Ik ben een jongen 22 jaar.
Vorig jaar is mijn vriendin
vreemdgegaan dit was een beetje in het begin van onze relatie, ik heb het daar heel moeilijk mee gehad. we hebben nu ander half jaar een relatie en gaan binnekort samenwonen ik heb een huis gekocht op mijn naam. zij heeft rondgelopen met enorme schuldgevoelens en ik ben te goed geweest en kom er achter dat ik het veel te makkelijk heb vergeven en nog niet verwerkt heb in me gevoel. het voeld ongelijkwaardig het is moielijk te beschrijven, ik hou van haar, en ik zie mijn toekomst met haar samen. Er is alleen 1 ding dat ik moet wil en nog ga doen... Ik wil vreemdgaan! Ik heb het nodig om me gelijkwaardig te voelen. Ik kies hiet Bewust voor en sta volledig achter deze beslissing. Ik heb dit nodig, ik wil voelen hoe het is, ik heb nu een ongelijkwaardig gevoel in de relatie. Ik wil weten hoe het voeld. Ik weet zeker dat als ik het gedaan heb ik me een stuk beter zal voelen en juist sterker in de relatie kan staan. Onze relatie gaat diep we hebben veel meegemaakt samen. Sommige dingen wil ik ervaren in het leven en ik zie het niet als goed of slecht maar als iets ontdekken.
nu komt het punt waarom ik deze post gemaakt heb, ik zoek 1 of 2 meiden die volledig op mijn kosten samen met mij een nachtje in een hotel willen slapen in een kingsize bed. Inclusief ontbijt. Er is ook een bad aanwezig.
Waarom zou je dit doen, en wat schiet jij ermee op? als jij een meid bent die erg houd van een spannende ervaring, dol is op sex en mijn vraag hiernaar kan begrijpen...eerlijk bent en mijn wens hierin kan respecteren dan zit het goed. Als je dit stom vind en hier niet achter staat begin er dan niet aan... Reageer vooral omdat je er iets voor jezelf uit kan halen. 1 keer heerlijke sex met een vreemde, geen gedoe geen vastigheid en daarna nooit meer zien? En dan ook nog eens in een mooi hotel wat helemaal betaald word. Hoe ideaal is dit voor een vrijgezele meid die vollop in het leven staat?
Ik loop ploegendienst dus ook nachtdienst van 10 tot 6 smorgens. Om kwart over 9 kan ik aanwezig zijn in het hotel jij of jullie kunnen er in de middag al terrecht(vervoer zul je zelf moeten regelen) mijn plan is dan om smorgens Om 6 uur weer naar huis te gaan en naast haar te kruipen, ik weet dat ik dan door enorme gevoelens ga.
Maar daar kom ik wel uit. Jij/jullie kunnen tot 12 uur smorges in het hotel blijven en uitgebreid ontbijten en uitchecken , je hoeft alleen maar de sleutel in te leveren en gaat weer naar huis, en dan hebben we elkaar nooit gezien. ik wissel daarom ook geen telefoonnummer uit, alles gaat per e-mail. En ik kan mezelf laten zien via de webcam zodat je weet wie ik ben en dat dit echt is.
mijn wens is het liefst met 2 meiden omdat ik altijd al eens verlangt heb naar een trio, en nu ben ik nog jong, en vind dat ik nog een jong mooi lijf heb, dus nu kan ik nog veel doen. Als mijn relatie in een verder stadium is ik ouderben en ik helemaal samen met haar ben, wilik iedergeval meegemaakt hebben wat ik altijd al mee heb willen maken. (ik ben ook iets te snel inde relatie beland en heb het gevoel me vrijgezelle leven niet helemaal uitgeleeft te hebben)
Als ik deze dingen doe dan weet ik dat ik me op langere termein ook gelukkig zal blijven voelen in de relatie, omdat ik bepaalde ervaringen heb doorleeft en wilde weten hoe het was, daarom zal ik ook geen spijt krijgen(net als het gevoel van vreemdgaan) alles wat ik in het leven doe is puur om gevoelens te ontdekken en het leven te ervaren. Als ik het gedaan heb kan ik het loslaten.
Iets meer over mijzelf: ik ben een jongen altijd veel te lief en veel te goed geweest, rechtvaardig eerlijk oprecht, en een groot hart voor anderen, mijn leven is altijd vertrouwd veilig en beschermd geweest. Ik dicht en heb een diepe bewondering voor het leven. Ik weet veel, mensen beschrijven mij als een heel vrij openhartig mens. omdat ik heel erg eerlijk ben naar mezelf eb weet wat ik wil, weten mensen ook wat ze aan me hebben. Ik ben Mezelf trouw ben en weet wat ik doe. Ik draag altijd mijn verantwoordelijkheid over alles wat ik doe, en ben ook bereid de gevolgen ervan onder ogen te komen. Hierdoor heb ik mijn leven altijd goed zelf in de hand... En is het leven voor mij een echte ontdekkingsreis.
Wat ik nu doe is een gevarezone die veel kan veranderen in mijn leven en dat weet ik dondersgoed, ik heb namelijk een goeie baan, geen soa's( heb test laten doen met mij vriendin) nooit ergens een kind verwekt, nooit drug gebruikt, ik rook niet. Geen strafblad, heb een huis gekocht met een goeie hypotheek. Mijn leven is erg opgeruimd gezond en netjes.
En dat is ook heerlijk zo en wildat graag zou houden, en ik weet ook dat ik mijn verlangens en wensen kan vervullen zonder dit in gevaar te brengen.
Je moet begrijpen dat ik een risico neem dit te doen, omdat ik een stukje van mezelf uit handen geef in de buitenwereld. dus het zou prettig zijn als je/jullie mij ook kunnen respecteren en er niet op uit zijn mijn leven te verwoesten.
ik ben afhankelijk van jouw eerlijkheid en oprechtheid, slik je netjes de pil? Heb je geen soa's... Ga je me niet achteraf stalken etc...
alles moet zorgvuldig zijn.
Alleen 18+ reageren. Ik stel geen eisen in uiterlijk als je maar jezelf bent, eerlijk en jezelf verzorgd.
Heb jeof jullie intresse mail me dan op extranick@hotmail.nl