Lesbeau?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:56 schreef Cher- het volgende:
Doe een plaatje van een Braziliaanse chick. Niet een tompoes.
90% van fok zijn mannen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:54 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik snap de fun echt niet. Heel FOK! blijkt er plat om te liggen.
quote:
quote:
wel erg letterlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:57 schreef Chai het volgende:
Gewoon het is leuk dat TS zichzelf zo te kakken durft te zetten. [ afbeelding ]
Geen flauw idee, jij? Sowieso 80% van de vrouwen op fok zijn niet biseksueel trouwens. Dat zeggen ze om erbij te horen en aandacht op te eisen van de boys.quote:
Mja, maar serieus, dat is toch geen humor? Het is ranzig dat iemand dat überhaupt al op internet neerzet met foto's erbij. Ik kan er niet om lachen dat iemand in zijn broek schijt en er vervolgens foto's van maakt, maar ok. Humor voor 12-jarigen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
90% van fok zijn mannen.
mannen houden nou eenmaal van poep
humor kun je het niet noemen, maar tis wel leuk om TS uit te lachenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:59 schreef Cher- het volgende:
[..]
Mja, maar serieus, dat is toch geen humor? Het is ranzig dat iemand dat überhaupt al op internet neerzet met foto's erbij. Ik kan er niet om lachen dat iemand in zijn broek schijt en er vervolgens foto's van maakt, maar ok. Humor voor 12-jarigen.
Ik ook.. Beats the hell out of bonkjes en sliertjespraatquote:
Ja ik ben lesbischquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:59 schreef Cher- het volgende:
[..]
Geen flauw idee, jij? Sowieso 80% van de vrouwen op fok zijn niet biseksueel trouwens. Dat zeggen ze om erbij te horen en aandacht op te eisen van de boys.
quote:
Ik ook, hebben we samen 12 jarigen humor.quote:
Ik weet het nietquote:
haiquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook.. Beats the hell out of bonkjes en sliertjespraat
qftquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook, hebben we samen 12 jarigen humor.
Hoiquote:
Welkom bij de club.quote:
Poep betekent in het Belgisch iets anders en dat is dan weer niet erg.quote:
Praatgroepje?quote:
"We hebben een clubje opgericht.." (8)quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"We hebben een clubje opgericht.." (8)
no shitquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Poep betekent in het Belgisch iets anders en dat is dan weer niet erg.
Ooohhh zoo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Poep betekent in het Belgisch iets anders en dat is dan weer niet erg.
Snap ik ook nooit. Ik weet nog dat er een "poept in de broek"-moment zat in de eerste Sex & The City film. Totaal niet om kunnen lachen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:59 schreef Cher- het volgende:
Mja, maar serieus, dat is toch geen humor? Het is ranzig dat iemand dat überhaupt al op internet neerzet met foto's erbij. Ik kan er niet om lachen dat iemand in zijn broek schijt en er vervolgens foto's van maakt, maar ok. Humor voor 12-jarigen.
datquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook.. Beats the hell out of bonkjes en sliertjespraat
quote:
quote:
hi5quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook, hebben we samen 12 jarigen humor.
Hehe serieus? Ik vond dat juist wel grappig maar dat is meer omdat Charlotte ook zo mooi kan kijken daarbijquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Snap ik ook nooit. Ik weet nog dat er een "poept in de broek"-moment zat in de eerste Sex & The City film. Totaal niet om kunnen lachen.
Wel lekker geslapen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:05 schreef Dqod het volgende:
Ik hoop toch eigenlijk dat ik morgen weer aan t werk kan, dit is ook niks
Mja, ik vrees met grote vreesj0ns
quote:
Vannacht niet, dutje was vanmiddag wel ff lekker, mja, nu ben ik helemaal hangerigquote:
O jeequote:Op dinsdag 3 april 2012 20:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vannacht niet, dutje was vanmiddag wel ff lekker, mja, nu ben ik helemaal hangerig![]()
ik las hongerigquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vannacht niet, dutje was vanmiddag wel ff lekker, mja, nu ben ik helemaal hangerig![]()
Dat bedoel ik.. En dan kom je (vind ik iig) ook zo slecht in slaap altijd, als je 's avonds dan weer naar bed gaatquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O jee
Mja, ik ging ook weleens na het avondeten slapen, daarna wakker worden is echt helemaal niet zo tof.
Not so much todayquote:
Truequote:Op dinsdag 3 april 2012 20:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. En dan kom je (vind ik iig) ook zo slecht in slaap altijd, als je 's avonds dan weer naar bed gaat
Amenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |