Ik waardeer je volhardenheid. Ik zou gewoon doorgaan.quote:
Aha,quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuup is gewoon dialect voor man/kerel/vent
ouwe heeft ook eigenlijk niks met leeftijd te maken, is ook hier in de regio meer een algemene begroeting tussen vrienden.
misschien dat trollscience dit kan bevestigen, of zijn woonplaats valt weer net buiten dat gebied
Oh, dan ik ook.quote:
Dat ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik waardeer je volhardenheid. Ik zou gewoon doorgaan.
Dat had ie zondag al bij mij gedaan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgende keer screenshot maken van zijn openstaande scherm, alle openstaande iconen en apps weghalen en dat screenshot als bureaubladachtergrond instellen. Hihaho gegarandeerd.
Tegenwoordig heb je bijna overal van die zeepdispensers.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:51 schreef Adolecens het volgende:
Een blokje zeep insmeren met die blanke nagellak en terugleggen bij het spoelbakje in de wc
dafuq? Wie moet jij dan voorstellen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik waardeer je volhardenheid. Ik zou gewoon doorgaan.
2nutz... ik ben een fokuser.quote:
Dat was om 1 aprilquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat had ie zondag al bij mij gedaan.
hihi !!1! Nee ik wil sinos hosselen.. Dat is echt voor mij de ultieme quest.. ( heb al alles is WoW gehaald namelijk )quote:
Wij thuis niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je bijna overal van die zeepdispensers.
Is een mooi filmpje van op YT. Lekker stofzuigen daarna.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wij thuis niet.
Maar wil binnenkort de föhn een keer volstoppen met meel als de oudste haar haar gaat föhnen..
Dan hebben we echt trammelant thuis
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wij thuis niet.
Maar wil binnenkort de föhn een keer volstoppen met meel als de oudste haar haar gaat föhnen..
Gewoon ervoor gaan en niet opgeven.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:55 schreef Geester het volgende:
[..]
hihi !!1! Nee ik wil sinos hosselen.. Dat is echt voor mij de ultieme quest.. ( heb al alles is WoW gehaald namelijk )
Die vond ik wel hilarisch, de eerste keer.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is een mooi filmpje van op YT. Lekker stofzuigen daarna.
Dat moet je bij k doen, a heb je al een keer poedersuiker in haar haar gegooid.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wij thuis niet.
Ik hoorde dat Sinos wel easy is... moet lukken.quote:
kknoobquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Kanker pagina 6 alweer van dezeBen ik even weg hè.
Ik ben bang dat zij zo hard gaat huilen en niet weet hoe ze ermee om moet gaan..quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat moet je bij k doen, a heb je al een keer poedersuiker in haar haar gegooid.
Pagina 2 hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Kanker pagina 6 alweer van dezeBen ik even weg hè.
wie dafuq ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:58 schreef sinepedraap het volgende:
Wat gaat dat allemaal hard hier. Kan dit niet speedchat heten of zo?
het is ook gewoon een debiel grapje.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben bang dat zij zo hard gaat huilen en niet weet hoe ze ermee om moet gaan..
A wordt alleen maar heel boos
Ja het staat nog in de lijst dus ik zie het.quote:
Soms is debiel ook leukquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is ook gewoon een debiel grapje.
Altijd tochquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja het staat nog in de lijst dus ik zie het.
Sorry ik weet niet of ik hier welkom ben.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja het staat nog in de lijst dus ik zie het.
Sorry ik weet niet of ik hier welkom ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, we moeten een keer tinychatten met z'n allen. 9~quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:59 schreef Chai het volgende:
Nee want dat is de tinychat al, dat gaat nog veel sneller.
Dat vind ik irritant, want dan kan je niet goed iets anders doen. Of nouja dat vind ik irritant.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, we moeten een keer tinychatten met z'n allen. 9~
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hoor.
Zullen we het maar bij FOK! laten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
Gewoon een keer om iedereen op cam te zien.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vind ik irritant, want dan kan je niet goed iets anders doen. Of nouja dat vind ik irritant.
Tragisch wel, ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het mooi dat iedereen hier zit te chatten alsof ze zich niks te doen hebben, en dan allemaal op werk blijken te zitten en naar huis gaan om 17.00
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:01 schreef Maisnon het volgende:
Lekker cammen met hem, lekker cammen met haar
speel jij gieterquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:02 schreef Maisnon het volgende:
Ik ging gisteren met Tchock en even met Crack gitaren via tinychat dat was wel gezellig gr
Hoezo? Hoeft niet gelijk heel persoonlijk te worden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zullen we het maar bij FOK! laten?
Lekker cammen met elkaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:01 schreef Maisnon het volgende:
oeehoeee lekker cammen met elkaar 0906 0 sex sex sexquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik zit nooit te chatten op mn werk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het mooi dat iedereen hier zit te chatten alsof ze zich niks te doen hebben, en dan allemaal op werk blijken te zitten en naar huis gaan om 17.00
Zie sig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij wel toch, had eens een youtubefilmpje van je gezien ofzo dacht ik
L0t weet het precies.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
oeehoeee lekker cammen met elkaar 0906 0 sex sex sex
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:04 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik speel gieter, wel een akoestische gieter (is anders ook zo'n gedoe met dat water en electriciteit)
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ik zong dat liedje vroeger altijd met vriendinnen, in de brugklas ofzo
Heb jij een standaard PI?quote:
Wat een stom grapjequote:Op dinsdag 3 april 2012 17:04 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik speel gieter, wel een akoestische gieter (is anders ook zo'n gedoe met dat water en electriciteit)
quote:
Wil jij nog wel een baby?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ado wil geen baby, dan vind ik dat we een hond moeten of een kat.
quote:nu komt het punt waarom ik deze post gemaakt heb, ik zoek 1 of 2 meiden die volledig op mijn kosten samen met mij een nachtje in een hotel willen slapen in een kingsize bed. Inclusief ontbijt. Er is ook een bad aanwezig
Oh, dan ik ook.quote:
Ey hommo ik vroeg je watquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij wel toch, had eens een youtubefilmpje van je gezien ofzo dacht ik
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jonge hij had al gereageerd jonge jonge a zemmel no mi werde ik weet het niet meer
Nu voel ik me domquote:
NO WER MI EDE MAISNON!quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jonge hij had al gereageerd jonge jonge a zemmel no mi werde ik weet het niet meer
Soms wel, soms niet.quote:
Noem me geen kleintje!quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu voel ik me domSorry kleintje
[..]
NO WER MI EDE MAISNON!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach praktisch, overal is wel een oplossing voor tochquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.
Het is niet zo praktisch, een baby![]()
Maar mn zusje is nu zwanger en ik houd van kinderen en ik zou ado zo graag met zijn eigen baby zien...
Maar t is dus niet praktisch.
Wilt hij het zelf ook eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.
Het is niet zo praktisch, een baby![]()
Maar mn zusje is nu zwanger en ik houd van kinderen en ik zou ado zo graag met zijn eigen baby zien...
Maar t is dus niet praktisch.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Noem me geen kleintje!Hihihi, maar goeie cover trouwens. Muzikanten zijn wel mad sexy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken je het origineel dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Hihihi, maar goeie cover trouwens. Muzikanten zijn wel mad sexy.
Als we a en k niet hadden gehad wel, nu niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wilt hij het zelf ook eigenlijk?
[..]
Hihihi, maar goeie cover trouwens. Muzikanten zijn wel mad sexy.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:41 schreef Cher- het volgende:
Ik ben tante geworden en ik vind baby's eng maar mijn nichtje is wel heel mooi en lief en schattig! Nu al bijna 1 maand is ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |