Tragisch wel, ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het mooi dat iedereen hier zit te chatten alsof ze zich niks te doen hebben, en dan allemaal op werk blijken te zitten en naar huis gaan om 17.00
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:01 schreef Maisnon het volgende:
Lekker cammen met hem, lekker cammen met haar
speel jij gieterquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:02 schreef Maisnon het volgende:
Ik ging gisteren met Tchock en even met Crack gitaren via tinychat dat was wel gezellig gr
Hoezo? Hoeft niet gelijk heel persoonlijk te worden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zullen we het maar bij FOK! laten?
Lekker cammen met elkaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:01 schreef Maisnon het volgende:
oeehoeee lekker cammen met elkaar 0906 0 sex sex sexquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik zit nooit te chatten op mn werk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het mooi dat iedereen hier zit te chatten alsof ze zich niks te doen hebben, en dan allemaal op werk blijken te zitten en naar huis gaan om 17.00
Zie sig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij wel toch, had eens een youtubefilmpje van je gezien ofzo dacht ik
L0t weet het precies.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
oeehoeee lekker cammen met elkaar 0906 0 sex sex sex
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:04 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik speel gieter, wel een akoestische gieter (is anders ook zo'n gedoe met dat water en electriciteit)
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ik zong dat liedje vroeger altijd met vriendinnen, in de brugklas ofzo
Heb jij een standaard PI?quote:
Wat een stom grapjequote:Op dinsdag 3 april 2012 17:04 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik speel gieter, wel een akoestische gieter (is anders ook zo'n gedoe met dat water en electriciteit)
quote:
Wil jij nog wel een baby?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ado wil geen baby, dan vind ik dat we een hond moeten of een kat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |