Ik waardeer je volhardenheid. Ik zou gewoon doorgaan.quote:
Aha,quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuup is gewoon dialect voor man/kerel/vent
ouwe heeft ook eigenlijk niks met leeftijd te maken, is ook hier in de regio meer een algemene begroeting tussen vrienden.
misschien dat trollscience dit kan bevestigen, of zijn woonplaats valt weer net buiten dat gebied
Oh, dan ik ook.quote:
Dat ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik waardeer je volhardenheid. Ik zou gewoon doorgaan.
Dat had ie zondag al bij mij gedaan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgende keer screenshot maken van zijn openstaande scherm, alle openstaande iconen en apps weghalen en dat screenshot als bureaubladachtergrond instellen. Hihaho gegarandeerd.
Tegenwoordig heb je bijna overal van die zeepdispensers.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:51 schreef Adolecens het volgende:
Een blokje zeep insmeren met die blanke nagellak en terugleggen bij het spoelbakje in de wc
dafuq? Wie moet jij dan voorstellen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik waardeer je volhardenheid. Ik zou gewoon doorgaan.
2nutz... ik ben een fokuser.quote:
Dat was om 1 aprilquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat had ie zondag al bij mij gedaan.
hihi !!1! Nee ik wil sinos hosselen.. Dat is echt voor mij de ultieme quest.. ( heb al alles is WoW gehaald namelijk )quote:
Wij thuis niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je bijna overal van die zeepdispensers.
Is een mooi filmpje van op YT. Lekker stofzuigen daarna.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wij thuis niet.
Maar wil binnenkort de föhn een keer volstoppen met meel als de oudste haar haar gaat föhnen..
Dan hebben we echt trammelant thuis
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wij thuis niet.
Maar wil binnenkort de föhn een keer volstoppen met meel als de oudste haar haar gaat föhnen..
Dan hebben we echt trammelant thuis
Gewoon ervoor gaan en niet opgeven.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:55 schreef Geester het volgende:
[..]
hihi !!1! Nee ik wil sinos hosselen.. Dat is echt voor mij de ultieme quest.. ( heb al alles is WoW gehaald namelijk )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |