Lesbeau?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:56 schreef Cher- het volgende:
Doe een plaatje van een Braziliaanse chick. Niet een tompoes.
90% van fok zijn mannen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:54 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik snap de fun echt niet. Heel FOK! blijkt er plat om te liggen.
quote:
quote:
wel erg letterlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:57 schreef Chai het volgende:
Gewoon het is leuk dat TS zichzelf zo te kakken durft te zetten. [ afbeelding ]
Geen flauw idee, jij? Sowieso 80% van de vrouwen op fok zijn niet biseksueel trouwens. Dat zeggen ze om erbij te horen en aandacht op te eisen van de boys.quote:
Mja, maar serieus, dat is toch geen humor? Het is ranzig dat iemand dat überhaupt al op internet neerzet met foto's erbij. Ik kan er niet om lachen dat iemand in zijn broek schijt en er vervolgens foto's van maakt, maar ok. Humor voor 12-jarigen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
90% van fok zijn mannen.
mannen houden nou eenmaal van poep
humor kun je het niet noemen, maar tis wel leuk om TS uit te lachenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:59 schreef Cher- het volgende:
[..]
Mja, maar serieus, dat is toch geen humor? Het is ranzig dat iemand dat überhaupt al op internet neerzet met foto's erbij. Ik kan er niet om lachen dat iemand in zijn broek schijt en er vervolgens foto's van maakt, maar ok. Humor voor 12-jarigen.
Ik ook.. Beats the hell out of bonkjes en sliertjespraatquote:
Ja ik ben lesbischquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:59 schreef Cher- het volgende:
[..]
Geen flauw idee, jij? Sowieso 80% van de vrouwen op fok zijn niet biseksueel trouwens. Dat zeggen ze om erbij te horen en aandacht op te eisen van de boys.
quote:
Ik ook, hebben we samen 12 jarigen humor.quote:
Ik weet het nietquote:
haiquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook.. Beats the hell out of bonkjes en sliertjespraat
qftquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook, hebben we samen 12 jarigen humor.
Hoiquote:
Welkom bij de club.quote:
Poep betekent in het Belgisch iets anders en dat is dan weer niet erg.quote:
Praatgroepje?quote:
"We hebben een clubje opgericht.." (8)quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"We hebben een clubje opgericht.." (8)
no shitquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Poep betekent in het Belgisch iets anders en dat is dan weer niet erg.
Ooohhh zoo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Poep betekent in het Belgisch iets anders en dat is dan weer niet erg.
Snap ik ook nooit. Ik weet nog dat er een "poept in de broek"-moment zat in de eerste Sex & The City film. Totaal niet om kunnen lachen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:59 schreef Cher- het volgende:
Mja, maar serieus, dat is toch geen humor? Het is ranzig dat iemand dat überhaupt al op internet neerzet met foto's erbij. Ik kan er niet om lachen dat iemand in zijn broek schijt en er vervolgens foto's van maakt, maar ok. Humor voor 12-jarigen.
datquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook.. Beats the hell out of bonkjes en sliertjespraat
quote:
quote:
hi5quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook, hebben we samen 12 jarigen humor.
Hehe serieus? Ik vond dat juist wel grappig maar dat is meer omdat Charlotte ook zo mooi kan kijken daarbijquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Snap ik ook nooit. Ik weet nog dat er een "poept in de broek"-moment zat in de eerste Sex & The City film. Totaal niet om kunnen lachen.
Wel lekker geslapen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:05 schreef Dqod het volgende:
Ik hoop toch eigenlijk dat ik morgen weer aan t werk kan, dit is ook niks
Mja, ik vrees met grote vreesj0ns
quote:
Vannacht niet, dutje was vanmiddag wel ff lekker, mja, nu ben ik helemaal hangerigquote:
O jeequote:Op dinsdag 3 april 2012 20:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vannacht niet, dutje was vanmiddag wel ff lekker, mja, nu ben ik helemaal hangerig![]()
ik las hongerigquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vannacht niet, dutje was vanmiddag wel ff lekker, mja, nu ben ik helemaal hangerig![]()
Dat bedoel ik.. En dan kom je (vind ik iig) ook zo slecht in slaap altijd, als je 's avonds dan weer naar bed gaatquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O jee
Mja, ik ging ook weleens na het avondeten slapen, daarna wakker worden is echt helemaal niet zo tof.
Not so much todayquote:
Truequote:Op dinsdag 3 april 2012 20:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. En dan kom je (vind ik iig) ook zo slecht in slaap altijd, als je 's avonds dan weer naar bed gaat
Amenquote:
Misschien vinden mensen over het algemeen poep grappen/gebeurtenissen grappig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Snap ik ook nooit. Ik weet nog dat er een "poept in de broek"-moment zat in de eerste Sex & The City film. Totaal niet om kunnen lachen.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Not so much today
Of nou ja, wel hongerig, maar krijg het maar lastig weg.. Smaakt niet
say what now?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom heb ik een mijnbevrorenballenenik-tinychat in mijn browser staan?
Nja valt mee met snotterigheid, maar wel verdomd zere keel en koppijn dus en nu ril ik weer en straks heb ik t weer keiwarm wsl.. Me sadquote:
Wacht wat?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom heb ik een mijnbevrorenballenenik-tinychat in mijn browser staan?
kopje thee, painkillers en een snuggy?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja valt mee met snotterigheid, maar wel verdomd zere keel en koppijn dus en nu ril ik weer en straks heb ik t weer keiwarm wsl.. Me sad
Dan is het automatisch een goede chatquote:
Ja en nu is het te laat en heeft MK rugpijn.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, sorry, heb nog geen kans gehad voor die massage
Hoe komtquote:
Ja, ja en.. Nou, nu dan ff welquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kopje thee, painkillers en een snuggy?
het spijt mequote:Op dinsdag 3 april 2012 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en nu is het te laat en heeft MK rugpijn.
Dat programmaquote:
ja, al vanaf vrijdagquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en nu is het te laat en heeft MK rugpijn.
Heb je een bad?quote:
geen idee. tis al vanaf vrijdag aan een stukquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe komt
[..]
Ja, ja en.. Nou, nu dan ff wel![]()
Ik ga idd maar eens een kopje thee drinken ff snel, brb![]()
nee helaasquote:
atquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:17 schreef Maisnon het volgende:
nu is er net een tinychat genoemd en dan is het zo leeg daar
ik ben er nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:17 schreef Maisnon het volgende:
nu is er net een tinychat genoemd en dan is het zo leeg daar
ik ook nietquote:
Zegt mevrouw 'uhh ik ben brak ahhh uhhh'quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Veel kwaaltjes hier, ik dacht dat vrouwen meer konden hebben dan mannen
qftquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zegt mevrouw 'uhh ik ben brak ahhh uhhh'
baaahquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:24 schreef Trollscience het volgende:
Stiefmoeder die vol in je gezicht uitademt met haar ranzige stinkadem![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:32 schreef Chai het volgende:
Of bedoel je dat je tijdens het hardlopen in je broek gaat schijten en dat je stiefma je dan op moet halen?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:32 schreef Chai het volgende:
Of bedoel je dat je tijdens het hardlopen in je broek gaat schijten en dat je stiefma je dan op moet halen?
Ja maar dan ben ik ook echt goed brakquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zegt mevrouw 'uhh ik ben brak ahhh uhhh'
en ik heb ook goed rugpijn.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik ook echt goed brak
boo fking hooquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik ook echt goed brak
Gulmezquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Cancer, krijg ik een DM in het turks van Gulmez. Kkflikkertje
Was je weer aan 't e-pesten?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Cancer, krijg ik een DM in het turks van Gulmez. Kkflikkertje
ik blijf maar naar jouw UI kijkenquote:
Wat een lijpe shit. Wel vet.quote:
HAAAAA. Lente is inderdaad weer begonnen merk ikquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
verdomme toch ik heb zo'n leuke collega![]()
![]()
![]()
En jij hebt gezegd dat chai een dikke kont heeft dat kan ook niet hequote:Op dinsdag 3 april 2012 20:50 schreef Mozy het volgende:
vaseline is gemeen tegen mij ze zegt dat ze de polies gaat bellen en gaat lullen dat ik chais paard gestolen heb
Pics.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
Uhu, muziekje aan 't begin is ook tof.quote:
Picsquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
heb er geen pic's vanquote:
whatthefuckamireadingquote:
in de winter heb ik ook pik-drang hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:51 schreef Mozy het volgende:
Ze zon begint te schijnen en alle fokkiners hebben een pik nodig.
ogendicht en heel hard scrollen !!!quote:
Lekker opwarmen van binnenuit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
in de winter heb ik ook pik-drang hoor
pik-drangquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
in de winter heb ik ook pik-drang hoor
van die halve grapjes met een dikke knipoog die semi serieus zijn.quote:
quote:
preciesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Oh dat jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
van die halve grapjes met een dikke knipoog die semi serieus zijn.
'Haha nou collega ik ga via de achterdeur, daag!'quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
van die halve grapjes met een dikke knipoog die semi serieus zijn.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:55 schreef Dqod het volgende:
Ik mag klagen VasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen die sc's teruglezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
/ kantoorhumor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'Haha nou collega ik ga via de achterdeur, daag!'
'Jaaa he, jij houd wel van achterlangs zeker? ahahahaxD'
?
Hij stond daar nog hoor, hij scrollt niet automatisch meequote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
?
Ja iddquote:
Inb4 het was Bonnie's schuld, ze was op de laptop gaan liggen, omdat lekker warmquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij stond daar nog hoor, hij scrollt niet automatisch mee
Al die endorfine die aangemaakt toch, er moet wat meequote:Op dinsdag 3 april 2012 20:51 schreef Mozy het volgende:
Had ze best kunnen doenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inb4 het was Bonnie's schuld, ze was op de laptop gaan liggen, omdat lekker warm
ik slik daar pillen voor, kopen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Al die endorfine die aangemaakt toch, er moet wat mee
Ik mag klagen VasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
jaquote:
het gaat wel wat verderquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
?
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:56 schreef Mozy het volgende:
Ik heb helemaal geen kut-drang. Ik wil gewoon mijn ei kwijt.
wacht wat
liefdequote:
Ga je mee douchen?quote:
vind zn vriendin niet tofquote:
Smeerlapquote:
Mij hoor je er niet over.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:51 schreef Mozy het volgende:
Wat is dat voor flapdrol.quote:
zo keek ik ook jaquote:
durf ik nietquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
?
Gister was je minder beleefd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een echte dame kan zich controleren.Zolang dat maar niet doorslaat in het bed.
Oh?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moh-Z. Ik ben je bitch niet he, die heb je al.
Eerst keer dat ik mijn leven pasta maakte,quote:
Kop op man. Iedereen heeft wel eens een kankermomentje.quote:
Haha heerlijk topicquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kop op man. Iedereen heeft wel eens een kankermomentje.
Ik hoorde laatst nog van iemand die ging hardlopen en daarna inzijn broek poepte en zijn moeder belde omhem op te halen uit een weiland.
Hahaha ofniequote:
Neuh laat maar zitten etenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ofnie
Maar nu dan met eten? crackers met pindakaas?
Zonde. Daar gaan je stats...quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Neuh laat maar zitten eten
Heb genoeg aan die poeppics
Oh ja, dat was Braun.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:17 schreef Mozy het volgende:
Poeptopics.
Die gast die gingen koken met schijt.dat was echt geniaal.
Serieus? Hedde ie t nog opgevreten ofwaquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:17 schreef Mozy het volgende:
Poeptopics.
Ik mag klagen VasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
dat moet een grap zijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:17 schreef Mozy het volgende:
Poeptopics.
Om te kotsen idd. Liever een buikje dan zo'n vieze ectoquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:27 schreef Chai het volgende:
Mannen met ondergewicht, dat is echt zo lelijk.
Vaak ook mannen die zich totaal niet kunnen kleden, waardoor het nog meer geaccentueerd wordt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:27 schreef Chai het volgende:
Mannen met ondergewicht, dat is echt zo lelijk.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:28 schreef Mozy het volgende:
Ecto'saltijd respect voor dat soort mensen. Gewoon door gaan en geen eind er aan maken.
In dat versieren moeilijk of niet topic zitten allemaal van die skinny bitches.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Om te kotsen idd. Liever een buikje dan zo'n vieze ecto
Zonder handen mag ik van mij part dood hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:30 schreef Sinosappel het volgende:
Oke ik heb deze vraag weleens eerder gesteld volgens mij maar nu ff serieus oke.
Als je MOEST kiezen, je eigen hand eraf hakken of seks met een ecto? Eerlijk.
Oh eens even kijkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
In dat versieren moeilijk of niet topic zitten allemaal van die skinny bitches.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:30 schreef Sinosappel het volgende:
Oke ik heb deze vraag weleens eerder gesteld volgens mij maar nu ff serieus oke.
wat denk je zelf..quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:30 schreef Sinosappel het volgende:
Zeg haar de waarheid, NGquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]nou wat moeilijk zeg. Als je voor je eigen hand eraf hakken kiest, ben je gewoon een kankerdebiel. Ben jij een kankerdebiel?
Seks met een ecto x 1000quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:30 schreef Sinosappel het volgende:
Dan maar ecto neukenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:30 schreef Sinosappel het volgende:
Dat was voor iedereen.quote:
Ik voel de draadloze liefde.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:32 schreef Yv. het volgende:
[..]
Dat was voor iedereen..
Maar ik zit mobiel en dan is het wat meer moeite om iedereen te citeren.
praat niet over mijn vriendinquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ze liever gevuld had met een goeie ass en cup F?
Pics?quote:
Sowieso. Is alleen niks mis mee, die hebben vaak wel een mooie vorm bips.. als ze die hebben.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ze liever gevuld had met een goeie ass en cup F?
Jaaaa tochquote:
Je bent gewoon een zeikwijf.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:34 schreef Sinosappel het volgende:
Al die mensen hier die een ecto zouden neuken
Zou je mij ecto noemen btw?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:34 schreef Sinosappel het volgende:
heb je al gezienquote:
Hak jij je hand maar af.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:34 schreef Sinosappel het volgende:
ja, dat was eigenlijk serieus ja..quote:
dat + foto's maken.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Zit er ook nog iets tussen ecto en wat er na komt? Of is het dit of dat?
En wat zit er tussen ecto en meso? Of bestaat dat niet volgens dat plaatje?quote:
daar zat ik ook al op te wachten jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef BobbyB het volgende:
Komt ze met een doormidden gehakte sinasappel, wedden?
Dat plaatje is wel hééél erg zwartwit trouwensquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En wat zit er tussen ecto en meso? Of bestaat dat niet volgens dat plaatje?![]()
Ik ben gewoon, normaal![]()
Ja, heb ik wel zin in, maarja, beter flinke poos niet
Nee hoor, er is ook rood gebruikt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat plaatje is wel hééél erg zwartwit trouwens
dit is zo belachelijkquote:
o rly.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heb jij een kleurenversie?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En wat zit er tussen ecto en meso? Of bestaat dat niet volgens dat plaatje?![]()
Ik ben gewoon, normaal![]()
Ja, heb ik wel zin in, maarja, beter flinke poos niet
quote:
Flubenol.quote:
Seks met een ecto dab maar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:30 schreef Sinosappel het volgende:
Waar is die foto?quote:
Aarsmadenquote:
userfotosquote:
vet inspuiten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat is een snelle manier om aan te komen?
Eten en niet bewegen. It works.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja?quote:
watquote:
je zou verdomme met mij samen douchen, nu ben je terug, en ik ben nog altijd niet gewassen. wat is deze?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:40 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:21 schreef Panzermaus het volgende:
Is echt heel erg weinig.Je hebt van die mooie apps voor je smartphone, kun je alles invoeren wat je gegeten hebt en zoekt hij het allemaal voor je uit. Kun je dus ook zien hoeveel energie wat levert etc. Handig. Probeer maar eens in te vullen, ben benieuwd op hoeveel kcal je uitkomt. Verwacht niet dat het veel is iig.
Ik heb een tijdje op een dergelijk 'schema' geleefd.
[..]
Eet inmiddels alweer meer, maar mijn basis is nog altijd brood met pindakaas en melk.
Probeer dit eens voor een week, 7 dagen lang, maak er een verplichting van.
[..]
Waarschijnlijk groei jij ook al met de helft daarvan, dus maak er maar 8 plakken (grof) volkoren brood van, en 2 literpakken volle melk. Meer vetmassa aanzetten dan nodig... is niet nodig.
Weeg morgenochtend je gewicht en doe dat over een week nog een keer. Ook 's ochtends. En kijk dan naar het verschil. Trainen komt later wel, ga eerst maar eens iets meer eten. Een kg per week is wel haalbaar nu.
[..]
Probeer maar eens. Als je het geld niet ervoor hebt dan ga je maar bedelen, ik zou meteen 20 euro geven om van mijn schuldgevoel af te komen.
Ja dan dus niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je zou verdomme met mij samen douchen, nu ben je terug, en ik ben nog altijd niet gewassen. wat is deze?
Link?quote:
[Bodybuilding] (#197) Waar we melk drinken in de biosquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil je wel even wassen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je zou verdomme met mij samen douchen, nu ben je terug, en ik ben nog altijd niet gewassen. wat is deze?
Ja, je stond in het washokquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mwohquote:
Jij douched ook met iedereenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je nog geen eigen doucheslet hebt, loop je wel erg achter.quote:
Ik ben dan ook DE Dqod, rememberquote:
fixedquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je nog geen eigen douchebanga hebt, loop je wel erg achter.
Douwe Egberts Dqodquote:
Mai Bed.quote:
Godver!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je nog geen eigen doucheslet hebt, loop je wel erg achter.
Mijn bloed is koffiequote:
Mijn bedquote:
Pics van je ecto body danquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Zware opgave voor boi NG, om vanaf next week compleet z'n levensstylo om te gooien![]()
Gaat het hem lukken? Naah, kans is klein, maar ben d'r verdulleme wel op gebrand eigenlijkMet mijn levensstylo word ik geen opa
![]()
dat heb je al vaker gezegdquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Zware opgave voor boi NG, om vanaf next week compleet z'n levensstylo om te gooien![]()
Gaat het hem lukken? Naah, kans is klein, maar ben d'r verdulleme wel op gebrand eigenlijkMet mijn levensstylo word ik geen opa
![]()
Mag niet...quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mag niet van m'n vriendin
En ecto
Ik streef er naar om een ecto te worden. Elke dag een goeie maaltijd eten en ff wachten tot de voedingsmiddelen zijn ingewerkt en dan vinger in de keel. Werkt heel goed, ben al 450 kilo afgevallen dat is echt fantastisch.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mag niet van m'n vriendin
En ecto
Dat kloptquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
dat heb je al vaker gezegd
maar ik steun je volledig
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik streef er naar om een ecto te worden. Elke dag een goeie maaltijd eten en ff wachten tot de voedingsmiddelen zijn ingewerkt en dan vinger in de keel. Werkt heel goed, ben al 450 kilo afgevallen dat is echt fantastisch.
Als je elke dag dat doet, dan wen je er toch zo aan dat je er niet meer van kan overgeven?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik streef er naar om een ecto te worden. Elke dag een goeie maaltijd eten en ff wachten tot de voedingsmiddelen zijn ingewerkt en dan vinger in de keel. Werkt heel goed, ben al 450 kilo afgevallen dat is echt fantastisch.
Haha.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja dat zei ze. jaaa je mag geen foto's van je lichaam op fok zetten hooor!!!!
Pittig hoor, die vriendin van je.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pics.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Net zo pittig als d'r vlotte kapsel.
/ignore.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef Cher- het volgende:
[..]
Omgggg. Je spuit toch ook geen vet eruit als je wil afvallen?
Nee dan kan je juist overgeven zonder je vinger in je keel te stekenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je elke dag dat doet, dan wen je er toch zo aan dat je er niet meer van kan overgeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |