Een beetje maar ook wel raar om te zien vind ik.quote:
Dit. Baby's zijn best saai eigenlijk maar die leeftijd. Wat ga ik veel ouwehoeren met haar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ze 1 anderhalf of 2 worden... Zo meesterlijk
Was het een jongetje?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Toen ik ooit op kraamvisite was bij m'n achternichtje greep ze gelijk m'n tieten voor melk toen ik d'r vast had. Was een beetje awkward eigenlijk
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Toen ik ooit op kraamvisite was bij m'n achternichtje greep ze gelijk m'n tieten voor melk toen ik d'r vast had. Was een beetje awkward eigenlijk
Ja kan me voorstellen dat het raar is om je eigen broer zo te zienquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:54 schreef Cher- het volgende:
[..]
Een beetje maar ook wel raar om te zien vind ik.Toen ze was geboren vorige maand gingen we daar natuurlijk (na 3 uurtjes ofzo heen) en ze waren al thuis want alles was goed gegaan. Stond ik met hem aan de wieg, ik dus voorover gebogen om haar te bekijken en hij ineens tranen omdat hij zo trots is enzo (
![]()
) en herhaalde hij de hele tijd hoe perfect en mooi ze is. Wel cute als je beseft dat mijn broer zijn gevoelens nooit toonde/altijd stoer doet.
[..]
Dit. Baby's zijn best saai eigenlijk maar die leeftijd. Wat ga ik veel ouwehoeren met haar.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:59 schreef Vaseline_ het volgende:
Lekker Aerosmith luisteren met de bass voluit
Wat lief.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:54 schreef Cher- het volgende:
[..]
Een beetje maar ook wel raar om te zien vind ik.Toen ze was geboren vorige maand gingen we daar natuurlijk (na 3 uurtjes ofzo heen) en ze waren al thuis want alles was goed gegaan. Stond ik met hem aan de wieg, ik dus voorover gebogen om haar te bekijken en hij ineens tranen omdat hij zo trots is enzo (
![]()
) en herhaalde hij de hele tijd hoe perfect en mooi ze is. Wel cute als je beseft dat mijn broer zijn gevoelens nooit toonde/altijd stoer doet.
[..]
Dit. Baby's zijn best saai eigenlijk maar die leeftijd. Wat ga ik veel ouwehoeren met haar.![]()
HAHAHAquote:
Ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:04 schreef Chai het volgende:
Lijkt me echt naar als je bij een lelijke baby op kraamvisite bent.
Jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:04 schreef Chai het volgende:
Lijkt me echt naar als je bij een lelijke baby op kraamvisite bent.
Hahaha deze zie ik ook echt pas voor het eerst, geniaal gedaan welquote:
Als ik zijn telefoon jat kan ik ook gewoon bij jou lurken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:04 schreef Gridlok het volgende:
Heb je vriendje op feesboek chai, ben je al jelly?
Vind ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik zijn telefoon jat kan ik ook gewoon bij jou lurken.
heb ik hier niet, wel schattige kleuterfoto'squote:Op dinsdag 3 april 2012 18:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Babypics van jou, L0t?
Zien!quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
heb ik hier niet, wel schattige kleuterfoto's
ok.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wiehoehoehoe. Wees dan een man, voeg Chai ook toe
Is dit een coming out?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|