Oh, dan ik ook.quote:
Ey hommo ik vroeg je watquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij wel toch, had eens een youtubefilmpje van je gezien ofzo dacht ik
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jonge hij had al gereageerd jonge jonge a zemmel no mi werde ik weet het niet meer
Nu voel ik me domquote:
NO WER MI EDE MAISNON!quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jonge hij had al gereageerd jonge jonge a zemmel no mi werde ik weet het niet meer
Soms wel, soms niet.quote:
Noem me geen kleintje!quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu voel ik me domSorry kleintje
[..]
NO WER MI EDE MAISNON!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach praktisch, overal is wel een oplossing voor tochquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.
Het is niet zo praktisch, een baby![]()
Maar mn zusje is nu zwanger en ik houd van kinderen en ik zou ado zo graag met zijn eigen baby zien...
Maar t is dus niet praktisch.
Wilt hij het zelf ook eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.
Het is niet zo praktisch, een baby![]()
Maar mn zusje is nu zwanger en ik houd van kinderen en ik zou ado zo graag met zijn eigen baby zien...
Maar t is dus niet praktisch.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Noem me geen kleintje!Hihihi, maar goeie cover trouwens. Muzikanten zijn wel mad sexy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken je het origineel dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Hihihi, maar goeie cover trouwens. Muzikanten zijn wel mad sexy.
Als we a en k niet hadden gehad wel, nu niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wilt hij het zelf ook eigenlijk?
[..]
Hihihi, maar goeie cover trouwens. Muzikanten zijn wel mad sexy.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:41 schreef Cher- het volgende:
Ik ben tante geworden en ik vind baby's eng maar mijn nichtje is wel heel mooi en lief en schattig! Nu al bijna 1 maand is ze.
Straks maak je ze stuk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
GefeliciteerdHoezo vind je baby's eng?
Gewoon saai en klein enzo. Veel te breekbaar eigenlijk. Maar mijn nichtje is gewoon een mooie baby. Niet omdat ze mijn nichtje is maar dat is nou eenmaal zo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
GefeliciteerdHoezo vind je baby's eng?
davinnik zo liefquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
Gewoon saai en klein enzo. Veel te breekbaar eigenlijk. Maar mijn nichtje is gewoon een mooie baby. Niet omdat ze mijn nichtje is maar dat is nou eenmaal zo.En mijn broer helemaal verliefd op haar. Onvoorstelbaar om te zien, nooit gedacht dat een baby een persoon zo erg kan veranderen. Van nuchter persoon naar verliefde vader.
Oh no you didn'tquote:
Als ze 1 anderhalf of 2 worden... Zo meesterlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:44 schreef Maisnon het volgende:
Mijn nichtje is dit weekend 1 gewordenlijkt me zo leuk als je er een beetje mee kan communiceren op een gegeven moment zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |