mij hebben we niet veel gemist.
Kort Amerikaansquote:Op woensdag 4 april 2012 19:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is dat die film waarin Peter Jan Rens wordt afgetrokken door Monique v/d Ven
Joep Meloen?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Die film met Andre van Duin, kom niet op de titel.
Nee dat is een andere Wolkers verfilming... Brandende liefdequote:Op woensdag 4 april 2012 19:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is dat die film waarin Peter Jan Rens wordt afgetrokken door Monique v/d Ven
zou me niks verbazen, die zijn wel heel wanhopig gezien die minutendurende reclames in de duurste reclameblokkenquote:Op woensdag 4 april 2012 19:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
Volgens mij heeft al dat gezoen te maken met axe
Ik ook, ik kan de vrouwen echt niet meer van me afslaan door dat stomme axe!!quote:Op woensdag 4 april 2012 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
zou me niks verbazen, die zijn wel heel wanhopig gezien die minutendurende reclames in de duurste reclameblokkenik hoop dat ze snel failliet gaan.
hahaquote:Op woensdag 4 april 2012 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook, ik kan de vrouwen echt niet meer van me afslaan door dat stomme axe!!
en het axe effect is ook een grote leugenquote:Op woensdag 4 april 2012 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
zou me niks verbazen, die zijn wel heel wanhopig gezien die minutendurende reclames in de duurste reclameblokkenik hoop dat ze snel failliet gaan.
Heb jij toch niet nodig?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
Is er ook een vrouwenversie van die AxeKijken of het werkt.
Vroegah was dat Impulse, maar ik weet niet of dat nog bestaat.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
jij kijkt geen reclame?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
Het begint een beetje een overdosis te worden. Het lijkt Jeroen van Coningsbrugge of Jan Kooiemans wel.quote:
Jan Kooijemans is tenminste nog lekker om naar te kijken, die andere twee niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het begint een beetje een overdosis te worden. Het lijkt Jeroen van Coningsbrugge of Jan Kooiemans wel.
nou, de vrouwelijk versie om mannen te versieren is er.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zap tijdens de reclame, dus amper inderdaad.
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Jan Kooijemans is tenminste nog lekker om naar te kijken, die andere twee niet.
Niet, Jeroen is een heerlijke vent om te zien. En dat zeg ik als hetero.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Wat blijft dat lang hangen.quote:
Met een zak over zijn hoofd en een prop in zijn mond ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet, Jeroen is een heerlijke vent om te zien. En dat zeg ik als hetero.
Echt waar.
Groenerig imago?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:47 schreef Frag_adder het volgende:
waarom gaat rutte eigenlijk op de fiets naar het katshuis hij woont daar toch?
Homo.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt waar.
Ik even blij dat ik Jeroen niet ben!quote:Op woensdag 4 april 2012 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
Met een zak over zijn hoofd en een prop in zijn mond ja.
Een kalende man. Sure......quote:Op woensdag 4 april 2012 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt waar.
Duurde nog lang.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:48 schreef zeebeschuit het volgende:
Er gebeurt daar achteraan iets zien jullie. Zeker producer die ze waarschuwt nu.
Wie is Jan Kooijemans dan ?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Heeft zijn moeder de auto misschien nodig.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:47 schreef Frag_adder het volgende:
waarom gaat rutte eigenlijk op de fiets naar het katshuis hij woont daar toch?
Ik zag het jaquote:Op woensdag 4 april 2012 19:48 schreef zeebeschuit het volgende:
Er gebeurt daar achteraan iets zien jullie. Zeker producer die ze waarschuwt nu.
Ik zag mensen wel opeens allemaal hun hoofd omdraaien en ergens naar kijken inderdaad.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:48 schreef zeebeschuit het volgende:
Scapino balletquote:Op woensdag 4 april 2012 19:48 schreef Elusive het volgende:
[..]
Wie is Jan Kooijemans dan ?
Waar heeft hij ooit gevoetbald?
Dat was wel heel gemakkelijk.quote:
Al die mensen verdienen een nekschotquote:Op woensdag 4 april 2012 19:48 schreef zeebeschuit het volgende:
Inderdaad. Er is ook al een stelletje weg.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:48 schreef zeebeschuit het volgende:
Die klefbekkers?quote:
Een 1 of andere lul uit een soapquote:Op woensdag 4 april 2012 19:48 schreef Elusive het volgende:
[..]
Wie is Jan Kooijemans dan ?
Waar heeft hij ooit gevoetbald?
Als je van friendzone houdt, zou ik dat doen als ik jou wasquote:Op woensdag 4 april 2012 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was wel heel gemakkelijk.
Het is een taktiek. Ik geloof dat vrouwen homo's leuk vinden dus ik doe alsof ik homo ben. Kan nooit fout gaan.
Voor je het weet zit je met Heleen van Royen opgescheept.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was wel heel gemakkelijk.
Het is een taktiek. Ik geloof dat vrouwen homo's leuk vinden dus ik doe alsof ik homo ben. Kan nooit fout gaan.
Er zaten meerder stellen te zoenenquote:Op woensdag 4 april 2012 19:50 schreef Strani het volgende:
Wat was het? Zat een stel te zoenen in het publiek en zijn ze nu weggehaald? Dat had ik even gemist.
Het halve publiek zat te bekken.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:50 schreef Strani het volgende:
Wat was het? Zat een stel te zoenen in het publiek en zijn ze nu weggehaald? Dat had ik even gemist.
Ze laten Frans Bauer zitten.quote:
Do re mi fa sol, alweer een blaadje vol kutjournalistiek waar een paard de hik van krijgt.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:50 schreef DrDentz het volgende:
En Genee pleurt dan gewoon wat die trainer zegt als waarheid in de krant, dat is geen journalistiek.
Haha. Ach, vrouwen zijn leuke vrienden.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je van friendzone houdt, zou ik dat doen als ik jou was
wordt daar iemand hitsig van dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Misschien hadden ze wat op Matthijs moeten spuiten, kijken of hij werd aangevallen door hitsige vrouwen.
Ze zaten wel te zoenen, dus schijnbaar wel.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
wordt daar iemand hitsig van dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |