hahahaquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ga altijd achter d'r staan en dan beuk ik m'n ingebeelde penis tegen haar kont.
En dan heel hard bijten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:46 schreef Chai het volgende:
Gewoon mee gaan dansen en dan na het zoenen mee naar buiten achter de kerk nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms
quote:
Ja in augustus ergens, wel grappig dat je dat al die maanden onthouden hebt trouwens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:18 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
heb jij niet eerder ook al eenzelfde topic geopend of was dat een andere Turk?
Nou is het de vraag of dat een positief of een negatief punt is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:32 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ja in augustus ergens, wel grappig dat je dat al die maanden onthouden hebt trouwens.
ja is om een of andere duistere reden blijven hangen inderdaad.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:32 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ja in augustus ergens, wel grappig dat je dat al die maanden onthouden hebt trouwens.
hier ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:36 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
ja is om een of andere duistere reden blijven hangen inderdaad.
Ik vroeg me al af wanneer het ging komenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:40 schreef krokdown het volgende:
Door de familie van je ex een mailtje te sturen waarin staat dat je ex een gangbang wilt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:40 schreef krokdown het volgende:
Door de familie van je ex een mailtje te sturen waarin staat dat je ex een gangbang wilt.
kheb koppijn man van het lezen en ik snap hem nog steeds nietquote:Op woensdag 4 april 2012 10:56 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
maar goed, wat je dus doet is dit: Je staat aan de ene kant van de uitgaansgelegenheid, en loopt naar de bar toe. Ondertussen maak je zoveel mogelijk oogcontact met zo veel mogelijk "chimas". Dan bestel je je drankje en wacht 1 minuut aan de bar, misschien komt er nu al een "chima" op je af maar zoniet, heb geduld! Vervolgens loop je terug naar de andere kant van de kroeg langs dezelfde "chimas", maar nu zonder ook maar een iemand aan te kijken. Vervolgens sta je op je plek kijk je om en de "chimas" die je dan aankijken die zullen bijten!
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:40 schreef krokdown het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |