zo keek ik ook jaquote:
durf ik nietquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'Haha nou collega ik ga via de achterdeur, daag!'
'Jaaa he, jij houd wel van achterlangs zeker? ahahahaxD'
?
Gister was je minder beleefd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een echte dame kan zich controleren.Zolang dat maar niet doorslaat in het bed.
Oh?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moh-Z. Ik ben je bitch niet he, die heb je al.
Eerst keer dat ik mijn leven pasta maakte,quote:
Kop op man. Iedereen heeft wel eens een kankermomentje.quote:
Haha heerlijk topicquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kop op man. Iedereen heeft wel eens een kankermomentje.
Ik hoorde laatst nog van iemand die ging hardlopen en daarna inzijn broek poepte en zijn moeder belde omhem op te halen uit een weiland.
Hahaha ofniequote:
Neuh laat maar zitten etenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ofnie
Maar nu dan met eten? crackers met pindakaas?
Zonde. Daar gaan je stats...quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Neuh laat maar zitten eten
Heb genoeg aan die poeppics
Oh ja, dat was Braun.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:17 schreef Mozy het volgende:
Poeptopics.
Die gast die gingen koken met schijt.dat was echt geniaal.
Serieus? Hedde ie t nog opgevreten ofwaquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:17 schreef Mozy het volgende:
Poeptopics.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:55 schreef Dqod het volgende:
Ik mag klagen VasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
dat moet een grap zijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:17 schreef Mozy het volgende:
Poeptopics.
Om te kotsen idd. Liever een buikje dan zo'n vieze ectoquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:27 schreef Chai het volgende:
Mannen met ondergewicht, dat is echt zo lelijk.
Vaak ook mannen die zich totaal niet kunnen kleden, waardoor het nog meer geaccentueerd wordt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:27 schreef Chai het volgende:
Mannen met ondergewicht, dat is echt zo lelijk.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:28 schreef Mozy het volgende:
Ecto'saltijd respect voor dat soort mensen. Gewoon door gaan en geen eind er aan maken.
In dat versieren moeilijk of niet topic zitten allemaal van die skinny bitches.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Om te kotsen idd. Liever een buikje dan zo'n vieze ecto
Zonder handen mag ik van mij part dood hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:30 schreef Sinosappel het volgende:
Oke ik heb deze vraag weleens eerder gesteld volgens mij maar nu ff serieus oke.
Als je MOEST kiezen, je eigen hand eraf hakken of seks met een ecto? Eerlijk.
Oh eens even kijkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
In dat versieren moeilijk of niet topic zitten allemaal van die skinny bitches.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:30 schreef Sinosappel het volgende:
Oke ik heb deze vraag weleens eerder gesteld volgens mij maar nu ff serieus oke.
wat denk je zelf..quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:30 schreef Sinosappel het volgende:
Zeg haar de waarheid, NGquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]nou wat moeilijk zeg. Als je voor je eigen hand eraf hakken kiest, ben je gewoon een kankerdebiel. Ben jij een kankerdebiel?
Seks met een ecto x 1000quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:30 schreef Sinosappel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |