Zucht.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb echt hele grappige, maar die staan hier niet op de computer zag ik net.
Ik ook maar de theme isquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb zo'n tyfushekel aan the Bold and Beautiful he
Is allang bekendquote:
een minilotjequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ThnxDenk dat onze kinderen ook wel zo blond zullen worden
Als ik op die link klik, opent ie hem niet omdat er malware gedetecteerd is?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leuk.Mooi gezichtje.
[..]
Hoe fucking cute was jij vroeger
Babypics van jou?
hahahahaha, waaauw ja, dat is wel heeeeeel toevallig jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:13 schreef Chai het volgende:
Hehe, heeft Gridlok mij net op facebook, toevallig net een kattenfoto en een paardenfoto vandaag erop gezet.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahaha, waaauw ja, dat is wel heeeeeel toevallig jaGodverdomme zeg, what are the odds
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:50 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Godver,
Was dus een rondje aan het hardlopen want ja, deze boi moet toch in shape blijven.
Na 5 kilometer kreeg ik een beetje aandrang en liet ik een paar scheetjes. Op dat moment voelde ik al dat de volgende scheet dodelijk zou zijn. Op dat moment koos ik ervoor om door te lop. en, achteraf gezien niet de beste beslissing uit mijn leven...
Na 9.8 km wou ik een sprintje inzetten maar ik voelde al dat het hem niet zou worden.. ik stopte na 10km en toen ging het fout. Uit pure wanhoop liep ik met dichtgeknepen cheeks naar de bosjes maar dat mocht al niet meer baten.
Nu in het gras aan het wachten tot mijn moederme ophaalt. Niet verwacht dat dit mij ooit zou overkomen.
Bij genoeg animo zal ik fotos posten als bewijs als ik thuis ben![]()
+ Nog net optijd nieuwe schoen uitgedaan voordat deze ook ten prooi viel aan de bruine massa
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:03 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ok als je goed kijkt zie je hoe nat mijn broek is tot onder![]()
[ afbeelding ]
mijn uitzicht dus ik was redelijk safe, het is een doodlopend stukje in de polder waar weleens iemand zit te vissen![]()
[ afbeelding ]
Vliegen op bezoek, mijn schone rechtersok links aangedaan over mijn broek zodat "het" er niet uit zou lopen als ik op zou staan![]()
![]()
[ afbeelding ]
spoilertijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok een modje zal deze wel snel verwijderen dit is echt te ziek ik waarschuw jullie!![]()
![]()
deze is voor het ogrish, /b, theync.com volk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:32 schreef Chai het volgende:
Moet je nagaan hoe erg dat eruit ziet bij een groot ongelukje.
hoezo?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:19 schreef Mozy het volgende:
Het is pas dinsdag NG, en nu al afkick problemen?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:37 schreef Cher- het volgende:
Lieve Kitty, mijn broer is 28 en wordt dit jaar 29. Er zit 10 jaar verschil tussen ons. Feitelijk is hij mijn halfbroer maar ik zie hem gewoon als mijn echte broer.
Het was maar een klein ongelukje, hoor.quote:
quote:
quote:
4EBE ik ben stiekem verliefd op jequote:
"klein"quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was maar een klein ongelukje, hoor.
je verpest mijn mijn mijn uit de kastkommomentquote:
Neequote:Op dinsdag 3 april 2012 19:48 schreef Chai het volgende:
Trollscience en je al ontmaagd door flippie uit je fobo?
Ik zie zelfs nog een quote van mij in zn foboquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:48 schreef Chai het volgende:
Trollscience en je al ontmaagd door flippie uit je fobo?
heb je daar ooit in gezeten?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je verpest mijn mijn mijn uit de kastkommoment
ranzige schijt is gewoon grappig voor sommige mensenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:53 schreef Cher- het volgende:
Wat is er zo ontzettend grappig aan die ranzige schijt topics?En zo'n zieke geest die foto's post die ik niet eens durf te bekijken gewoon.
Ik snap de fun echt niet. Heel FOK! blijkt er plat om te liggen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ranzige schijt is gewoon grappig voor sommige mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |